Kuluttajan kohahduttava kirje F-Securelle: ”Herran tähden, vastatkaa jo”

Suomalaismies on päättänyt lähestyä tietoturvayhtiö F-Securea avoimella kirjeellä Hymy-lehden kautta, koska kokee, että  kansainvälistynyt suomalaisyritys vähät välittää asiakkaistaan. Hymy julkaisee kirjeen alla.

Hyvä F-Secure. Minulta pimeni tietoturva koneesta, jostain syystä, en tiedä mistä. Herjaa koko ajan. Olen maksanut siitä teille toista sataa euroa vuodessa, muistini mukaan. Minua pelottaa että mitenkähän tässä käy, kun en tiedä että olenko minä ilman tietoturvaa vai en. Ainakin herjan mukaan olen.

Miksi te ette vastaa minulle, herran tähden. Lähetin teille palautteen jo 22.12. viime vuonna. Uusin sen vähän myöhemmin. Nyt on kohta kuukausi siitä, ettekä te ole minuun missään yhteydessä. Mikä teillä on palvelun taso? Sataset kelpaavat mutta palvelua ei saa.

Tänään yritin monta kertaa soittaa teille. Tunnin jonotettuani lakkasin yrittämästä. Tehän olette ihan hirveä laitos. Teillä on 140 miljoonan liikevaihto ja konttorit kymmenessä maassa. Mutta te olette unohtanut tärkeimmän. Sen miten palvella pientä kuluttajaa, kun hänellä on ongelma. Satanen on aika iso raha minulle. Pian se on teillekin, kun tällainen piittaamattomuutenne leviää.

Minä en saa teihin yhteyttä, joten näen ainoaksi mahdollisuudeksi ottaa yhteyden lehteen ja kirjoittaa julkisen kirjeen. Saatte numeroni toimituksesta. Odottelen yhteydenottoa. Muistutan teitä, että virussuojauksia saa muualtakin. Olin ajatellut että suomalaisen tukeminen olisi hyvästä, mutta…

 

Teksti:Hymy.fi
Avainsanat: asiakas, tietoturva, F-Secure

Kommentit

Oma kommentti