NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 3,991 through 4,005 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #27349 Ilmoita asiaton viesti
    Member

    sovittehan te riitanne? Ja pussaatte sovinnoksi ettei meidän tarvi jäädä miettimään miten teidän käy nyt kun nipsuteeveekin suljetaan!

    #27350 Ilmoita asiaton viesti
    Brian
    Member

    Peruutitko siis itse vieraat? Tunti sitten luki vielä, että missi tulossa. Oliko syy tuo teidän riita?

    #27351 Ilmoita asiaton viesti
    vierailija
    Member

    jos saan sanoa niin jokaisella tietenkin saa olla omat mielipiteet. Mutta mitä olen lukenut monia arvosteluja ja mielipiteitä Nikosta,x:stä sekä vieraista niin ne ovat aika ilkeitä…Pitäähän ymmärtää että tuo on heidän elämäänsä…jokainen ihminen on sellainen ku on ja sitäpaitsi kukaan ei suurintakaa osaa vieraista tunne…on vain nämä "ensivaikutelmat" ja kun ei tunne,ei pidä haukkua.ja tämähän on vain minun mielipiteeni..Niko ja hänen ystävänsä saavat tehdä mitä haluavat jos se on heistä hauskaa..se on heidän elämä!

    #27352 Ilmoita asiaton viesti
    Heli
    Member

    Mä en ymmärrä miten ihmiset on saanu Niko susta tollasen kuvan, että sua verrataan Johanna Tukiaiseen. Ensinnäkin oot mies; ja mitä luonteeseen tulee, oot niin persoonallinen, yks harvoista julkkiksista jotka uskaltaa puhua asioistaan julkisesti ja jolla on selkeät mielipiteet.

    Niko ei itse tyrkytä itseään. Media juoksee Nikon perässä ja Niko (varmaankin?) hyväksyy sen.

    #27353 Ilmoita asiaton viesti
    Gizzie
    Member

    Niko! 🙂

    Mulle ei oo ainakaan jäänyt susta mitään tyrkyn kuvaa, vaan ihan tavallinen poika, joka nyt sattui osallistumaan tosi-tv-ohjelmaan ja sen takia on joutunu median pyöritykseen.

    Niinku aiemmin sanoinki, en siis kattonu Big Brotheria vaan ihan sun kirjotusten perusteella eksyin tänne. Kiitos tästä kuukaudesta, on ollu mielenkiintosta seurata Nipsu-Tv:tä ja kuunnella sun juttuja (:

    Sulla on mielipiteet ja asenne kohdallaan! <3

    #27354 Ilmoita asiaton viesti
    JOku
    Member

    Niko sulta pitäis ottaa koira pois.. Sä haukut sitä koko ajan koiraa pitää rakastaa..

    Sun mies lähtee pois ja jos koirankin menetät. Jääkö sulle elämään ketään?

    Miten nyt suu pannaan??

    #27355 Ilmoita asiaton viesti
    xoxo
    Member

    siihen Petriin eilen hermo?

    #27356 Ilmoita asiaton viesti
    kylli
    Member

    Lopeta ihmeessä ketä kiinostaa sun bb tekemiset ne sinä itse aiheutit ja olit itse syypää. Sinä aiheutit siellä riitoja ja hirveitä kohtauksia kuin murrosikäinen kakara. Älä marise itse harrastit suu seksiä yököttää kuka tavallinen ihminen viitsii tuommoista tehdä muualla ei televisiossa. Kuuntele itseäsi hyvä ihminen….

    #27357 Ilmoita asiaton viesti
    Amelie
    Member

    xoxo:

    siihen Petriin eilen hermo?

    hehheh, ainakin muilla tais mennä 😉

    #27358 Ilmoita asiaton viesti
    Heli
    Member

    Ja ihan viisasta jättää tänään vieraat väliin. Tulee neutraalimpi lopetus. 🙂

    Btw: Niko, milloin se sun alkomaholitauko astuu voimaan? Mitä nyt naamakirjassa vihjailit.. 😉

    #27359 Ilmoita asiaton viesti
    ää
    Member

    siis onko sul nipsu riita X:än kanssa..? voi miks 🙁

    #27360 Ilmoita asiaton viesti
    Amelie
    Member

    SUUKKO, EES PEITON ALLA, PLEASE…

    #27361 Ilmoita asiaton viesti
    Viertaiija NRO
    Member

    "Jättäkää jo Niko ja hänen poikaystävänsä asiat rauhaan…ne asiat ei kuullu kenellekkään muulle kun heille.PISTE."

    Niinpä, mutta ite TAHTOO olla julkisuudessa. EI kukaan täysjärkinen haluaisi tuollaista omaa ohjelmaa! JÄRKEE SAA KÄYTTÄÄ!!!! SUOMI ON LÄHEMPÄNÄ USA:TA KUIN AIKOIHIN NÄIDEN TYHJÄPÄIDEN JULKKISTEN TAKIA

    #27362 Ilmoita asiaton viesti
    Member

    mitä siel tapahtuu, ja kuka se eilinen petri pertti mikä olikaan oli ? siis kuka se oli kun kaikki siitä puhuu niin paljo? ja ei mitään riitaa nikon ja x välis! mut mitä niko tekee siel nytten?

    #27363 Ilmoita asiaton viesti
    j
    Member

    millon paljastat sen uuden työ jutun tai sen ? :))

Viewing 15 posts - 3,991 through 4,005 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.