Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30288 Ilmoita asiaton viesti
    Iisalmi kutsuu
    Member

    Montako itsepoltettua Lööppijulkkis-CD-R levyä Tuide on saanut myytyä? Elääkö niiden myynnillä niin hyvin ettei tarvitse käydä päivätöissä? Olen nähnyt Tuiden livenä keskellä päivää eikä kiirettä näyttänyt oleva. Lehtinen ei muuten taidakaan sitä keikkarundia tehdä ainakaan Tuiden rullissa. Millon Tuijalla on muutto edessä?

    #30289 Ilmoita asiaton viesti
    FZfvDdfDgXRchx
    Member
    #30290 Ilmoita asiaton viesti
    Sanansaattaja
    Member

    Teatteri kiinnostaa!

    Kamala, kun on taas flunssa iskenyt! Yökaudet saa yskiä…eilen tuli sitten käytyä tivolissa. Katselin aikani tivolitouhua (siellä oli lähinnä lapsiperheitä ja minä, heh) ja join siinä samalla kahvit. Näin pari tuttuakin siellä. Tivoli oli sijoitettu Olvi Oluthallin ympäristöön. Paikallisella olut-terassilla ei näkynyt olevan kuin pari ihmistä. Ilma olikin aika tuulinen illalla ja vettä tuli muutama tippa taivaalta.

    Onneksi tämä päivä on valjennut suht´aurinkoisena, tuulee tosin. Eilen sitten yksi ystäväni soitteli yllättäen ja samaan hengenvetoon hänen ystävänsä Arto (Länsman) halusi myös jutella kanssani. Miehet tuntuivat olevan ns. "juhlatuulella", syystä, että olivat menossa 7 Päivää lehden bileisiin. Uhkasivat tulla käymään Iisalmessa tänä kesänä. Totesin, että onhan täälläkin muutamia menomestoja – ainakin yhdelle illalle. Saa nähdä toteuttavatko aikeensa? Mistä näistä tietää…

    Hyvän ystäväni loma alkaa huomenna. Olemme miettineet mitä sitä nyt keksisi oikein. Katinkulta olisi yksi vaihtoehto. Kalajoki on aivan mieletön mesta. Kävimme siellä viime kesänä ja eikö me osuttu juuri siihen kamalaan myrskyn silmään…Hymyn blogini kertoikin tästä kokemuksestani viime kesänä.

    Se on varmaa ainakin, että käyn kesäteattereissa. Syntipukki näytelmä kiinnostaa Juvalla. Näytelmässä esiintyy idolini Juha Veijonen. Häneen törmasin kerran Iisalmen Alkossa. Pyysin nimmarin oitis.

    Minuakin on kosittu muutaman kerran teatteriin näyttelemään. Viime aikoina asia on alkanut kiinnostaa minua yhä enemmän (isänihän näytteli eläessään). Saa siis nähdä mitä tuleman pitää…

    Taidanpa nyt lopetella. On vielä tässä hommia. Sain 3 julkkista viihdetalliini tänä keväänä. Nyt ovat valokuvat ja esittelytekstit vihdoin kasassa heistä. Tämä on aikaa viepää touhua.

    Minun piti esiintyä tänä keväänä eräässä suositussa tv-ohjelmassa, mutta se jäi syksyyn. Olin todella helpottunut, kun näin kävi. En ollut henkisesti valmis asiaan. Toivottavasti olen syksyllä.

    Hymyn kommenteissa on ollut monenlaista spekulaatiota siitä, kun lopetin blogini. Asia ei ole yksinkertainen. Muuta en tähän sano, kuin, että oli aikani ottaa "aikalisä"….teinhän blogia vuoden yhtäjaksoisesti. En minä ole hylännyt fanejani ym. Minusta voi lukea ainakin täältä omasta blogistani jatkossakin uutisia ym. jos en ole julkisessa blogissa jatkossa.

    Nytpä toivotan hulppeata weekendiä !

    Halit!

    Hienoa Tuiteri – ei yhtään kappaletta sanoja "nimittäin" ja "siis". Ja tosiaan kukas sitä kuolleena näyttelisikään, kuollutta kylläkin.

    #30291 Ilmoita asiaton viesti
    FaniniSIni
    Member

    Missäpä muualla Järvinen ja Veijonen tapaisivatkaan kuin Alkossa. Hihhii

    Mutta mutta, kolme julkkista tullut viihdetalliin. Mikä on se firma tämän viihdetallin taustalla? Ei ole edelleenkään Tuijan ohjelmatoimistoa rekisterissä.

    #30292 Ilmoita asiaton viesti
    Tuijalyysi
    Member

    Ja näin näppärästi Tuija peruu puheensa ystävän viemisestä lomalle Katinkultaa.

    Tuija on työtön ja varaton, joten on selvää, että hänellä ei ole varaa viedä ketään lomalle Katinkultaan.

    Viime vuonnahan Tuikkusemme oli vuokrannut Kalajoelta jonkun ränsistyneen leirintäalueen halpismökin, joka oli jossain jumalan selän takana. Tämänkin Tuikku esitti harkittuna ratkaisuna, vaikka kyse oli yksinkertaisesti rahapulasta.

    Ja kappas: Tuikku oli listalla hätävaravieraana Maria-showhun, mutta Maria löysi kiinnostavampia vieraita eikä peruutuksia tullut, joten "se jäi syksyyn".

    Ilmeisesti Tuija uskoo itse omat juttunsa, ja itselle valehtelu estää hänen itsetuntoaan romahtamasta lopullisesti.

    #30293 Ilmoita asiaton viesti
    Tuijalyysi 2
    Member

    "OY, Ohjelmatoimiston" kolmen julkkiksen valokuvat ja esittelytiedot ovat kasassa, mutta tokihan niitä ei kannata julkaista missään, koska Tuikku on nk. hiljaisen myynnin rautainen ammattilainen.

    #30294 Ilmoita asiaton viesti
    Karaokemies
    Member

    Nyt on Tuiterin ohjelmatoimisto muuttunut viihdetalliksi. Ei saatana. KERRO SE SUN FIRMAN Y-TUNNUS, ETTÄ PYSTYN LASKUTTAAN! PERKELE !

    #30295 Ilmoita asiaton viesti
    Karaokemies
    Member

    Sanansaattajalle kiitos 🙂

    Tuijalle perseen pyllistys ja raikas pieru. Kyllä oot tyhmä, mutta ruma ämmänretale.

    #30296 Ilmoita asiaton viesti
    Fanikerholainen
    Member

    Kylläpä taas huomaa että joku "sama" idiootti häiriköi Tuijaa. Ellei se sama munaton äijä joka yritti häntä laskuttaa keikalla, johon Tuija kieltäytyi menemästä…..onpa katkera miekkonen. Näin Tuijan yksi päivä ja voin vakuuttaa että on TODELLA KAUNIS!!!

    #30297 Ilmoita asiaton viesti
    Hämmentynyt
    Member

    Yritti laskuttaa keikalla, johon Tuija kieltäytyi menemästä? Eli Tuijan olisi pitänyt maksaa jollekin miehelle, jotta Tuija olisi päässyt keikalle? Yleensähän tämä menee toisin päin, eli esiintyjä laskuttaa, mutta Tuija on kyllä niin kammottava ilmestys, että en yhtään ihmettele, että ihmiset vaativat rahaa, jos joutuvat häntä katselemaan.

    #30298 Ilmoita asiaton viesti
    musician
    Member

    Miksi Tuiden pitäisi keikkailla ylipäätään itse häh? Taitaa olla hänellä taaksejäänyttä elämää ja taitaa olla muuta tärkeämpääkin tekemistä. Satun tuntemaan nimittäin ko naisen! ps. Mielenkiintoista muuten huomata kuinka nainen kiinnostaa edelleen vaikka jättikin MEGA suositun bloginsa….

    #30299 Ilmoita asiaton viesti
    vElKojA
    Member

    musician:

    Miksi Tuiden pitäisi keikkailla ylipäätään itse häh? Taitaa olla hänellä taaksejäänyttä elämää ja taitaa olla muuta tärkeämpääkin tekemistä. Satun tuntemaan nimittäin ko naisen! ps. Mielenkiintoista muuten huomata kuinka nainen kiinnostaa edelleen vaikka jättikin MEGA suositun bloginsa….

    Nainen ei kiinnosta, vaan hänen MEGAVALEHTELUNSA!

    Y-TUNNUSTA JA YRITYKSESI YHTEYSTIETOJA KAIVATAAN, JOTTA VOIN LÄHETTÄÄ LASKUN, TUIJA HYVÄ!

    #30300 Ilmoita asiaton viesti
    2 naista
    Member

    Kiitos Tuija upeasta seurastasi risteilyllä! Olet kaunis sekä sisältä että ulkoapäin! Älä välitä näistä herjaajistasi. Koirat vain räksyttävät kun eivät muuta onnettomat voi. Sinun karavaanisi kulkee vinhaa vauhtia eteenpäin.

    #30301 Ilmoita asiaton viesti
    Fani? Kyllä.
    Member

    musician:

    Miksi Tuiden pitäisi keikkailla ylipäätään itse häh? Taitaa olla hänellä taaksejäänyttä elämää ja taitaa olla muuta tärkeämpääkin tekemistä. Satun tuntemaan nimittäin ko naisen! ps. Mielenkiintoista muuten huomata kuinka nainen kiinnostaa edelleen vaikka jättikin MEGA suositun bloginsa….

    Jos tunnet Tuijan, niin viitsitkö kysäistä mikä on hänen ohjelmatoimistonsa nimi. Välitä sitten tieto tänne palstalle, niin saadaan koko asia pois päiväjärjestyksestä vihdoinkin. Koko aihe alkaa ärsyttää meitä faneja ja varmaan myös Tuijaa.

    Terkkuja Tuikulle!

    #30302 Ilmoita asiaton viesti
    Afrikkalainen räppäri
    Member

    Mä jo ihmettelin millä Tuide ketään pystyy Katinkultaan viemään kun tietää miten arki sujuu. Varmaan kuvittelee ettei iisalmelaiset näe omin silmin asiaa. Kovasti oltiin Vuokattiin menossa, se vaihtukin lautamökiksi lertsulla Kalajoella.

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.