Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30183 Ilmoita asiaton viesti
    tähän
    Member

    Tuidelle pottuilu kumpuaa siitä että hän ylpeilee olemattomilla ansioilla ja se ärsyttää ihmisiä.

    #30184 Ilmoita asiaton viesti
    Kiitti ja kiitokset
    Member

    Koska olen odottanut uutta blogia jo monta päivää;

    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" "että näin" "Halit ja nk. halaus"

    #30185 Ilmoita asiaton viesti
    Miss Perkuujäte -77
    Member

    Olen lukenut tätä ketjua ja jopa pari Tuijan blogia. Siis, mitä Tuija on tehnyt? En ole löytänyt mitään.

    Miksi pullea täti saa terapiahöpöttää lehdessä?

    #30186 Ilmoita asiaton viesti
    kihu
    Member
    #30187 Ilmoita asiaton viesti
    nostalgiaa
    Member
    #30188 Ilmoita asiaton viesti
    suuret puheet
    Member

    maanantai 7. syyskuuta 2009

    Syksyinen tervehdys!

    Ensi viikolla olen lomilla ja alamme työstää Eskon kanssa uusia biisejä. Aika moni (osa julkkuja) ovat halunneet yhteistyötä kanssamme tulevaisuudessa ja uusia manageroitavia on tiedossa artisteista showtanssiryhmään ym….ihan kiva!!! Tosin kaikkea ei kerkeä kerralla tekemään tässä. Lupaan kuitenkin ehtiä mahd. paljon tulevan talven ja syksyn aikana.

    Ja mitä onkaan saatu aikaan????

    #30189 Ilmoita asiaton viesti
    Artisti
    Member

    Pienet tiedot ja ilmeisesti lukutaidottomuudesta kärsivä persoona on tämä edellinen kirjoittaja. Ota selvää ennen kuin kirjoitat tuulta huuhtomaa paskaa!Tuija on esitellyt uusia artistejaan blogissaan ym. uusia tekemisiään.

    #30190 Ilmoita asiaton viesti
    Letri Pehtinen
    Member

    JariQ, Larry Neil ja Raija Elina ovat nuotin vierestä laulavia vitsejä, joille Tuija ei ole myynyt yhtään keikkaa.

    Petri Lehtinen haluaa kovasti laulajaksi ja julkkiseksi ja hänelle on tärkeää voida sanoa, että "minulla on ammattimanageri".

    Petri ei vain tutkinut taustoja, ja nyt kävi niin, että "ammattimanageri" on täysin ammattitaidoton tohelo, joka puuhastelee veronmaksajien rahoilla.

    Mutta vaude! Tuijalla on ollut showtanssiryhmä manageroitavana jo syksystä 2009! Hiljaisessa myynnissä tietysti, mutta varmasti ryhmällä on keikkaa ihan niin paljon kuin vain jaksavat tehdä.

    #30191 Ilmoita asiaton viesti
    talomies
    Member

    Nyt kun Mika Kataja jätti managerin hommat niin ota KUmpulaisen Sepi siipiesi suojaan. Hän osaa laulaakin…

    #30192 Ilmoita asiaton viesti
    ML
    Member
    #30193 Ilmoita asiaton viesti
    veikko-emmeli virtsanen
    Member

    heh heh kuulema tuija mennyt lupaamaan etä se riisuu hymyle vaattet jos sen blogia kommentoidan 200 kertaa heh!!!!!

    #30194 Ilmoita asiaton viesti
    FaniniSIni
    Member

    Voi jessus sentään. Ei Tuide mitään ole luvannut. Joku vaan oli pyytänyt, että jos tulee 200 kommenttia niin riisutko. Ja sitten ihmiset lähti mukaan siihen ja toivoi että Tuiteri tarttui kanssa aiheeseen. Huumoria siis. Ymmärrätkö? Ei kannata aina kaikkea ottaa niin tosissaan.

    #30195 Ilmoita asiaton viesti
    Jaakko Suparinen
    Member

    Tuija LUPASI!!!

    #30196 Ilmoita asiaton viesti
    Eino Viheriäinen
    Member

    Mä luulen myös että Tuijan on pakko riisua koska kansan vaatimus on niin kova tässä asiassa.

    #30197 Ilmoita asiaton viesti
    Eino Viheriäinen
    Member

    Tuijan täytyy myös vaan ymmärtää ettei ihmisten kanssa voi leikitellä tällaisella asialle että ensin luvataan ja sitten ei pidetäkään.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.