Suomalaismies maksoi Elisalle toista sataa turhasta: Miten ihmeessä paikalle tullut asentaja ei tätä tajunnut?

Suomalaismies on avautunut sosiaalisessa mediassa kokemuksistaan Elisan kanssa.

Mies kertoo hankkineensa kotiinsa hienot langattomat yhteyslaitteet ja Elisan verkkopalvelut. Jostain syystä yhteydet pätkivät usein. Soitettiin tukinumeroon, ja lopulta paikalle tuli asentaja. Tästä Elisa veloitti toista sataa euroa. Hän ei löytänyt vikaa.

Asiakasta alkoi korpeamaan, hän päätti kiireistään huolimatta varata aikaa ongelmalle. Ja kuinka ollakaan: ratkaisi sen itse.

-Rupesin loogisesti tutkimaan tätä juttua, ja milloin yhteydet estyvät. Selvisi, että aina kun olin verkkopankissa ollut, en päässytkään muualle. Selvisi, että kyse oli verkkosuojauksestani. Sen sai poistettua yhtä kohtaa näpäyttämällä, kun oli pankkiasioinnin suorittanut. Ongelmaa ei ole tämän jälkeen esiintynyt, mies kuvaa Hymylle.

Häntä hivenen ihmetyttää, kuinka Elisan tukipalveluille sekä asentajalle ei tullut mieleenkään, että ongelma voisi johtua tästä.

-Melkein tämä on jo niitä juttuja, että etsitään vikaa kissojen ja koirien kanssa, ja kun asentaja on lähtenyt, laitankin töpselin seinään ja se on siinä.

Teksti: Hymyn toimitus
Avainsanat: netti, verkko

Kommentit

Oma kommentti