NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 3,646 through 3,660 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #27001 Ilmoita asiaton viesti
    Gizzie
    Member
    #27002 Ilmoita asiaton viesti
    Gizzie
    Member

    mä nyt laitan tähän mitä olisin vaan sanonu sulle puhelimes mut ei nyt enää viitti soittaa:)

    en oo ikinä seurannu big brotheria enkä ikinä varmaan seuraakaan. mut oon galleriasta lueskellu sun päiväkirjamerkintöjä ja kirjotat mun mielestä asiatekstiä! jotenki vaan sit jäin koukkuun tähän 😀 ihmeellistä, eikös? mut kaikkee hyvää sulle eteenpäin elämässä 🙂 toivottavasti musta ei oo jääny mitään kauheeta ahdistelijan kuvaa 😀

    #27003 Ilmoita asiaton viesti
    Niko Juhani Saarinen
    Member

    Hey, ei jäänyt susta mkn friikki olo :D! turhaan sitä nyt murehdit.

    Aika jännä kuulla tuo että et seurannut bb:tä lainkaan ..vaan minun kirjoituksieni perusteella

    olet tänne eksynyt ja jäänyt ns."koukkuun" :))

    On ollut ilo huomata että olet paljon täällä kommentoinut ja silleen..

    Hihi, nyt tosiaan hieman kiire koska oon menossa maikkarin yöhön juontamaan..

    Joten pitää rientää. Puss Puss !

    #27004 Ilmoita asiaton viesti
    Gizzie
    Member

    hyvää chattia, älä nukahda ;D kyl mä vieläki tääl katon mut nyt pakko mennä nukkumaan, ettei nukahda töis :p kauniita unia <3 mä laitoin sulle muutes kommenttiakin silloin yksityisel kun kysyin londonin hintaa…:)

    #27005 Ilmoita asiaton viesti
    Niko Juhani Saarinen
    Member

    Ai se olit sinä joka siitä koirasta ja sen hinnasta kyselit.. hmm. Laitoit kommentin tässä muutaman päivän sisällä ? O.o kun niitä kysymyksiä tulee aina niin kovin paljon ja kovin usein..

    Hihi, joo pitää olla nukahtamatta <3

    Kaunista työpäivää !

    #27006 Ilmoita asiaton viesti
    Moikka
    Member

    Onko nipsu kenties ruudun edustalla vai duunis?

    #27007 Ilmoita asiaton viesti
    Eli
    Member

    eli kantsiiks tilailla?

    #27008 Ilmoita asiaton viesti
    Mies
    Member

    Kyl ihmetyttää et kuin tylsää ihmisillä on ku säälittävän Keravalaisen homon piipityksiä jaksaa seurailla. Heh.

    #27009 Ilmoita asiaton viesti
    Mies
    Member

    Siis eihän se ole tyhmä joka tolla rahaa tekee, ihmettelen vaan kuka maksaa…mutta kyllä kai niitä löytyy.

    #27010 Ilmoita asiaton viesti
    NeitiX
    Member

    Mies:

    Siis eihän se ole tyhmä joka tolla rahaa tekee, ihmettelen vaan kuka maksaa…mutta kyllä kai niitä löytyy.

    No eipä tollasilla pätkätöillä paljoa eläkettä kartuteta, mutta onhan se pikkunen lisä kuitenkin kansaneläkkeen jatkoksi. xD

    #27011 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy.fi
    Member

    Tälläkin hetkellä Nipsun kotiin katsoo 3444 ihmistä tarkan lukeman mukaan. HYVÄ NIPSU GOGOGO!

    #27012 Ilmoita asiaton viesti
    Satu!
    Member
    #27013 Ilmoita asiaton viesti
    timo
    Member

    Ou jeah, taas noi kuumat pakkaukset mukana 😉 pakko kattoo!

    #27014 Ilmoita asiaton viesti
    Habazi (homo)
    Member

    homo.

    #27015 Ilmoita asiaton viesti
    EskoE
    Member

    Hymy.fi:

    Tälläkin hetkellä Nipsun kotiin katsoo 3444 ihmistä tarkan lukeman mukaan. HYVÄ NIPSU GOGOGO!

    Eipä tainnut olla edes koko kuukauden aikana tuota määrää…. 344,4 on lähempänä totuutta.

Viewing 15 posts - 3,646 through 3,660 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.