NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 1,231 through 1,245 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #24544 Ilmoita asiaton viesti
    hetkonen
    Member

    Eikös Hennan pitäny olla kertomassa leuanvedos….eiku leuka leikkauksesta, mutta ei tainnut olla.

    #24545 Ilmoita asiaton viesti
    veikko
    Member

    ne o riirois, ni siks se ei ollu

    #24546 Ilmoita asiaton viesti
    staffer
    Member

    hetkonen:

    Eikös Hennan pitäny olla kertomassa leuanvedos….eiku leuka leikkauksesta, mutta ei tainnut olla.

    Hehehehee, Ei päivää ilman Henna-newsiä, nyt siitä on tulossa jo ChattiJuontaja, kyllä on energinen pakkaus;D

    http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a96211/bbhenna+politikoi+siirtakaa+lapset+kadulta+baariin/

    #24547 Ilmoita asiaton viesti
    Niko+Kadi fan
    Member

    Chat juontaja,sehän oli kerran yhden yön maikkarin chatis Terhin kaa,se meni ihan putkeen,sanavalmis topakka tyttö,siitä vaan töihin sinne ja jos Nikokin tykkää niin mikäs siinä,joskus kun ovat parivaljakkona siellä juontamassa yöllä varmaankin.Nikokin todellinen media persoona,synnynnäinen lahjakkuus esiintyjänä.

    #24548 Ilmoita asiaton viesti
    Risto
    Member

    Niko+Kadi fan:

    Chat juontaja,sehän oli kerran yhden yön maikkarin chatis Terhin kaa,se meni ihan putkeen,sanavalmis topakka tyttö,siitä vaan töihin sinne ja jos Nikokin tykkää niin mikäs siinä,joskus kun ovat parivaljakkona siellä juontamassa yöllä varmaankin.Nikokin todellinen media persoona,synnynnäinen lahjakkuus esiintyjänä.

    Onneksi mä nukun yöllä niin kuin normaalit ihmiset tekevät, ei tarvi kattoa edes vahingossa

    #24549 Ilmoita asiaton viesti
    :)
    Member

    fani:

    "Jos kuva ei käynnisty lainkaan, vaikka olet jo maksanut katseluajasta, voi syynä olla:

    – yhteys poikki lähetyspäästä verkkoon

    – lähetyspään kamera on kytketty syystä tai toisesta pois päältä

    – tai internet-palveluntarjoajan yhteyksissä on vikaa

    Kaikissa näissä edellä mainituissa asioissa ota yhteyttä palautelomakkeella. Lähetä silloin nimi- ja osoitetietojesi lisäksi katselukoodisi, puhelinnumerosi sekä kellonaikatieto siitä, milloin yhteys katkesi. Tarkistamme asian järjestelmästämme ja tarvittaessa hyvitämme katselumaksusi."

    Juu laitan ainakin tonne niinku ohjeissa sanotaan.

    hyvin pelittää hymyn puolta kun laittaa kaikki tiedot jotka pyydetään 🙂

    Oli tänä aamuna tullu hyvitys koodi ja aika alkaa kun koodin syöttää 🙂

    #24550 Ilmoita asiaton viesti
    bb-Niko
    Member

    Olen nyt rekistöröitynyt tänne palveluun tällä nimimerkillä eli bb-Niko.

    Jatkossa siis kaikki kommentit jotka tällä tunnuksella kirjoitetaan on minun.

    Eli minua on turha koittaa feikkailla ;)!

    Alkakaahan nyt kuulkaa laittamaan niitä ennustusviestejä tänne.. että saadaan

    Outi-äitini kunnolla tenttiin ;D!

    Ja muistathan että jo nyt voit kurkata asuntooni ..sillä kotona ollaan ja iltaa varten aletaan valmistautumaan:)

    #24551 Ilmoita asiaton viesti
    fani
    Member

    bb-Niko:


    Olen nyt rekistöröitynyt tänne palveluun tällä nimimerkillä eli bb-Niko.

    Jatkossa siis kaikki kommentit jotka tällä tunnuksella kirjoitetaan on minun.

    Eli minua on turha koittaa feikkailla ;)!

    Alkakaahan nyt kuulkaa laittamaan niitä ennustusviestejä tänne.. että saadaan

    Outi-äitini kunnolla tenttiin ;D!

    Ja muistathan että jo nyt voit kurkata asuntooni ..sillä kotona ollaan ja iltaa varten aletaan valmistautumaan:)

    Haahaa :D<3 oot niin mahtis :D<3

    mitä ennustuksia? 😀

    #24552 Ilmoita asiaton viesti
    .
    Member

    näin ensivaikutelmalta pelkän äänen ja jutun perusteella Nipsu sun äitees on hauska ja rempsee :D<3

    Ihania molemmat :D<3

    #24553 Ilmoita asiaton viesti
    fani
    Member

    .:

    näin ensivaikutelmalta pelkän äänen ja jutun perusteella Nipsu sun äitees on hauska ja rempsee :D<3

    Ihania molemmat :D<3

    Ja nyt tuli ruutuunki 🙂

    puspusuja molemmille :D<3

    #24554 Ilmoita asiaton viesti
    Snopi
    Member

    bb-Niko:


    Olen nyt rekistöröitynyt tänne palveluun tällä nimimerkillä eli bb-Niko.

    Jatkossa siis kaikki kommentit jotka tällä tunnuksella kirjoitetaan on minun.

    Eli minua on turha koittaa feikkailla ;)!

    Alkakaahan nyt kuulkaa laittamaan niitä ennustusviestejä tänne.. että saadaan

    Outi-äitini kunnolla tenttiin ;D!

    Ja muistathan että jo nyt voit kurkata asuntooni ..sillä kotona ollaan ja iltaa varten aletaan valmistautumaan:)

    Miks tuossa sun nimen eessä pitää olla tuo bb, eikö pelkkä Niko riittänyt?

    #24555 Ilmoita asiaton viesti
    oot loistava
    Member

    oikee asenne 😀 kyll tietää et nipsu on sun poikas 😀

    #24556 Ilmoita asiaton viesti
    bb-Niko
    Member

    Eli ennustukset alkaa kello 21.

    Tarkoittaa sitä että laitatte kysymyksen tänne keskustelupalstalle.. Selkeän kysymyksen jonka äitini sitten katsoo korteista. Jos haluat niin viestiin voi liittää vaikka oman oikean etunimen ja jtn pientä tietoa itsestään. MUTTA PELKKÄ KYSYMYS RIITTÄÄ. Nyt katsotaan tulevaisuuteen 😉

    #24557 Ilmoita asiaton viesti
    N36
    Member

    No tämmöstä kysyn.

    Onkos mahdollista että uusi pomo on hullu ja pistetään pois paikalta, siltä se ainakin vaikuttaa. Mitenkäs mun käy.

    #24558 Ilmoita asiaton viesti
    urpo
    Member

    täh

Viewing 15 posts - 1,231 through 1,245 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.