Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30108 Ilmoita asiaton viesti
    ,.,.
    Member

    Kertokaa mulle nyt tietämättömälle miksi Tuija on kohumanageri?! Oon ollu tajuttomana luulatavsti siihen aikaan kun jotakin jännittävää on tapahtunnu 🙂

    #30109 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    ,.,.:

    Kertokaa mulle nyt tietämättömälle miksi Tuija on kohumanageri?! Oon ollu tajuttomana luulatavsti siihen aikaan kun jotakin jännittävää on tapahtunnu 🙂

    Sama vika. En minäkään tiedä miksi "Tuija Järvinen" on kohumanageri.

    #30110 Ilmoita asiaton viesti
    näde
    Member

    K-näätä:

    ,.,.:

    Kertokaa mulle nyt tietämättömälle miksi Tuija on kohumanageri?! Oon ollu tajuttomana luulatavsti siihen aikaan kun jotakin jännittävää on tapahtunnu 🙂

    Sama vika. En minäkään tiedä miksi "Tuija Järvinen" on kohumanageri.

    Jos se kohisee enemmän kuin manageeraa?

    #30111 Ilmoita asiaton viesti
    dafadfadfdfa
    Member

    Uutta plokia pukkaa, myös Japania käsitellään!

    #30112 Ilmoita asiaton viesti
    Willman
    Member

    Järvinen ei tiennyt koko keikasta. Ei tiennyt vaikka se oli valtakunnan ykkösaihe kesustelupalstoilla, toteutuu/ei toteudu. Tuksu tulee/ei tule.

    #30113 Ilmoita asiaton viesti
    Kohuttaja
    Member

    Tuijan pitää nyt vain saaha näkyvyyttä, ja tuoda esille omaa "osaamistaan", ja kätevästihän se käy Tuksun kustannuksella 😉

    #30114 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    Kohuttaja:

    Tuijan pitää nyt vain saaha näkyvyyttä, ja tuoda esille omaa "osaamistaan", ja kätevästihän se käy Tuksun kustannuksella 😉

    Ja tähän "ulostuloon" T. Järvinen löysi aiheen kommenteista:

    https://hymy.fi/tasta-puhutaan/lu-johanna-tukiainen-teki-oharit-yrittaja-menetti-paljon-rahaa

    (kommentti nro 2)

    #30115 Ilmoita asiaton viesti
    :)
    Member

    K-näätä:

    Kohuttaja:

    Tuijan pitää nyt vain saaha näkyvyyttä, ja tuoda esille omaa "osaamistaan", ja kätevästihän se käy Tuksun kustannuksella 😉

    Ja tähän "ulostuloon" T. Järvinen löysi aiheen kommenteista:

    https://hymy.fi/tasta-puhutaan/lu-johanna-tukiainen-teki-oharit-yrittaja-menetti-paljon-rahaa

    (kommentti nro 2)

    Tuksullahan on jo uusi manageri Mia……

    #30116 Ilmoita asiaton viesti
    näätiä vihaava
    Member

    Joopa joo. Ei monialaosaajan tarvitse siipeillä…ja jos minä olisin Tuija, en todellakaan mainostaisi Tuksua enää missään. Niin on elämänsä hassannu. Tuija yritti nostaa hänet…mutta miten kävi. Tuksu palasi vanhoihin hommiin…

    #30117 Ilmoita asiaton viesti
    Erik Epänormaali
    Member

    "Tuiterissa" oli mukavan väljää.

    #30118 Ilmoita asiaton viesti
    ”fani”
    Member

    Tuija, Tuija, Tuija, mitä kuuluu rakkauselämällesi?

    #30119 Ilmoita asiaton viesti
    eikä hänellä ole aikaa siihen
    Member

    Tuidero ei välitä arvostelustaan eikä hänellä ole sille edes aikaa, silti pitää itkeä lehdissä että häntä sanotaan rumaksi. Siis Tuidehan ei välittänyt arvostelustaan eikä hänellä ole aikaa miettiä sitä. Mutta silti itkee lehdessä että häntä haukutaan rumaksi.

    #30120 Ilmoita asiaton viesti
    ha höh?
    Member

    K-näätä:

    ,.,.:

    Kertokaa mulle nyt tietämättömälle miksi Tuija on kohumanageri?! Oon ollu tajuttomana luulatavsti siihen aikaan kun jotakin jännittävää on tapahtunnu 🙂

    Sama vika. En minäkään tiedä miksi "Tuija Järvinen" on kohumanageri.

    En mäkään oo ikinä kuullut.

    #30121 Ilmoita asiaton viesti
    Pupu tyttö
    Member

    Näädät tuntuvat olevan aika rumaa ja tyhmää sakkia. Tuija on kohumanageri siksi, koska hän on ollut kohuleidi Tuksun tuottaja heh….hän on SE, joka teki Tuksusta LAULAJAN! Tämä on faktaa.Tuijalla on myös erittäin värikäs tausta itselläkin…..ex-missi/malli, miljönäärimiehet….ei tällaista taustaa "tavan" näädällä ole…Vieläkö sitä "tyhminä" edelleen ihmetellään?

    #30122 Ilmoita asiaton viesti
    Heti kun pääsen pytylle
    Member

    Ai mikä missi? Aurinkotyttökilpailun osallistuja, joista valittiin automaattisesti yksi edustaja Miss Suomi kilpailuun. Siellä kymmenen finalistin joukossa oli muitakin joista kukaan ei muista yhtäkään. Kukaan ei muistaisi että Tuidero on entinen Miss Suomi kisojen kilpailija ellei tuo heikosta itsetunnosta kärsivä viisikymppinen työtön jatkuvasti sitä muille mainostaisi. Malli, noh, farkkuperse vuodelta 1981. Kolmenkymmen vuoden takaa. Nykyään samalle perseelle tarvitaan jo kahden farkun edestä kangasta. Mitä lienee saanut aikaiseksi viimeisten kahden vuosikymmene aikana? Muutto Iisalmeen, yksi ruokottoman huono kesämökillä äänitetty omakustannesingle poltettuna CD-R-levylle? Kun Tuidero tykkää noista sananlaskuista, muistatko sellaista kun "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten?". Paremmin sopii sinulle kun mikään muu.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.