Suorapuheinen tarjoilija paljastaa: Näihin virheisiin asiakkaat sortuvat yhä uudestaan!

Suorapuheinen tarjoilija paljastaa asiat, joihin asiakkaat yhä uudelleen ja uudelleen sortuvat. Halloota.com -sivusto haastatteli rohkeaa tarjoilijaa, joka ei ujostellut kertoa ravintola-asiakkaidensa virheistä.

1. Jos ovella on kyltti ”ODOTA PÖYTIIN OHJAUSTA!”, niin sinun täytyy odottaa! Älä keskeytä tarjoilijaa kysymällä ”täytyykö minun odottaa tässä?”

2. Älä puhu puhelimessa ja odota, että sinua palvellaan. Ole hyvä ja keskeytä puhelu.

3. Älä ikinä koskaan vihellä, napsuttele sormiasi tai huuda. Kohtele meitä ihmisinä, älä eläiminä.

4. Kysyt ”Onko tämä hyvää?” Ole rohkea ja muodosta oma mielipiteesi ruoasta, kokeile uusia makuja. Toisen ihmisen makua on lähes mahdotonta arvioida.

5. Kun annos saapuu eteesi, älä kysy: ”Eihän tässä muuten ole paprikaa, pähkinää, tai mitään juureksia, kun olen niille allerginen.” Ilmoita allergiat tilatessasi.

Lue loput 20 kohdan listasta TÄSTÄ LINKISTÄ.

Teksti: jarikupiainen
Avainsanat: ravintola-asiakkaiden, tarjoilija, virheet

Kommentit

Oma kommentti