Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30483 Ilmoita asiaton viesti
    Katteellinen länsisavolainen
    Member

    Tuikkusemme ei tietenkään voi toivottaa Eskolle onnea, vaan hänen on päästävä sanomaan, että Esko olisi itse asiassa halunnut mennä naimisiin Tuideron kanssa.

    Koska Esko ei saanut Tuideroa, hän joutui raukka tyytymään 30 vuotta nuorempaan ja 30 vuotta kevyempään naiseen. Voi Esko-parkaa! Ja nyt Tuija on löytänyt uuden onnen seitsemänkymppisen nk. "poika" ystävänsä kanssa.

    #30484 Ilmoita asiaton viesti
    Happihyppely
    Member

    Tuija on kuulemani mukaan veneillyt Kalajoelta Norjan saaristoon, mutta selvisi kahakasta hengissä. Lisätietoa seuraavassa Hymy-bloggauksessa.

    #30485 Ilmoita asiaton viesti
    Hellettä riittää
    Member

    Olisihan Tuide voinut toivottaa onnea Eskolle! Eikä tuota 8 kk romanttista suhdetta olisi tarvinnut edes mainita. Seurustelukuviot on hyvä pitää omana tietonaan, ellei sitten jostain syystä ole mustasukkainen tälle nykyiselle morsiammelle.

    Jos mies kertoisi vastaavia asioita naisesta, häntä ei pidettäisi herrasmiehenä. Miksi nainen, joka levittelee miesasioitaan kaiken kansan tietoisuuteen, olisi sitten muuta kun ei-kunnollinen-nainen?

    Vinkkinä: älä Tuide avaudu enää näistä miesasioistasi. Maailmassa on niin paljon muutakin mielenkiintoista, joten intiimit asiat eivät kuulu blogeihin! Sen verran kai Savossakin ymmärretään???

    #30486 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjänäätä
    Member

    LukijaNI:

    Tuija on päivittänyt privaattiblogiaan:



    Morsian on mm. sanoittanut Johanna Tukiaisen SEXX -kappaleen. Että näin.



    Halit!

    Tuija

    Vannoutuneena Tuksu-"fanina" on pakko ihmetellä, että Tuksunko (Johanna Tukiaisen) kanssa se Eskomies on naimisiin menossa…? No, hakusessahan on ollut vanhempi herrasmies. Tuksu nimittäin on kertonut sanoittaneensa SEXX-biisin sekä englanniksi että suomeksi…

    Johanna Tukiaisen päiväkirja 23.07.2010:

    "Tuottajani Esko Koivumies otti minuun nyt uudelleen yhteyttä, että hän haluaa ehdottomasti tehdä uuden kappaleen minulle! Olen asiasta kovasti innoissani, biisin nimi tulee siis olemaan SEXX ja sanoitan sen itse sekä suomen-että englanninkielelle."

    Toisaalta TukiTuijakin on kertonut sanoittaneesa SEXXin… Hänkö se sitten onkin ihan itse… se morsmaikku.

    Tuija Järvisen blogi 24.6.2010:

    "Johanna Tukiaisen SEXX-kappalehan oli alun perin tarkoitettu Suomen Eurovision laulukilpailuun ehdokkaaksi…

    Minä tein siihen englanninkielisen sanoituksen 19.8.2009."

    Tuija Järvisen blogi 29.08.2010:

    "Minä todella toivon, että Esko ei ole tehnyt liian rivoa ja seksististä sanoitusta kappaleeseen. Hänen kielenkäyttönsä on välillä

    mielestäni turhankin rääviä. Minä tein siihen alunperin todella kauniit ja herkät sanat."

    Siis Eskomieskö se sanat värkkäsikin… Mites tämä nyt sitten meneekään.

    #30487 Ilmoita asiaton viesti
    FaniniSIni
    Member

    Onpa monimutkainen vyyhti. Oletin kyllä että Koivumies olisi tehnyt sanat itse suomeksi ja Tuiteri englanninkielisen version. onko Tuija sitten erehtynyt vai tuliko hän vahingossa paljastaneeksi Eskon "ghostwriterin"?

    Eihän tota levyä missään ole myynnissä eikä kirjastoissakaan, niin että tekijäkrediittien tarkistaminen on vähän vaikeaa.

    https://hymy.fi/blogit/kohumanageri-tuija-jarvisen-blogi/totuus-johanna-tukiaisen-sopimuksen-purkamisesta

    Tuo bloggaus on ihan lukemisen arvoinen edelleen. Todelliset ammattilaiset vauhdissa, Tuksu ja Tuija!

    #30488 Ilmoita asiaton viesti
    FaniniSInininiSI
    Member

    Löytyi ihan hauska juttu tuohon sexx-biisiin liittyen:

    http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1191421/nain-tukiainen-selittaa-poisjaantiaan-sexx-kappaleensa-julkkareista

    Tuksu siis myöhästyi omasta levynjulkistustilaisuudestaan.

    "Johanna Tukiainen väittää ottaneensa taksin Lahdesta kohti Ikaalista, jotta olisi ehtinyt kappaleensa julkaisutilaisuuteen.

    – Minulla oli päällekkäiset keikat. Olin Lahdessa laulukeikalla ja se valitettavasti liippasi liian läheltä sitä Ikaalisten keikkaa."

    "SEXX-sinkun tuottaja Esko Koivumies kertoi Radio Novalle Tukiaisen jääneen jostain syystä jumiin edellisiltaiseen keikkakaupunkiinsa Lahteen,…"

    Päällekkäiset keikat? Hyvin ymmärrettävää toki. Eihän sitä nyt yhden kokonaisen päivän aikana voi ehtiä Lahdesta Ikaalisiin.

    #30489 Ilmoita asiaton viesti
    Tuki-Tuija
    Member

    Esko mainitsi SEXX-kappaleen sanoittajan nimen siinä legendaarisessa Radio Rockin haastattelussa, jossa hän oli yhdessä Tuijan kanssa (ja pisti Tuikkua ihan kuus-nolla).

    #30490 Ilmoita asiaton viesti
    i Think….
    Member

    Tuija Järvinen

    Suvista sunnuntaita!!! Olen ajatellut meneväni naimisiin….vuoden kahden sisällä.

    #30491 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjänäätä
    Member

    FaniniSIni:

    Onpa monimutkainen vyyhti. Oletin kyllä että Koivumies olisi tehnyt sanat itse suomeksi ja Tuiteri englanninkielisen version. onko Tuija sitten erehtynyt vai tuliko hän vahingossa paljastaneeksi Eskon "ghostwriterin"?

    Eihän tota levyä missään ole myynnissä eikä kirjastoissakaan, niin että tekijäkrediittien tarkistaminen on vähän vaikeaa.

    https://hymy.fi/blogit/kohumanageri-tuija-jarvisen-blogi/totuus-johanna-tukiaisen-sopimuksen-purkamisesta

    Tuo bloggaus on ihan lukemisen arvoinen edelleen. Todelliset ammattilaiset vauhdissa, Tuksu ja Tuija!

    Hitlantiksessahan tuo SEXX löytyy edelleen…

    Siellä tieto:

    "Eskon tuoreimpiin sävellyksiin kuuluu tulikuuma SEXX joka nyt tuodaan Suomen kansan kuultavaksi ja nautittavaksi. Koivumies vataa myös suomenkielisestä sanoituksesta. Englanninkieliset sanat on tehnyt Sani Pauliina Petrell."

    Eli ei ole ilmeisestikään sen kummemmin Tuksu kuin TukiTuijakaan sanoituksia tehnyt (ainakaan niitä, joilla biisi julkaistiin)… Turhaa leventelyä molemmilla tahoilla.

    #30492 Ilmoita asiaton viesti
    FaniniSIni
    Member

    rääkyjänäätä:

    FaniniSIni:

    Hitlantiksessahan tuo SEXX löytyy edelleen…

    Siellä tieto:

    "Eskon tuoreimpiin sävellyksiin kuuluu tulikuuma SEXX joka nyt tuodaan Suomen kansan kuultavaksi ja nautittavaksi. Koivumies vataa myös suomenkielisestä sanoituksesta. Englanninkieliset sanat on tehnyt Sani Pauliina Petrell."

    Eli ei ole ilmeisestikään sen kummemmin Tuksu kuin TukiTuijakaan sanoituksia tehnyt (ainakaan niitä, joilla biisi julkaistiin)… Turhaa leventelyä molemmilla tahoilla.

    No niinpä onkin. Asiahan on tällä selvä. Se levytetty biisi on Koivumies/Petrell -käsialaa. Tuiteri ja Tuksu ovat vaan paukutelleet henkseleitään. Kumpikin on voinut tietysti tehdä sanoituksen, mutta levylle ne ei ole kelvanneet.

    #30493 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    rääkyjänäätä:

    LukijaNI:

    Tuija on päivittänyt privaattiblogiaan:



    Morsian on mm. sanoittanut Johanna Tukiaisen SEXX -kappaleen. Että näin.



    Halit!

    Tuija

    Vannoutuneena Tuksu-"fanina" on pakko ihmetellä, että Tuksunko (Johanna Tukiaisen) kanssa se Eskomies on naimisiin menossa…? No, hakusessahan on ollut vanhempi herrasmies. Tuksu nimittäin on kertonut sanoittaneensa SEXX-biisin sekä englanniksi että suomeksi…

    Johanna Tukiaisen päiväkirja 23.07.2010:

    "Tuottajani Esko Koivumies otti minuun nyt uudelleen yhteyttä, että hän haluaa ehdottomasti tehdä uuden kappaleen minulle! Olen asiasta kovasti innoissani, biisin nimi tulee siis olemaan SEXX ja sanoitan sen itse sekä suomen-että englanninkielelle."

    Toisaalta TukiTuijakin on kertonut sanoittaneesa SEXXin… Hänkö se sitten onkin ihan itse… se morsmaikku.

    Tuija Järvisen blogi 24.6.2010:

    "Johanna Tukiaisen SEXX-kappalehan oli alun perin tarkoitettu Suomen Eurovision laulukilpailuun ehdokkaaksi…

    Minä tein siihen englanninkielisen sanoituksen 19.8.2009."

    Tuija Järvisen blogi 29.08.2010:

    "Minä todella toivon, että Esko ei ole tehnyt liian rivoa ja seksististä sanoitusta kappaleeseen. Hänen kielenkäyttönsä on välillä

    mielestäni turhankin rääviä. Minä tein siihen alunperin todella kauniit ja herkät sanat."

    Siis Eskomieskö se sanat värkkäsikin… Mites tämä nyt sitten meneekään.

    Mahtavaa näätäilyä….!

    #30494 Ilmoita asiaton viesti
    K-näätä
    Member

    Olen miettinyt, että miksi Tiinä Järvisen kohdalla käytetään seuraavia sanoja yhdessä ja erikseen:

    – kohu

    – manageri

    Mainitsen vielä nyt tässä yhteydessä, että en ole keksinyt syytä.

    #30495 Ilmoita asiaton viesti
    Lbert Ärvinen
    Member

    Älä stressaa. Vastausta ei tiedä kukaan. Noita termejä viljelevät toimittajatkin ovat ihan äimänkäkinä, Tuija ainoastaan kännissä kuin käki, (vetääköhän Tuijankin käyneitä pihlajanmarjoja syssyllä kiksit saadakseen…, mene jä tiedä).

    #30496 Ilmoita asiaton viesti
    Tuija Lärvinen
    Member

    Tiedämme vain sen, että Tuija on upea, kuuma puuma.

    "Ei väliä sen

    hän minne menee yöksi

    hän sai ammatiksi puuhailun

    mutta ei tee sitä työksi.

    Samanlaisen kohtalon

    saa moni mies ja moni nainen

    Ihminen joka on

    viihteen monitoiminainen."

    #30497 Ilmoita asiaton viesti
    artisti ite
    Member

    Ettekö te älykääpiöt ymmärrä että artistit eli me laskutamme ohjelmatoimistoa OMALLA Y-TUNNUKSELLAMME!!!! Miten tyhmää jengiä täällä luuraa!!?????

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.