Vasta eläkepäivillään ajokortin hankkinut ex-pääministeri ja -puhemies Paavo Lipponen herättää ajotavoillaan pelkoa Helsingin Etu-Töölössä. Lipposen kanssa saman parkkipaikan jakavat talon asukkaat seuraavat sydän syrjällään, kolhiiko Lipponen muita autoja lähtiessään liikkeelle, sillä mikään tila ei tunnu riittävän perheen Opelille. Lipponen on jo aiemmin tänä vuonna yhytetty muun muassa suojatielle pysäköimisestä.
-
Uutiset 21.06.2026
Ville Haapasalo Vespalla Georgiaan – 5400km!
-
Uutiset 22.06.2026
Shahin Doagu tanssii Macarenaa – katso!
-
Uutiset 21.06.2026
Suomen huutokauppakeisarin Markulla on kaunis kesämökki!
-
Uutiset 22.06.2026
Alexander Stubbin kuvat juhannuksesta – ulkohuussi saa kommentteja!
-
Uutiset 19.06.2026
Kurvailee sponsori-Mersulla!
-
Uutiset 19.06.2026
Kurvailee sponsori-Mersulla!
-
Uutiset 21.06.2026
Ville Haapasalo Vespalla Georgiaan – 5400km!
-
Uutiset 18.06.2026
Sinikka Sokka laittoi ruokavalion uusiksi!
-
Uutiset 22.06.2026
Shahin Doagu tanssii Macarenaa – katso!
-
Uutiset 15.06.2026
Tässä on Sannin uusi rakas! – Yhteiskuva!
Hyvä Paavo! Ehdottaisin että,lähdet Tallinnan harjoittelemaan.
Ajat Tallinnan keskustasta Piritan suuntan jatakaisin.Saat kokemuksia
liikenteestä ja saat hyviä kokemuksia.Sen jälkeen Sinusta tulee hyvä
kuski,jos selviät tästä ilman kolaria olet huippukuski
Kreitsa
Kuulostaa todella pelottavalta. Onneksi asun Porvoossa:)
Yleensä tuossa iässä luovutaan kortista, ei hankita sitä.
Helsingin keskustassa asuvan ei edes kannattaisi hankkia autoa, Etu-töölööseen pääsee julkisilla hyvin ja taksilla silloin, kun ei muuten ehdi. Tulisi varmaan taloudellisemmaksikin.