Pekka Nieminen, kuva

Akin ja Ritan nettivalmennuksesta nousi myrsky: Palvelu petti!

Asiakkaat ovat nostaneet metelin gladiaattoreiden Rita Niemi-Mannisen ja Aki Mannisen hyvinvointibisneksestä.

Asiasta uutisoi torstaina ilmestynyt painettu Hymy-lehti.

Asiakkaat kertovat, eivät ole saaneet palveluun kuuluvaa ohjausta sähköpostiinsa ja heidän viesteihinsä ei ole vastattu.

Hymy penäsi vastausta pariskunnalta ja sen myös sai. Aki Mannisen mukaan asiakkaitten omat sähköpostit ovat olleet täynnä. Rita ja Aki vastasivat myös Facebook-keskusteluun julkisesti, mutta sitten tapahtui jotain… Lue asiasta lisää painetusta lehdestä.

Pekka Nieminen, kuva

Teksti:Hymyn toimitus, Vera Miettinen
Avainsanat: hyvinvointi, Aki Manninen, Rita Manninen, palvelu, nettivalmennus

Kommentit

Oma kommentti