NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #23914 Ilmoita asiaton viesti
    .
    Member

    .

    #23915 Ilmoita asiaton viesti
    jan
    Member

    EIKÖS OLLUT TARKOITUS ET SUA JUURI NÄKIS TÄN JUTUN VOIT UNOHTAA KU RAHAT VARASTETAAN!

    #23916 Ilmoita asiaton viesti
    porukat
    Member

    http://www.koodi.net/ ja sieltä chat. Kutsukaa porukat sieltä tänne kattoo tätä!

    #23917 Ilmoita asiaton viesti
    laila k
    Member

    Muistutan vaan pikaisesti Nipsu sua, et baariin ei mennä kun päiväsaikaan ja pikaisesti, iltaisin ollaan kotona ja kameran edessä. Älä nyt sössi tätä, pää kylmänä nyt.

    #23918 Ilmoita asiaton viesti
    Member

    ps. Niko älä pilaa tätä projektii niinku tuksu teki. alko haukkuun kaikki katsojat, jopa ne vähäiset fanit, sulla on paljon faneja jotka OIKEESTI TYKKÄÄ SUSTA :)<3

    Huomennako oli ohjelmaa? 🙂

    #23919 Ilmoita asiaton viesti
    keijo
    Member

    Nikon poikaystävän nimi on Palle Ramstedt! Just sano!

    #23920 Ilmoita asiaton viesti
    äippä
    Member

    Koit kestää, kohta on tuksun pohja aika lyöty, sinittele, seuraavaks on Henna-tv kai jo suunnitteilla.

    #23921 Ilmoita asiaton viesti
    jan
    Member

    Kyl Nikosta tykkään mut , kannattas miettiä miten sais hymyn makasaman korvauksen hoidettua jos päätähti poistuu???

    #23922 Ilmoita asiaton viesti
    heip
    Member

    meinaatko valkasta pyllys? ois kyl tosi ihquu!

    #23923 Ilmoita asiaton viesti
    .
    Member

    äippä:

    Koit kestää, kohta on tuksun pohja aika lyöty, sinittele, seuraavaks on Henna-tv kai jo suunnitteilla.

    Mä uskon että niko kerää huomiseks voimia taas, 🙂 varmasti vetää tän sovitun ajan kunnialla loppuun :)<3

    #23924 Ilmoita asiaton viesti
    mie
    Member

    Ilon kautta Niko, ilon kautta, niin kaikki tykkää!

    #23925 Ilmoita asiaton viesti
    jan
    Member

    NIKO VOIT UNOHTAA OLIN SUN FANIS: SÄ SÖSSIT TÄÄN SAMAN TIEN! ONNEKS ET VOITTANUT BB: tä PETTYNYT!

    #23926 Ilmoita asiaton viesti
    Repe
    Member

    Mulla loppu just katseluaika:/ Lähtikö Niko jo? Tarttis tietää et en turhaan lisää aikaa tilaa:D

    #23927 Ilmoita asiaton viesti
    vilma
    Member

    Ne lähtee baariin. 🙁 voisko joku sit kertoa koska tulevat takas ni voi taas tilaa aikaa. En tilaa ennen sitä enempää.

    #23928 Ilmoita asiaton viesti
    NIKOLLE TSEMPPIÄ
    Member

    Repe:

    Mulla loppu just katseluaika:/ Lähtikö Niko jo? Tarttis tietää et en turhaan lisää aikaa tilaa:D

    Ne lähtee just baariin, mut huomenna tulossa jotain bb julkkiksia ym. niin PITÄIS olla kovemmat bileet…

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.