Mainostoimistot lyttäävät Sampo Kaulasen – syy on puhtaassa kateudessa!

Jounin Kaupan kauppias ja somehahmo Sampo Kaulanen on kerännyt Facebookiin likimain puoli miljoonaa tykkääjää, mutta mainostoimistot eivät tykkää Samposta.

Sampoa itseään naurattaa moinen:

-Hauska lukea noitten somevelhojen, mainostoimistojen ja muiden tietäjien lausuntoja meikäläisen sometyöskentelystä, hän toteaa.

Nettiammattilaisten mielestä Sampo työntää ulos liikaa tavaraa, liian tökköä, hänen pitäisi uusiutua, järjestää vähemmän arvontoja, hänellä on liian kovia tavoitteita… Jopa myötähäpeää hänen puolestaan tunnetaan.

Sampo on osaksi jopa ihan samaa mieltä. Hän sanoo:

-Kaikista hankalinta on vain hallita omaa käyttäytymistään verkossa – johtuen omasta hulluudesta. Uusiutuminen on todella työlästä, joten vinkkejä ja uusia juttuja saa ehdottaa.

Sampo väläyttää, että saattaa jopa sulkea kauppansa Facebook-sivut, kun puoli miljoonaa tykkääjää tulee täyteen.

Sampoa voisi tässä vaiheessa rohkaista seuraavalla tavalla: Kun tykkääjiä on kaksi kertaa enemmän kuin Cheekillä, niin mainosmiehet voivat työntää päänsä tynnyriin. Se mitä muut opiskelevat lahjattomuuttaan vuosikaudet, ei välttämättä koskaan tuota hedelmää. Siihen tarvitaan luovaa hulluutta, jota eivät taskulaskinpetterit ymmärrä.

Kuten muuan Sampon hengenheimolainen Facebookissa toteaakin:

-Mainosmiehet hei, sopiihan sitä yrittää!

Teksti:Hymy.fi
Avainsanat: Jounin Kauppa, Sampo Kaulanen

Kommentit

Oma kommentti