Reply To: Kalluppi Näädille

Home Forums Julkkikset Kalluppi Näädille Reply To: Kalluppi Näädille

#29776 Ilmoita asiaton viesti
Kakluuni tukholman välittömästä läheisyydestä
Member

Insinööri / Yrittäjä

44 / mies / naimisissa

Kaikkea maallista on velattomana omiksi tarpeiksi. Matkustetaan omilla/firman rahoilla melkoisen suruttomasti.

Tykkkään erityisesti kuivasta "näätivästä" huumorista millä ammutaan julkisuuden kipeät hölmöt alas puusta. En ole koskaan ymmärtänyt yhdenkään ihmisen palvontaa tai fanitusta. Itse en keksi ketään elävää ihmistä jonka takia kääntäisin pääni tai menisin sönköttämään jotain nimmaria. Tämä ei tarkoita etenkö kunnioittaisi niitä kelle oikeasti kunnia kuuluu.

Paras näätämuistoni: Tuksuilla oli jossain "models" tms sivuilla jotain ilmoituksia ja niihin pääsi kommentoimaan vapaasti. Tietenkin siellä oli niitä amerikan hehkutuksia mutta minä laitoin lukemattomia " vaihdetaan ladan kampiakseli taunuksen talvirenkaisiin" tyyppisiä postauksia ja olen varma että nämä söivät "haluttuina malleina" itseään pitäviä tukiaisia rajusti kun mainostivat ko. linkkiä muilla palstoilla.

Kaipaan kovasti alkuaikojen teräväpäisiä supernäätiä jotka latasivat sellaiset koukut palleaan joka kerta kun tuksut julkisesti sepittivät tarinoitaan. Kyllä on tullut naurettua kippurassa useamman kerran vuodesta toiseen näiden kanssa.