Home › Forums › Julkkikset › Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1 › Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1
Heippa!:
Anneli:
Toteaja, iloinen veronmaksaja:
Minun mielestäni tämä on täysin turha palsta. Syy: Tuikkunen ei ole julkkis, ei ole yrittäjä (ainakaan virallisesti), ei tuota mitään (ainakaan yhteiskunnallisesti tai musiikiillisessa mielessä) jaettavaa, edes yleisölle. Verottajasta ja sen mahdollisista saamisista en nyt enää edes jaksa puhua.
Minun mielestäni myös kyseisen henkilön turhanpäiväinen bloggaustoiminta Hymyssä tulisi lopettaa pikaisesti. – Niinhän tapahtui myös Jullelle.
Me kaikki kommentoijat emme voi olla väärässä! Koska meillä ei ole mitään omaa elämää, vaadin ehdottomasti Tuijan blogin jatkuvan!
Tuija ON manageri. Tuija ON tuottanut levyn.Tuija ON "löytänyt" monia lahjakkuuksia. Tuijalla on monta "viritelmää" menossa.Tuijasta tullaan vielä isosti kuulemaan. Se,mitä hän tekee vapaa-ajallaan ei kuulu teille. Työprojekteja saatte vsapaasti kommentoida, ei haukku haavaa tee!Tuija ON vahva persoona ja olen iloinen että meillä täällä savossa on tällainen touhutäti 🙂 Tuija.
Tuota samaa levyähän Tuide on toistanut vuosia. Monikaan ei tiedä että Tuide yritti jo Simo Salmisenkin siivellä julkisuuteen muka "tuottamalla" levyn jolla Simo esiintyisi. Niin ikään kaikenmaailman perinnetyttökisoja on yritelty järjestellä ja tuloksena on aina ollut täydellinen fiasko. Koskas viimeksi Tuide on ollut töissä?