NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #24244 Ilmoita asiaton viesti
    Snopi
    Member

    Tuleeko Antti ja Henna vielä uudestaan sulle vieraaksi, niillähän on joutilasta aikaa, ja tykkäävät Bilettää

    #24245 Ilmoita asiaton viesti
    juuhei
    Member

    Olet kyllä todella värikäs ja jännittävä persoona… Todella hauskaa et saa nähdä sua näin. Olisi kiva myös nähdä sun poikaystävää täällä. Sitäpaitsi tuo sun koira on todella suloinen jopa näin ruudun välityksellä 🙂

    #24246 Ilmoita asiaton viesti
    minä vain
    Member

    vielä jatkoa siihen niko nousiais viestiin et sit jos saat sen vieraaksi niin mainostaisitko sitä irc-sivullasi .pliis jooko

    #24247 Ilmoita asiaton viesti
    nyt alko
    Member

    toimii palvelu oli pois käytöstä n. 10 min

    #24248 Ilmoita asiaton viesti
    N33
    Member

    Missä sut voi livenä bongata nimi. en ole häirikkö oikeestikaan!

    #24249 Ilmoita asiaton viesti
    nipsu
    Member

    miksi et mainosta irkissä lisää tätä [nico} sivullasi

    #24250 Ilmoita asiaton viesti
    Hannu
    Member

    jutta:

    Kuka on Hannu?

    Miksi kysyt?

    #24251 Ilmoita asiaton viesti
    Nora
    Member

    mun kuva susta on kyl muuttunu tän 24/7 jälkeen. Media kyl antaa susta aivan väärän kuvan : oot tosi rehellinen ja mukava persoona (: Ois kiva nähä myös Cheryliä siellä, onko hän tulossa ?

    #24252 Ilmoita asiaton viesti
    jee
    Member

    Tää darra-ilta on siitä parempi ku bile-ilta että juttua tulee enemmän ja äänestäki saa selvän.

    #24253 Ilmoita asiaton viesti
    mie
    Member

    sun suosion jatkuminen on kiinni tietysti myös sinusta itsestäsi ja mä en usko että se laskee sittenkään kun uusi bb alkaa jos sua vaan näkee julkisuudessa…

    #24254 Ilmoita asiaton viesti
    Rybak
    Member

    laulas Fairytale

    #24255 Ilmoita asiaton viesti
    nipsu
    Member

    Mun mielestä tästä NipsuTVstä ei ole kirjotettu Ilta – Sanomissa. Pitäskö tehhä jotain niin repäsevää että tulis ilmasta mainosta!!!

    #24256 Ilmoita asiaton viesti
    jupe
    Member

    Voitko julkaista tässä puhelinnumeros niin porukka laittaa sulle vähä viestii!!!

    #24257 Ilmoita asiaton viesti
    Merja
    Member

    Kiitos että vastasit jo kerran kysymykseeni.

    Mä en usko että sun suosio laskee yhtään mihinkään uuden BB:n myötä. Sinä oot sinä, tuli kuinka montaa BB:tä tahansa.

    #24258 Ilmoita asiaton viesti
    M49
    Member

    Mun fetissi on että tykkään nuorista pikkuperseisistä tytöistä ja pojista ja tätä on kiva kattoo kun tääl oli eilenki se saana ja nikollakin on niin naitava peppu.

    Oonko mä susta sairas?

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.