Tallin Nasse-setä 21.6.2010, 13:05 Olin kai samalla Tallinnan rishteilyllä mutta emmä Shalmelaista nähny. Ilmoita asiaton viesti
Mitä?? 16.6.2010, 21:59 Mitä sitten? Saa kai se Kari lärvit vetää, kun ei ketään lyö. Ilmoita asiaton viesti
Tänään Viikko Uutiset 21.06.2026 Ville Haapasalo Vespalla Georgiaan – 5400km! Uutiset 22.06.2026 Shahin Doagu tanssii Macarenaa – katso! Uutiset 21.06.2026 Suomen huutokauppakeisarin Markulla on kaunis kesämökki! Uutiset 22.06.2026 Alexander Stubbin kuvat juhannuksesta – ulkohuussi saa kommentteja! Uutiset 19.06.2026 Kurvailee sponsori-Mersulla! Uutiset 19.06.2026 Kurvailee sponsori-Mersulla! Uutiset 21.06.2026 Ville Haapasalo Vespalla Georgiaan – 5400km! Uutiset 18.06.2026 Sinikka Sokka laittoi ruokavalion uusiksi! Uutiset 22.06.2026 Shahin Doagu tanssii Macarenaa – katso! Uutiset 15.06.2026 Tässä on Sannin uusi rakas! – Yhteiskuva!
Olin kai samalla Tallinnan rishteilyllä mutta emmä Shalmelaista nähny.
Minäkin tein illalla kuperkeikkoja täällä Lapissa.
Mitä sitten? Saa kai se Kari lärvit vetää, kun ei ketään lyö.
Siltähän puuttuu hampaita, ehkäpä siinä syy.
Jaa.