”Vauraus Suomi, jos luet tämän jutun, lopeta soitteleminen minulle”

Hymyyn otti yhteyttä kuluttaja, joka on närkästynyt sijoituspalveluja tarjoavaan yhtiöön nimeltä Vauraus Suomi Oy. Syy on tämän aggressiivisessa myyntipolitiikassa.

-Sinnikkyyden puutteesta tätä yritystä ei voi ainakaan moittia. Olen laskenut, että he ovat soittaneet minulle viimeisen puolen vuoden ajan kerran tai jopa kaksi viikossa, jopa kolmesta eri puhelinnumerosta. Tämä jatkuu vaikka en koskaan vastaa. En vastaa, kun ei kiinnosta heidän tarjouksensa, kuluttaja sanoo ja vakavoituu sitten.

-Olen lähettänyt heille ystävällisesti viestejä, jotta poistaisivat minut soittorekisteristään, josta en tiedä että miten olen sinne edes päätynyt, minulla kun on vielä salainen numerokin. Mutta ei tämä tunnu auttavan. Aina vain myyjä soittelee minulle Vauraus Suomesta.

Kuluttaja ei nyt näe muuta vaihtoehtoa kuin ilmoittaa julkisesti: reagoikaa teille ystävällisesti lähetettyihin kieltoviesteihin ja luovuttakaa jo.

-Muuten tuo on selkeää kotirauhan häirintää, harmistunut lukija toteaa. -Olen monta kertaa laittanut viestin soittavaan kännykkään: älä soita enää tänne.

Vaurastumispalveluja tarjoava yritys on ollut tappiollinen neljässä viimeisessä tilinpäätöksessään. Viimeksi tappio oli 138 000 euroa liikevaihdon ollessa 2,1 miljoonaa.

Teksti: Hymyn toimitus
Avainsanat: raha, Vauraus Suomi Oy, sijoitus, kuluttajansuoja

Kommentit

Oma kommentti