Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30648 Ilmoita asiaton viesti
    Darjoaja
    Member

    asunnon tarjoaja:

    Mitä bullshittiä täällä taas joku savolaisakka huutelee??? Kyllä Tuija minulle ainakin oli heti rahaa tarjoamassa…jos sopimus tulee…Turha täällä huudella jonnenjoutavia kateissaan. Nainen sitä paitsi pyörittää osakeyhtiötäkin ei mikään T:MI….että on kateellista porukkaa…ihan huvittaa ja säälittää yhtä aikaa.

    Rahaa voi aina tarjota (jopa Tuide).

    Minäkin voin tarjota sulle vaikka miljoona euroa ihan tosta vaan.

    Se on sitten eri asia, pystyykö sitä tarjoamaansa rahaa maksamaan.

    Voi elämän kevät.

    #30649 Ilmoita asiaton viesti
    musiikkimoguli
    Member

    Tuijan keikanjärjestäminen on sitä että se varaa lauluvuoron karaokebaarissa.

    #30650 Ilmoita asiaton viesti
    Keikkakuvat!!!
    Member

    musiikkimoguli:

    Tuijan keikanjärjestäminen on sitä että se varaa lauluvuoron karaokebaarissa.

    Ja artistin promokuvat otetaan samalta "keikalta". Nettiin ne laitetaan jos jaksetaan. Sitten voi kehuskella, että Jarppa veti useamman setin illassa (=esitti kolme kappaletta karaokessa, jotka manageri-Tuija varasi juontajalta)

    #30651 Ilmoita asiaton viesti
    UTELIAS
    Member

    Olen lukenut Tuija Järvisen kirjoituksia eri yhteyksissä. Mitään niissä kerrotuista projekteista yms. ei ole toteutunut. Onko Tuija Järvinen pelkkä satuolento??? Myytti…

    #30652 Ilmoita asiaton viesti
    SFTT
    Member

    UTELIAS:

    Olen lukenut Tuija Järvisen kirjoituksia eri yhteyksissä. Mitään niissä kerrotuista projekteista yms. ei ole toteutunut. Onko Tuija Järvinen pelkkä satuolento??? Myytti…

    Tätä pohdittu (lainaus omasta kirjoituksestani):

    SFTT (vierailija), 20.8.2011 klo 14.36

    Tuija Järvinen täysin fiktiivinen hahmo?

    Olen antanut kertoa itselleni, että henkilöä/manageria nimeltään Tuija Järvinen, asuinpaikka Iisalmi, ei ole lainkaan olemassa.

    Kyseinen hahmo on luotu Google SketchUp -ohjelmalla. Torson ja itseasiassa koko hahmon (päästä varpaisiin) mallinnuksessa on käytetty mm. erittäin huonoa mielikuvistusta, jonka vuoksi tulos on se, mitä se on.

    Still-kuvat ko. hahmosta ovat kansainvälisestikin täysin tuntemattoman 3-D -mallintajan sairaan mielikuvituksen tuotetta.

    Liikuvaa kuvaa Tuija Järvisestä on ollut editoimassa joukko tiibettiläisiä munkkeja, sekä suomalaisuutta mukaan tuovana elementtinä satunnaisesti valittu asiaan vihkiytynyt maahanmuutaja Mahrum Al Sahlad (nimi muutettu).

    Kyseisen fiktiivisen ”naishahmon” – jos sitä ulkonäöllisesti voi naiseksi kutsua – ääni on puolestaan tuotettu Windows 3.11 pohjaisella ohjelmistolla. Äänilähteinä ovat toimineet osa-aikaisesti Iisalmen suunnalta satunnaisesti niityltä bongatut kyyttö-rotuiset lehmänkantturat, joiden pohjalta myös ko. fiktiivisen hahmon ulkonäöllisiä piirteitä on hahmoteltu – aikaisempaan tekstiin viitaten.

    Summasummarum!

    Tämän blogin pitäjä on täysin kuvitteellinen hahmo, josta kukin voi tehdä omat johtopäätöksensä usean keskustelun aiheena olleen asian suhteen.

    #30653 Ilmoita asiaton viesti
    Munkki
    Member

    Olen aina inhonnut lausetta "olen antanut kertoa itselleni"

    Miksi annoit?

    #30654 Ilmoita asiaton viesti
    SFTT
    Member

    Munkki:

    Olen aina inhonnut lausetta "olen antanut kertoa itselleni"

    Miksi annoit?

    Mää taas inhoan valkosipuliolutta. Miksi sitä tehdään?

    #30655 Ilmoita asiaton viesti
    Sialeuka
    Member

    Miten ne tunnetuille artisteille säveltämäsi biisit voi?

    #30656 Ilmoita asiaton viesti
    Radioastrologian dosentti
    Member

    Sialeuka:

    Miten ne tunnetuille artisteille säveltämäsi biisit voi?

    No ne on jo valmiita (valkoisessa kohinassa), mutta filtteri jolla ne poimitaan on vielä ns. vaiheessa.

    #30657 Ilmoita asiaton viesti
    ei vaan etene
    Member

    Petri Lehtisen syksyn kiertue on peruttu! Nyt jää Tuiden hehkuttama ja jo pitkään suunnittelema karaokekeikka näkemättä. Ja niin kuin me fanit odottelimme. Tuiden neuvottelut Suomen ehkä suurimman viihdealan yrityksen kanssa menivät hukkaan. Miksi muuten Tuide neuvotteli yhtään mitään kun asia oli yksinomaa tuon Suomen ehkä suurimman viihdealan yrityksen ja Lehtisen välinen. Onko muuten mikään muukaan Tuiden suunnittelema koskaan toteutunut. Muuttoa Iisalmesta suunniteltu jo kaksi vuotta.

    #30658 Ilmoita asiaton viesti
    Fani, ikuisesti
    Member

    FB:

    Juuri juttelin yhden ruotsin maineikkaimmista biisin tekijöistä…upeaa….yhteistyömme alkaa pikku hiljaa. Tästä lisää tuonnempana? Nii upea torstaita faneilleni!

    Nyt on Iisalmen viihdemogulin verkkoon uinut todella iso kala!

    Benny Andersson? Björn Ulvaeus? Max Martin???

    #30659 Ilmoita asiaton viesti
    Aadami
    Member

    Fani, ikuisesti:

    FB:

    Juuri juttelin yhden ruotsin maineikkaimmista biisin tekijöistä…upeaa….yhteistyömme alkaa pikku hiljaa. Tästä lisää tuonnempana? Nii upea torstaita faneilleni!

    Nyt on Iisalmen viihdemogulin verkkoon uinut todella iso kala!

    Benny Andersson? Björn Ulvaeus? Max Martin???

    Muah hah hah. Nuo mainitut eivät halua edes tuntea ketään Järvisen kaltaista lahjatonta amatööriä. Kyseessä on Ruotsissa asuva suomalainen, Koivuhalon vanha kaveri eikä hänen nimensä ole yhtään tuttu. Tyypillistä Järvisen liioittelua johon on totuttu.

    #30660 Ilmoita asiaton viesti
    RIP
    Member

    Fani, ikuisesti:

    FB:

    Juuri juttelin yhden ruotsin maineikkaimmista biisin tekijöistä…upeaa….yhteistyömme alkaa pikku hiljaa. Tästä lisää tuonnempana? Nii upea torstaita faneilleni!

    Tuija on fantasiamaailmassaan unohtanut että Aappo I Piippo on jo kuollut.

    #30661 Ilmoita asiaton viesti
    nN
    Member

    Taitaa paremmin sopia managerin tilalle mankeli nimitys. Kaikki mihin koskee menee kuohkeana sisään, tulee litteänä ulos.

    #30662 Ilmoita asiaton viesti
    Sianleuka
    Member

    Miten voi euroviisusävellykset? Kerkeetkö Tuija tekemään ennen muuttoa?

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.