Asiakkaat raivostuivat: Danske Bankin tiedotusta tylytetään rajusti

Danske Bankin pankkiasiointi on ollut tänään ennätysmäisen jumissa. Verkko- ja mobiilipalveluissa on ollut teknistä ongelmaa ja korttimaksut ovat tökkineet. Lisäksi on uutisoitu huijausviestistä, jolla on kalasteltu Dansken asiakkaiden verkkopankkitunnuksia.

Danske Bank ei ainakaan yleisön mielestä ole osannut hoitaa tiedotusta someaikaan kuuluvalla ripeydellä. Pankin Facebook-sivu onkin täyttynyt haukuista, joissa vannotaan pankin vaihtamisella, valitetaan asioinnin mutkistumisen mukanaan tuomia ongelmia sekä vaaditaan ainakin palvelumaksujen kuukausiveloituksen poistamista.

-Voiko saada jonkun väliaikatiedon, milloin palvelut alkavat pelittämään? Vika on jatkunut jo skandaalimaisen pitkään. Meneekö tässä koko yö? Toimiiko kortti ja verkkopankki huomenna? Infoa lisää, kiitos! kirjoittaa muuan närkästynyt.

-Viestintään pitäisi saada mukaan arvio siitä koska on korjattu. Ettei asiakkaiden tarvitse parin minuutin välein kokeilla jos vaikka nyt onnistuisi, vetosi eräs.

-Miksei ole julkaistu väliaikaista häiriöilmoitussivua (danskebank.fi liikenne ohjataan tälle sivulle), jossa kerrotaan että on ongelmia, muistutti joku asiakkaista.

Teksti: Hymyn toimitus
Avainsanat: pankki, Danske Bank, häiriö

Kommentit

Oma kommentti