Home › Forums › Julkkikset › Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1
- This topic has 1,402 replies, 1,009 voices, and was last updated 12 years, 10 months ago by miesihailija.
-
AuthorPosts
-
”fani”Member
Oli sen verran tylsä aivopieru, etten jaksa sitä edes kommentoida suoraan blogiin, vaan tulin tänne kitisemään. Olis nyt edes kertonut likaisia yksityiskohtia syömishäiriöstään. Vai eikö mielikuvitus riittänyt?
Seuraavaksi kai luetaan siitä kuinka Tuija on ollut koulukiusattu ja saadaan taas jokin nk. "tietoisku" aiheesta.
Toivottavasti Tuija menee pikkulauantaina lähibaariin seikkailemaan! Vois saada jotain kiinnostavaa kirjoitettavaa.
K-näätäMemberJiihaa… nyt en nukahtanut lukiessani plokia. Johtuukohan siitä
että olin ottanut jo päiväunet.Mutta miksi minä luen nobodyn plokia jonka viihdearvo on sen tylsyydessä?
En osaa vastata.blogifanittajaMemberKyllähän nuo Tuijan blogit on hyvin luettuja. Tuskin Hymy häntä pitäisi kehissä….Eikä ole mikään nobody vaan nainen, joka osaa ja tekee mm. kirjoittaa hyvin ja aina löytyy aiheita. Kommenttien määrät jo kertovat, että ne todellakin kiinnostavat.
”fani”MemberMutta kiinnostaako blogi ihailun vai inhon vuoksi? Viihdearvoa sillä ainakin välillä on, tietoiskut vähentävät sitäkin.
Kukapa meistä ei löytäisi aiheita, jos kirjoittaisimme monta sataa sanaa tv-ohjelmista ym. tuiki tavallisesta.
Hymyn ulkopuolinen maailma ei taida Tuidea tuntea, että siinä mielessä hyvinkin nobody.
K-näätäMemberTaas meni nobodyn, minun mielestä, ploki haukotteluksi.
En lukenut tällä kertaa kokonaan kun kyllästyin lukemaan nippelitietoa jostain pilipalihommista."Sivuni oli äänestetty jälleen nurin, miksi? Haluaisin tietää syyn tai syyt – silkkaa uteliaisuuttani. Haluaisin myös saada tietää äänestysprosentin Wikipedia-sivuni puolesta ja vastaan. Nämä tiedot voitte siis lähettää email-osoitteeseeni. Kiitos!"
Mihin osoitteeseen?
Muutenkin Tuksumaista – ottakaa te minuun yhteyttä kun itse en jaksa/osaa/uskalla."Minulla ei ole mitään tietoa siitä mitä infoa sivullani on minusta yleensäkin ollut. Ainakin syntymäaikani oli jo väärin – siis vuosilukuni."
Tietenkään ei ole mitään tietoa, kunhan kävin vain syntymäaikani sniffaamassa.Voi taivas – olisi varmasti parempiakin ja mielenkiintoisempia plokkaajia kuin Tiina Järvinen – ei mitään annettavaa…
”fani”MemberNyt on pakko varastaa idea Facebookin Fan glubista. Jos joku muistaa sellaiset ilmiöt kuin Kolme Tenoria tai suomalaisittain Mestarit lavalla vai missä lie areenalla, niin tätä ideaa Tuide voisi jalostaa. Itse valitsisin porukkaan Johanna ja Julia Tukiaisen, Janita Janatuisen sekä Martina Aitolehden. AMB olisi myös mielenkiintoinen, mutta voisi mennä kissatappeluksi Martinan takia. Ehkä AMB tulisi kuitenkin paremmin toimeen Tukiaisten kanssa kuin Martina? Miten olisi Henna Kalinainen?
Nimeksi Silikonitissit lavalla? Tai Salarakkaat?
Epätoivoa ilmassaMemberBlogifanittaja = Tuija Järvinen
K-näätäMemberMiten musta tuntuu että Taijan plokista häviää kommentteja.
Itse en sinne ole kirjoitellut, mutta joskus lentää "useita tunteja"
(huom. Tuksu -ilmaus) vettä silmistä kun niitä lukee.En osaa faktana sanoa, mutta minusta määrä on pienentynyt.
Taijako niitä moderoi?k-näätäMemberMinusta on hupaisaa kun nuo sivut on muodossa – "hän".
Siis ihan kuin sivusto olisi jonkun muun ylläpitämä ja tuottama.Samaa tyyliä tässäkin kuin Tuksulla. Tuksuhan web-sivujen galleriaan
päivättää tekstit tyyliin: "kuvassa Dollsdancersien perustaja Johanna, jolla päällään upea paljettimekko, joka pitää kuohuviinistä"PaulieMemberMika v…u naita ammia vaivaa; eiko Suomessa ole toita? Ainoa joka nayttaa paata vaivaavan on miten paasis "julkkikseksi". Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa oleen, huolestuttavaa kun tallakin daamilla on ilmeisesti lapsiakin. No good
Paska oravaMemberHaistakaa kaikki pitkä noppapotilta haiseva paska!
puolesta 100%MemberNainen on Wikipediansa ansainnut. On paljon enemmän kuin pelkkä onneton "pyllynketkuttelija" ja joku salarakas ym. bulshittiä!!!
pedikyristiMember^ No ehkä nyt kuitenkin vain Sawopediaan.
”fani”MemberMinä niin toivoisin, että Tuide alkaisi kirjoittaa toista blogia omille kotisivuilleen, kuten Johannakin tekee. Siellä hän voisi reaaliaikaisesti kertoa esim. illanvietoistaan ja kokkailuistaan. Nyt meidän pitää odottaa, jotta Hymy julkaisee kirjoitukset.
Omille sivuille voisi myös liittää kuvia ja lehtileikkeitä. Minä ainakin haluaisin lukea jutun seksisiskoksista vuodelta -91.
Josko sitten ovet Wikipediaan vihdoin aukenisivat?!”fani”MemberTuide, jos tarvitset idearikasta….öööhhh…vaikka manageria, niin ota yhteyttä!
-
AuthorPosts
- The forum ‘Julkkikset’ is closed to new topics and replies.