NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 3,076 through 3,090 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #26416 Ilmoita asiaton viesti
    Voyager
    Member

    Onko Tuksu masentunut? Poor girl… Vaan negaa.

    Hei Tuksu, onko missään MITÄÄN hyvää?

    #26417 Ilmoita asiaton viesti
    jossuu
    Member

    Mua ei Johanna ärsytä laisinkaan, tykkään sinusta, olen nainen jopa 😀 Olis kiva jos joskus tulisit Ouluun tai mä sinne ,lähdetää metsästää miehet meille 😉 Luv Yu

    #26418 Ilmoita asiaton viesti
    nasu
    Member

    Mulla meni kanssa kuva paussille eli kuva seisoo ja ääniä ei kuulu!!!!!

    #26419 Ilmoita asiaton viesti
    Uups
    Member

    d:

    NY T MENI MULLAKI KUVA PAUSSILLE? AIKAA VIEL 40 MIN JA JOS PÄIVITÄN SIVUN NI JOUTUU LAITTAA KOODIN JA POISTIN SEN VIESTIN MIS TOI MUN KOODI OLI, ELI MITÄ TEEN??

    Tilaa uusi koodi….1,50€/ tunti, ja näät lisää tyhjänpäiväistä pashaa ;D

    #26420 Ilmoita asiaton viesti
    Ei hemmetti
    Member

    Viddu mikä negatiivinen valittaja eukko, kuka tommosta ihmistä muka jaksaa katella ja varsinkaan kuunnella.

    #26421 Ilmoita asiaton viesti
    voyager
    Member

    Jaahas:

    Tais noi katkaista tahalleen ohjelman.. Nimen paljastuksen takia

    Älä keksi..lähetys toimii ongelmitta. Yhteytesi ehkä…

    #26422 Ilmoita asiaton viesti
    Robo Cop
    Member

    Nipsu sulla on ihana koira 🙂 Tää on kyllä ihan viihdyttävä pläjäys, keskustelu on ihan mielenkiintoista. Tuleeko Jossulta niitä vaate-esittelyjä? Laittaako Nipsu Jossun mekon päälle?

    Ennakkokäsitykseni Nipsusta on muuttunut kyllä totaalisesti (katsoin bb:a muutaman kerran kun Nipsu oli siellä) Jätkähän osaa oikeasti jutella!! Tää etenee hyvin 🙂

    #26423 Ilmoita asiaton viesti
    voyager
    Member

    Jaahas:

    Tais noi katkaista tahalleen ohjelman.. Nimen paljastuksen takia

    Älä keksi..lähetys toimii ongelmitta. Yhteytesi ehkä…

    #26424 Ilmoita asiaton viesti
    :D:D:D
    Member

    röns:

    fuk u:

    heh..

    – Mis Franssi?

    Nipsu vastaa: vittu sä oot ääliö ämmä

    Ku se nyt on niin hiton monta kertaa jo lipsunu, ne nyt vaan haluu yrittää pitää sitä anonyyminä vieläkin vaikka monet tietää. Nyt jenni kuiskuttaa Franssille, et sori sanoin sun nimen äsken vahingossa.

    Nii ja varsinki ku Niko itte tolla kommentillaa paljasti että se on oikee nimi. Jos se ois väärä nimi ni eihä Niko ois ymmärtäny että kenestä puhutaan. :D:D:D

    #26425 Ilmoita asiaton viesti
    Minä
    Member

    Ei hemmetti:

    Viddu mikä negatiivinen valittaja eukko, kuka tommosta ihmistä muka jaksaa katella ja varsinkaan kuunnella.

    Kyl ne maijamin pojat kuule jaksaa, ne onkin kovia poitsuja hesalaisten rinnalla, ne jaksaa joooooo’ooo

    #26426 Ilmoita asiaton viesti
    ss
    Member

    "Tänään mä olin vaan pari tuntii netis, mä kävin kattoon noit kaikkii palstoja mitä must kirjotetaan"

    Jaa että tänään ollu vaan pari tuntii lukemassa juttuja itestään. Paljo normaalisti? Kymmenen tuntii?

    "Tiedoks vaan kaikille et ei mul oo mitää romanssia"

    "Tää tony halme oli kans sellanen et.. me käytiin siis syömässä.. mä en oo ikinä ollu halmeen kans sängyssä, enkä tän jussin"

    #26427 Ilmoita asiaton viesti
    Kakkapöksy Sponsori
    Member

    Minä olen kai näätä enkä toivo mitään pahaa Tuksulle.

    #26428 Ilmoita asiaton viesti
    No ei nekään sitten kuitenkaan
    Member

    Minä:

    Ei hemmetti:

    Viddu mikä negatiivinen valittaja eukko, kuka tommosta ihmistä muka jaksaa katella ja varsinkaan kuunnella.

    Kyl ne maijamin pojat kuule jaksaa, ne onkin kovia poitsuja hesalaisten rinnalla, ne jaksaa joooooo’ooo

    Eipä jaksanut sekään joku maijaminUdi vaan viskasi valittajan mäkeen ja homehdutti sen vaatteet, heheee… Hermot ne on maijamin pojillakin, nih….

    #26429 Ilmoita asiaton viesti
    ss
    Member

    Kauheeta paasaamista ja valittamista

    #26430 Ilmoita asiaton viesti
    Sairasta
    Member

Viewing 15 posts - 3,076 through 3,090 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.