Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30603 Ilmoita asiaton viesti
    make
    Member

    Nyt Tuhero on romahtunut täysin, korkki on jäänyt auki. Kunto on niin huono ettei juuri nyt pysty bloggaamaan ja saattamaan siten itseään alennettavaksi (voimautettavaksi). Hyvä niin.

    #30604 Ilmoita asiaton viesti
    Uloste
    Member

    Kuka vitun Tuija Järvinen?

    #30605 Ilmoita asiaton viesti
    Olenko minä Tuija Järvinen?
    Member

    Uloste:

    Kuka vitun Tuija Järvinen?

    Olenko minä Tuija Järvinen?

    #30606 Ilmoita asiaton viesti
    Hyvää ”syksyä”
    Member

    Tuija on paennut julkisuutta Jyväskylään ja aikoo muuttaa pois Savosta. Taas kerran.

    #30607 Ilmoita asiaton viesti
    Aluste
    Member

    Verottaja, Kela ja sosiaalivirasto ns. ulottavat kätösensä joka kylään ja kaupunkiin. Ja Y-tunnuskin vaaditaan yrittäjältä, yritti sitten missä ja mitä tahansa, nks. "niin kutsuissa" "em." kylissä "ja" "kaupun""geiss""a!".."" " """"… mistä "ihmeestä" noi""ta" lai"naus""" ns." mer"kk"""kej"jä oi"keinn"nn "niin" ns. "sanotusti"" pus"k"kee""?"?!"

    #30608 Ilmoita asiaton viesti
    Olenko minä vai sinäkö
    Member

    Petri Lehtisen karaokekiertue syksyllä 2011, se mistä neuvottelit maamme ehkä suurimman viihdealan yrityksen kanssa keväällä. Milloin se alkaa?

    #30609 Ilmoita asiaton viesti
    Läski-Bratz
    Member

    Jollaksen residenssissäNI on alivuokralaiseNI paikka vapaana.

    #30610 Ilmoita asiaton viesti
    kirppis
    Member

    Tapasin äsken erään tunnetun miesartistin vaimonkin kahvien merkeissä. Hän oli valmistellut tuotteitaan myyntiin kirpputoria varten ja pyysin saada ostaa kravatin häneltä muistoksi. No, hän sanoi, jos aiot maksaa, et saa sitä, mutta ilmaiseksi kyllä! Todella upea solmio

    #30611 Ilmoita asiaton viesti
    kirppis
    Member

    Siskoni juuri tuli tänne hänen kotiaan, missä nyt olen (oli kirppiksellä käymässä).

    #30612 Ilmoita asiaton viesti
    tavja
    Member

    Vielä lisäys: En ole mikään KOHU -ihminen. Olen ihan tavis Taina. Kaikki läheiseni ja lapseni ihmettelevät tätä "Kohu" -leimaa….Olen tosin täysin tietoinen siitä, että tämä nimitys johtuu ex-naisartististani…..Nyt hyvät ihmiset unohtakaa koko sana, kiitos! Käyttäkää vaikka mieluummin nimitystä: Tavis Tuija!

    #30613 Ilmoita asiaton viesti
    marian uuni
    Member

    Elämääni puhaltavat nyt uudet tuulet…..ainakin ihmisenä olen jo kovasti muuttunut. Hyvät ihmissuhteet ja henkisyys nousevat arvoon arvaamattomaan elämässäni nyt ja jatkossakin. Tämä tulee näkymään myös musiikillisestikin, tästä esimerkki biisinä: "Marian uni", jonka purkitamme heti, kun taustat on tehty (sovittaja tekee tällä hetkellä kovasti töitä). Aikomus on päästä siis tekemään JARIQ:n lauluosuus ensi kuussa.

    #30614 Ilmoita asiaton viesti
    marian unen ostaja
    Member

    Mainiota. Sovittaja tekee töitä paita märkänä ja JariQ:n tarvitsee enää saada ns. ääni auki ja purkittaa hitti koska ainakin minä ostan sen heti itunes kaupasta.

    Voisit Tuija Järvinen kirjoittaa uuden blogin "ajan tasalle" ettei tarvitsisi kommentoida vanhaa. Netissä kirjoittaa joku Tuija Järvinen mutta ei teksti ei ns. "kuulosta" yhtään oikealta Tuijalta, joten olen Hymyn tietojen "varassa."

    #30615 Ilmoita asiaton viesti
    Miksi miksi miksi x 10
    Member

    tavja:

    Vielä lisäys: En ole mikään KOHU -ihminen. Olen ihan tavis Taina. Kaikki läheiseni ja lapseni ihmettelevät tätä "Kohu" -leimaa….Olen tosin täysin tietoinen siitä, että tämä nimitys johtuu ex-naisartististani…..Nyt hyvät ihmiset unohtakaa koko sana, kiitos! Käyttäkää vaikka mieluummin nimitystä: Tavis Tuija!

    Voi Tuija parkaa. Kohua ei ole ollut enää aikoihin, ei edes sitä vähää mitä Tuksun aikoina oli. Täällä naureskellaan Tuijan suuruudenhulluille haaveille ja samaa tehdään fb:n fan Glubissa. Pienen piirin sisäpiirihuumoria tämä Tuijan "fanitus" on. Tuija luulee itse että jotain KOHUA edelleen on.

    Ja mitä järkeä on pitää Hymyssä kohumanagerin blogia, jos ei kuitenkaan ole kohuihminen. Miksi ylipäänsä kiinnittää itseensä managerina niin paljon huomiota, kun pitäisi puhua artisteista, levyistä ja keikoista? Miksi Tuija on tyrkyttänyt itseään julkisuuteen, jos hän ei halua olla muuta kuin Tavis? Miksi piti mennä pölöttämään Radio Rockiin omista asioistaan, miksi mukana ei ollut artistia, miksi ei ollut mitään valmista tuotetta jota mainostaa, miksi managerin pitää olla se tähti haastattelussa säveltäjään verrattuna…

    Eikä todellakaan voi sanoa, että Tuijan ura olisi jotenkin kärsinyt tästä kohumanagerin leimasta. Koko uraa ei edes olisi ilman yhteyttä Tunksiin. Sekin "leima" unohtuu, jos Tuija saa artistiensa levyt radiosoittoon ja keikkakiertueet aikaiseksi. Sitten voi johtaa porukkaa taustalta ja saa olla ihan tavis. Nythän Tuijan "menestys" on pelkkää hänen oman persoonansa esillä oloa. Mitään menestystä musiikkialalla ei ole.

    #30616 Ilmoita asiaton viesti
    olenko tuija järvinen?
    Member

    Edelleen vain jaksaa ihmetyttää yhä uudestaan ja uudestaan, miten keski-ikäinen kahden aikuisen tyttären äiti viitsii sepitellä tarinoitaan ja elää ilmiselvissä harhamaailmoissa ja hakea julkisuutta, huomiota ja suosiota kirjoituksillaan. Blogissa on koko olemassaolonsa ajan vilissyt itsekehua, saavutuksia joita ei todistetusti koskaan ole saavutettu ja tavoitteita joita ei koskaan ole tavoitettu. ESIM:

    Manageri, joka ei ole manageroitavilleen myynyt YHDEN YHTÄ keikkaa.

    "Ohjelmatoimistolla" ei ole edelleenkään Y-tunnusta. Pitkällisen kuulustelun ja piinaamisen jälkeen yleisölle muistaakseni annettiin Y-tunnus firmaan, joka on mennyt konkurssiin 10 vuotta sitten eikä liity Tuija Järviseen millään tavalla.

    JariQ:n debyyttisingle, jota ei ole koskaan soitettu missään, eikä sitä ole saatavilla mistään.

    Petri Lehtisen karaokekiertue, jota ei ole olemassa.

    Missä on myös muutamassa blogissa paljon mainostettu nk. "enimmäkseen positiivinen palaute", jota ei ole nähtävissä hymyn verkkosivuilla, eikä liiemmin facebookissakaan.

    Ylipäätään mikään Tui tui Tuiteron hehkuttamista nk. "suunnitelmista ja tavoitteista" EI OLE TOTEUTUNUT ja mikään näistä nk. "saavutuksista" EI OLE OLEMASSA. Todistetusti.

    Puhetta puhetta ja puhetta, mutta teot puhuvat puolestaan tässäkin tapauksessa. Verottajan yhteydenottoa odotellessa, Tuire. On hienoa että on olemassa kaikenlaisia ihmisiä, mutta valehtelijoista eivät suomalaiset ole koskaan tykänneet. Niin metsä vain vastaa kun sinne huutaa. Jos ainoa julkisuuden meriitti on sepitellä valheita ja odottaa että ihmiset uskovat sinisin silmin, niin vastakaiku on silloin tämä. Karu totuus.

    #30617 Ilmoita asiaton viesti
    Tuhero korkki kiinni
    Member

    kirppis:

    Siskoni juuri tuli tänne hänen kotiaan, missä nyt olen (oli kirppiksellä käymässä).

    Paskaa turauttaessaan on ollu taas perseet. On niin sekavaa tekstiä, että huh.

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.