Reply To: Vaihdevuodet

Home Forums Terveys-Hymy Vaihdevuodet Reply To: Vaihdevuodet

#21582 Ilmoita asiaton viesti
Simpukka
Member

Onnellinen kohduton:)):

Itse en kadu mitään muuta kuin sitä, että lykkäsin turhaan vuosia kohtuni poistamista vaikka naisgynekologini sitä minulle "tarjosi" useaan otteeseen, eikä suinkaan sen vuoksi, että itse enää leikkaisi,mutta naisena tiesi sen helpottavan suunnattomasti naisen elämää.

Minulle se monen monta vuotta sitten jo ja se tehtiin alakautta,joka on vielä isompi toimenpide kuin tähystämällä tehty, mutta halusin päästä eroon myöskin munasarjoista, sillä nehän tahtovat kasvaa vain cystia ajan myötä.

Kohdun- ja munasarjojenpoiston jälkeen seksi vasta alkoi kunnolla "maistumaankin", kun ei tarvinut enää raskautta pelätä !!!!!!!!!

Miehenikin mielestä olen aivan yhtä ihana Nainen kuin ennenkin, sillä onhan se ihana kolonen siellä yhä edelleen; ei se sieltä minnekään leikkauksen myötä kadonnut;)

En voi kun täydestä sydämestäni suositella kaikille, mutta kukin tietysti tekee itse omat ratkaisunsa.

Minulta on kanssa kohtu poistettu n. 45 vuotiaana, olo parani ja seksi maistuu!! Gynekologini sanoi ,ettei nainen tarvi kohtua kuin lapsen teossa ja olen samaa mieltä!!