Alexi 22.12.2008, 15:00 Tietenkin menee, kun on mahdollisuus saada munaa kunnolla ja kun siitä vielä maksetaan. Kaikellahan on hintansa, summa vain vaihtelee. Ilmoita asiaton viesti
Tänään Viikko Uutiset 21.06.2026 Ville Haapasalo Vespalla Georgiaan – 5400km! Uutiset 22.06.2026 Shahin Doagu tanssii Macarenaa – katso! Uutiset 21.06.2026 Suomen huutokauppakeisarin Markulla on kaunis kesämökki! Uutiset 22.06.2026 Alexander Stubbin kuvat juhannuksesta – ulkohuussi saa kommentteja! Uutiset 19.06.2026 Kurvailee sponsori-Mersulla! Uutiset 19.06.2026 Kurvailee sponsori-Mersulla! Uutiset 21.06.2026 Ville Haapasalo Vespalla Georgiaan – 5400km! Uutiset 18.06.2026 Sinikka Sokka laittoi ruokavalion uusiksi! Uutiset 22.06.2026 Shahin Doagu tanssii Macarenaa – katso! Uutiset 15.06.2026 Tässä on Sannin uusi rakas! – Yhteiskuva!
aleksi on komee
Tietenkin menee, kun on mahdollisuus saada munaa kunnolla ja kun siitä vielä maksetaan. Kaikellahan on hintansa, summa vain vaihtelee.
MENOKSI VAAN
Minä lähtisin heti!!