Home › Forums › Julkkikset › Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1 › Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1
LukijaNI:
Tuija on päivittänyt privaattiblogiaan:
…
Morsian on mm. sanoittanut Johanna Tukiaisen SEXX -kappaleen. Että näin.
…
Halit!Tuija
Vannoutuneena Tuksu-"fanina" on pakko ihmetellä, että Tuksunko (Johanna Tukiaisen) kanssa se Eskomies on naimisiin menossa…? No, hakusessahan on ollut vanhempi herrasmies. Tuksu nimittäin on kertonut sanoittaneensa SEXX-biisin sekä englanniksi että suomeksi…
Johanna Tukiaisen päiväkirja 23.07.2010:
"Tuottajani Esko Koivumies otti minuun nyt uudelleen yhteyttä, että hän haluaa ehdottomasti tehdä uuden kappaleen minulle! Olen asiasta kovasti innoissani, biisin nimi tulee siis olemaan SEXX ja sanoitan sen itse sekä suomen-että englanninkielelle."
Toisaalta TukiTuijakin on kertonut sanoittaneesa SEXXin… Hänkö se sitten onkin ihan itse… se morsmaikku.
Tuija Järvisen blogi 24.6.2010:
"Johanna Tukiaisen SEXX-kappalehan oli alun perin tarkoitettu Suomen Eurovision laulukilpailuun ehdokkaaksi…
Minä tein siihen englanninkielisen sanoituksen 19.8.2009."
Tuija Järvisen blogi 29.08.2010:
"Minä todella toivon, että Esko ei ole tehnyt liian rivoa ja seksististä sanoitusta kappaleeseen. Hänen kielenkäyttönsä on välillä
mielestäni turhankin rääviä. Minä tein siihen alunperin todella kauniit ja herkät sanat."
Siis Eskomieskö se sanat värkkäsikin… Mites tämä nyt sitten meneekään.