NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 2,356 through 2,370 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #25696 Ilmoita asiaton viesti
    JAANA JA TIIA LUKEKAA TÄÄ
    Member

    Siis musta ne mimmit vois laittaa tänään peppua ja tissiä ruutuun oikeen kunnolla. Ei niit kuvia enää kukaa uskalla kopsata kun on rikosilmo kerta tehty.

    #25697 Ilmoita asiaton viesti
    mummon tenat
    Member

    Mummo:

    ssälittää jonkin verran nämä nuoret , yrittävät tulla julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä.ei osata olla fiksuja ja tulla "kuuluisuuteen" jollain järkevillä seikoilla vaan aina pitää sekoilla vartalonsa kanssaan että saa huomiota.minua hävettäisi olla seiskalehdissä ja hymyn keskustelupalstoilla mutta kaikki tuo eilinen touhotus kertoo näidenkin nuorten älykkyydestä ja järkevyydestä jonka olemassa oloa tuskin pystyy millään todistamaan.

    …sua hävettäisi olla hymyn keskustelupalstoilla… niinhän se meni.

    Ja missäs sä nyt sitten OLET??? Kuussa, otaksun.

    #25698 Ilmoita asiaton viesti
    Mummo
    Member

    siis. minua nimenomaan hävettäisi olla keskustelunaiheena tälläisilla palstoilla ja yleensäkin kys.lehdissä aiheena. ei minua hävetä ottaa kantaa nykybimbojen toilailuihin ja surullisiin mokiin..

    #25699 Ilmoita asiaton viesti
    mimosaksii
    Member

    antaa tyttöjen sekoilla. mediahan tässä on tyhmä kun nappaa kaiken paskan mitä nämä kohujulkkis-nuoret sekoilevat. se nyt on fakta että bimbo-niko tulee sekoilemaan vielä ja kauan, mutta nämä tytöt voisi vielä pelastaa.. nikollakin olisi rahkeita vaikka mihin, mutta ehkä mediahurmion ja ihmistenmielenkiinnon takia on mennyt ihan sekaisin?

    #25700 Ilmoita asiaton viesti
    kymysys
    Member

    muistaako kukaan äm-irk – videota? Mulla tulee aina mieleen ne niistä tytöistä =D

    #25701 Ilmoita asiaton viesti
    herra Y
    Member

    Siitäkö tässä on kyse että neidot tuodaan kohinalla julkisuuteen?

    Onko jommallakummalla siis joku julkkismies jo katsottuna vai nuolevatko neidot toisiaan hymyn sivuilla ensikuun numerossa ?

    Tuksu teki oharit hymylle niin apuun pyydettiin nämä neitokaiset.. huoh!

    #25702 Ilmoita asiaton viesti
    Teinix
    Member

    Mummo:

    siis. minua nimenomaan hävettäisi olla keskustelunaiheena tälläisilla palstoilla ja yleensäkin kys.lehdissä aiheena. ei minua hävetä ottaa kantaa nykybimbojen toilailuihin ja surullisiin mokiin..

    Tais äskeinen sattua pahaan paikkaan, olet oikeassa, hyvä Mummo..))

    #25703 Ilmoita asiaton viesti
    xyz
    Member

    herra Y:

    Siitäkö tässä on kyse että neidot tuodaan kohinalla julkisuuteen?

    Onko jommallakummalla siis joku julkkismies jo katsottuna vai nuolevatko neidot toisiaan hymyn sivuilla ensikuun numerossa ?

    Tuksu teki oharit hymylle niin apuun pyydettiin nämä neitokaiset.. huoh!

    Seuraavana tuleekin sitten Bimbox-TV, vievät kameransa naapuritaloon…..ja sitten seuraava potilas kusee pulloon.

    #25704 Ilmoita asiaton viesti
    mie
    Member

    Mummo:

    siis. minua nimenomaan hävettäisi olla keskustelunaiheena tälläisilla palstoilla ja yleensäkin kys.lehdissä aiheena. ei minua hävetä ottaa kantaa nykybimbojen toilailuihin ja surullisiin mokiin..

    Jos sä ostat katseluaikaa ja chättäilet täälä, ni ei sulla oo varaa arvostella. Sä oot sillo tyhmä itekki. Paljo helpommalla pääset ku teet niinku mä ja jätät aivot suosiolla narikkaan ku katot Nipsu-tv:tä. Sillon voi hyvillä mielin kattoa nuorten biletystä ja nauraa mukana. 🙂 Se on paljo kivempaa ku niuhotus.

    #25705 Ilmoita asiaton viesti
    Fan
    Member

    mie:

    Mummo:

    siis. minua nimenomaan hävettäisi olla keskustelunaiheena tälläisilla palstoilla ja yleensäkin kys.lehdissä aiheena. ei minua hävetä ottaa kantaa nykybimbojen toilailuihin ja surullisiin mokiin..

    Jos sä ostat katseluaikaa ja chättäilet täälä, ni ei sulla oo varaa arvostella. Sä oot sillo tyhmä itekki. Paljo helpommalla pääset ku teet niinku mä ja jätät aivot suosiolla narikkaan ku katot Nipsu-tv:tä. Sillon voi hyvillä mielin kattoa nuorten biletystä ja nauraa mukana. 🙂 Se on paljo kivempaa ku niuhotus.

    Nuorisossa on tulevaisuus…huono sellainen…mut biletys on

    #25706 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies
    Member

    Tytöt eivät voi tehdä itse mitään rikosilmoitusta. Ainoa laittomuus on tuo tekijänoikeus-rike, jossa on luvattomasti julkaistu Hymyn aineistoa (kuvia nettistriimistä). Eli vain Hymy voi tehdä tuosta ilmoituksen. Se että materiaalissa on alastomia tyttöjä, on ihan tyttöjen oma asia. Mitä esiintyivät alasti kameralle.

    #25707 Ilmoita asiaton viesti
    mietin täsä vain
    Member

    Minua oikeesti huolestuttaa että näiden tyttöjen mielestä ainoat vaihtoehdot on ääliömäinen sekoilu netissä TAI niuhotus!??

    Itse en ikinä alkais levittelemään mitään mun vartalon osaa netissä en julkisuudessa vaan uskon hauskuuteen ja laadukkaaseen biletykseen ilman että menettää mainetta, joskus voi ottaa kunnolla pohjanmaan kautta mutta minusta tuo on jo naurettavan idioottimaista ja ala-arvoisen tasotonta keikkua joka viikonloppu jollekkin nettikameralle ja paljastella omia henkilökohtaisia paikkoja kameralle tietäen että sitä erittäin moni ja usea henkilö seuraa, kyllähän me järkevät ihmiset tiedetään mitä sellaisesta FIKSUT ihmiset ajattelee..

    Vain idiootit käyttäytyvät monena iltana nähdyllä tavalla ja antavat itsestään täysin pellen kuvan, ja jos esim. koko suomi laitettaisiin vastaamaan kysymykseen onko nuo kamerassa esiintyvät tytöt 1. huomionhaukuisia, säälittäviä, naurettavia niin yli puolet vastaisia että KYLLÄ ja sen me tiedämme kaikki!

    #25708 Ilmoita asiaton viesti
    mustikkasuu
    Member

    Kyllä me kaikki tiedetään mitä oikeat järkevät tavalliset ja normaalit ihmiset ajattelevat -> henna kalinaisesta, nikosta, tukiaisesta, näistä tytöistä, nykäsen matista,mervistä jne jne .. ja meitä tavallisia järkeviä vielä on..

    #25709 Ilmoita asiaton viesti
    Juoppo minäkin
    Member

    Ilmaset viinakset taitavat houkutella

    #25710 Ilmoita asiaton viesti
    hävisit
    Member

    Mä en usko että yli puol Suomea on kiusaajia ja haluaa haukkua toisia. Tässä on sama homma ku bb:ssä eli jos sä katot tätä ni sillo sä oot mukana tässä ja pilkka kohdistuu suhun ittees. Mitäs katot. Ylivertaisen hienot madamit ei voi kattoa bb:tä eikä Nipsu-tv:tä, koska se ei oo niitten arvolle sopivaa, mut ne ei voi sillo arvostellakaanku ne ei tiedä mikä tää on. Tää on niinku se peli jonka häviää heti jos muistaa pelaavansa sitä: jos sä katot ja kommentoit tätä, sä oot jo hävinny. 🙂

Viewing 15 posts - 2,356 through 2,370 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.