Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1 Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

#30089 Ilmoita asiaton viesti
K-näätä
Member

Tuija – nyt käsi sydämelle…

…oliko se juhlissa juotu juoma, jossa oli kultahippuja, niin oliko se kuohuviiniä VAI shampanjaa?

Minä nimittäin olen useita kertoja pohjoisen laskettelukeskuksissa juonut Blue Nunn -kuohuviiniä jossa oli kultahiutaleita seassa – jokin Golden Edition tms. Juonut siksi kun muuta kuohuviiniä ei ole ollut.

Tällaiseen shampanjaan, jossa olisi kultahiutaleita, en ole törmännyt.

Voin olla kyllä väärässäkin, mutta tarkistatko asian ja korjaat sen sitten mahdollisesti seuraavassa blogissasi.

Ei siksi, etteikö olisi erittäin hyviä kuohuviinejäkin olemassa, minua nimittäin kyrsii toisten ihmisten leveily tavallisten kuohujuomien lipittämisellä, ja se, että niitä nimitetään shampanjaksi ja näin yritetään antaa vaikutelma että ollaan oikein kalliiden ja laadukkaiden juomien äärellä ja että rahaa on että ranteita pakottaa.

Tuo kultahiutaleet kuohujuomassa on tuiki tavallista ja ehkä se kuvastaa vain jotakin kirjoittajastaan, mutta ymmärrän toki myös sen, että ehkä se joillekin on ainutlaatuista.

MUTTA OLIKO SE JUOMA, TEIJA, SHAMPANJAA…? Tarkistatko…