Alexi 22.12.2008, 15:00 Tietenkin menee, kun on mahdollisuus saada munaa kunnolla ja kun siitä vielä maksetaan. Kaikellahan on hintansa, summa vain vaihtelee. Ilmoita asiaton viesti
Tänään Viikko Uutiset 16.06.2026 Martina Aitolehti riisui takkinsa vyötärölleen: ”…korostivat kohukaunottaren kurveja” Uutiset 16.06.2026 58v. Sabrina hyvin paljastavassa asussa! Uutiset 15.06.2026 Tässä on Sannin uusi rakas! – Yhteiskuva! Uutiset 17.06.2026 Tällaisella öky-Mersulla Ahti ajelee – kuvat! Uutiset 16.06.2026 Katso Elli Haloon tosi pirtsakka kesätyyli! Uutiset 15.06.2026 Tässä on Sannin uusi rakas! – Yhteiskuva! Uutiset 09.06.2026 TTK palaa! – Uusi juontaja ja bändi! Uutiset 16.06.2026 58v. Sabrina hyvin paljastavassa asussa! Uutiset 13.06.2026 Miss Suomi Tara Lehtonen poseeraa bikineissä: ”Minua on pidetty säälittävänä” Uutiset 16.06.2026 Katso Elli Haloon tosi pirtsakka kesätyyli!
aleksi on komee
Tietenkin menee, kun on mahdollisuus saada munaa kunnolla ja kun siitä vielä maksetaan. Kaikellahan on hintansa, summa vain vaihtelee.
MENOKSI VAAN
Minä lähtisin heti!!