Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30078 Ilmoita asiaton viesti
    Että näin.
    Member

    ^___^:

    Free tuijatiedotus!:

    Herjaajani, ilmoita nimesi!

    Pilkkaajani, ilmoita puhelinnumerosi!

    Taklaajani, alan harrastaa taekwondoa!

    Kampittajani, vastaat teoistasi viimeisellä tuomiolla!

    Kädet, kädet näin näin!

    Halit ja halaus!

    #30079 Ilmoita asiaton viesti
    Noppapotti
    Member

    Joku tapaa vääntää sen: "Pulit ja pulaus!"

    #30080 Ilmoita asiaton viesti
    Mike
    Member

    Hyvää ystävänpäivää ja paljon haleja sinulle Tuija! Olet ihana ja kainaloosi käpertyä tahtoisin. Näin unta, että olimme takkatulen loisteessa, siemailimme alastomina samppanjaa karhuntaljan alla, kuuntelimme schubertia ja kätemme vaeltelivat villeinä toistemme alastomilla vartaloilla…

    #30081 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    Tässä nähtiin että ei tarvitse olla kuin ihan tavallinen tavis (Taija) että pystyy ennustamaan että Martina ei laulu-urallaan menesty. Minäkin sen olen nähnyt kristallipallostani eli peli on Teija 1-1.

    Mutta minulla ei ole pakkomiellettä Martinaa kohtaa kuten sinulla Tarja.

    Mikä sinulla on Martinaa vastaan?

    #30082 Ilmoita asiaton viesti
    Rullatuoli paljastaa aukon sivistyksessä
    Member

    K-näätä:

    Tässä nähtiin että ei tarvitse olla kuin ihan tavallinen tavis (Taija) että pystyy ennustamaan että Martina ei laulu-urallaan menesty. Minäkin sen olen nähnyt kristallipallostani eli peli on Teija 1-1.

    Mutta minulla ei ole pakkomiellettä Martinaa kohtaa kuten sinulla Tarja.

    Mikä sinulla on Martinaa vastaan?

    Teija on niin kateellinen menestyneille ihmisille että haukkuu heitä missä voi. Aika säälittävää tyypiltä jolla ei ole siltä saralta tai elämässä yleensä mitään saavutuksia. Korkeintaan heikomman karaoketason lauleskelija arvostelee toisten suorituksia ja hommansa sössinyt omakustannetuottaja ihmettelee miksi toiset, "huonommat" laulajat saavat levytyssopimuksia.

    KATEUTTA

    #30083 Ilmoita asiaton viesti
    Tuiden fani
    Member

    Minusta Tuija on tavallaan ihan oikeassa Martinasta kirjoittaessaan. Mutta toisaalta, jos Martina olisi mies, ei tuollaista toimintaa pidettaisi yhta pahana…

    ps ihanaa ystavanpaivaa Tuikkunen!

    #30084 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    TUIJA!!! Missä viipyy lupailemasi päivitys ennen the häitä? Ei sitä ainakaan oikolueta, joten missä mättää? Älä petä meitä! Älä Tuide hylkää!

    #30085 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    Kiitos viimeisestä Tuijukka! Nyt odotamme kuumeisesti plöraystä liittyen Johannan häihin. Ethän anna odottaa liian pitkään, ettemme ehdi vallan kyllästyä koko aiheeseen.

    #30086 Ilmoita asiaton viesti
    Mike
    Member

    Tuide mulla on ikävä viekkuus ja pesääs!

    T. Allways yours

    #30087 Ilmoita asiaton viesti
    Korppu
    Member

    Olisko kellään linkkiä siihen Korporaation haastatteluun jossa Tuija Kultasormi Järvinen oli vieraana?

    #30088 Ilmoita asiaton viesti
    Mike
    Member

    Pliis Blogaa tai jotain, mulla on niin ikävä sua. En ole edes nähnyt sua Iisalmen kaduilla, puhumattakaan kantakuppilasta. Ikävä on kova Tuide rakas!

    #30089 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    Tuija – nyt käsi sydämelle…

    …oliko se juhlissa juotu juoma, jossa oli kultahippuja, niin oliko se kuohuviiniä VAI shampanjaa?

    Minä nimittäin olen useita kertoja pohjoisen laskettelukeskuksissa juonut Blue Nunn -kuohuviiniä jossa oli kultahiutaleita seassa – jokin Golden Edition tms. Juonut siksi kun muuta kuohuviiniä ei ole ollut.

    Tällaiseen shampanjaan, jossa olisi kultahiutaleita, en ole törmännyt.

    Voin olla kyllä väärässäkin, mutta tarkistatko asian ja korjaat sen sitten mahdollisesti seuraavassa blogissasi.

    Ei siksi, etteikö olisi erittäin hyviä kuohuviinejäkin olemassa, minua nimittäin kyrsii toisten ihmisten leveily tavallisten kuohujuomien lipittämisellä, ja se, että niitä nimitetään shampanjaksi ja näin yritetään antaa vaikutelma että ollaan oikein kalliiden ja laadukkaiden juomien äärellä ja että rahaa on että ranteita pakottaa.

    Tuo kultahiutaleet kuohujuomassa on tuiki tavallista ja ehkä se kuvastaa vain jotakin kirjoittajastaan, mutta ymmärrän toki myös sen, että ehkä se joillekin on ainutlaatuista.

    MUTTA OLIKO SE JUOMA, TEIJA, SHAMPANJAA…? Tarkistatko…

    #30090 Ilmoita asiaton viesti
    Mike
    Member

    Hirveä ikävä on päästä kainaloosi oma pieni kullannuppu Tuideni!

    #30091 Ilmoita asiaton viesti
    Abdoullah al Hakrim
    Member

    Mine rakasta sinu Tuja Järvvinen. Anna sydän minu ja me menä muslin wedding ja assua aina yhdes!

    #30092 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    Tuija! Nyt tarvitaan kyllä niitä rohkeita kuvia sinusta poliittisen cv:n vastapainoksi. Kansa janoaa uutta ja räväkkää.

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.