BB Henna antifaniketju Vol1

Home Forums Julkkikset BB Henna antifaniketju Vol1

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 151 total)
  • Author
    Posts
  • #22078 Ilmoita asiaton viesti
    ei saatana!
    Member

    Mistä näitä tyyppejä sikiää?????

    Toivottavasti ovat steriilejä etteivät lisäänny.

    #22079 Ilmoita asiaton viesti
    Mikä mättää
    Member

    Ja mikä ihmisiä vaivaa, kun nämä tyrkyt niinkin paljon kiinnostaa, että mediat on niitä täynnä. Ei niistä nimittäin juttuja tehtäisi, jos ei ketään kiinnostaisi eikä kukaan lukisi.

    #22080 Ilmoita asiaton viesti
    räsynukke
    Member

    Mikä mättää:

    Ja mikä ihmisiä vaivaa, kun nämä tyrkyt niinkin paljon kiinnostaa, että mediat on niitä täynnä. Ei niistä nimittäin juttuja tehtäisi, jos ei ketään kiinnostaisi eikä kukaan lukisi.

    minä kysysin myös, että mikä naisilla mättää, kun niin vihamielisiä Hennan kaltasia "tyrkkyjä" tai niinku yleensä julkkisnaisia kohtaan jne jne. Hennakin kun jossain jutussaan vahvisti sen, minkä itsekkin olen havainnut, että esim baarin naistenvessaan meno on vaarallista kun siellä voi tulla hakatuksi jne jne. Kateusko vai mikälie sen raivon aiheuttaa?

    #22081 Ilmoita asiaton viesti
    Elämä on
    Member

    räsynukke:

    Mikä mättää:

    Ja mikä ihmisiä vaivaa, kun nämä tyrkyt niinkin paljon kiinnostaa, että mediat on niitä täynnä. Ei niistä nimittäin juttuja tehtäisi, jos ei ketään kiinnostaisi eikä kukaan lukisi.

    minä kysysin myös, että mikä naisilla mättää, kun niin vihamielisiä Hennan kaltasia "tyrkkyjä" tai niinku yleensä julkkisnaisia kohtaan jne jne. Hennakin kun jossain jutussaan vahvisti sen, minkä itsekkin olen havainnut, että esim baarin naistenvessaan meno on vaarallista kun siellä voi tulla hakatuksi jne jne. Kateusko vai mikälie sen raivon aiheuttaa?

    Toi kateuskortti on kyllä pahimmanlaatuinen klisee. Huonolla itsetunnolla, josta oman ulkonäön liiallinen korostaminen kertoo, varustetut tyrkyt kadehtivat toisiaan ja luulevat hölmöt kateuksissaan muidenkin kadehtivan heitä. Se on varmaan helpompaa elää itsensä kanssa kun selittää itselleen ja kaikille kaiken kritiikin, vaikka kuinka todenperäisen, kateudeksi. Millä ihmeellä noihin pahvipäihin saisi menemään totuuden, ettei heissä ole sitten niin yhtikäs mitään kadehdittavaa ja jos ravintoloissa meinaa joutua hakatuksi tms kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään, mahtaisiko se olla ylimielistä, ärsyttävää ja provosoivaa ja onkos tullut toisten miesseuralaisia yritettyä, tuonkaltaisilla tyrkyillä kun on taipumus huonoa itsetuntoaan pönkittääkseen yrittää todistaa jotain ja muiden miehiä yritellä.

    Ja tässä toisen kerran linkki tähän blogiin "Tissiblondin elämä on rankkaa", joka sinunkin kannattaa lukea oikein ajatuksella, jos vaikka sinulle hieman aukeaisi, mikä on homman nimi.

    http://paskaatuulettimeen.blogspot.com/2008/11/tissiblondin-elm-on-rankkaa.html

    #22082 Ilmoita asiaton viesti
    Elämä on
    Member

    Ja Hennan ulkonäöllä, jota kukaan tuskin kadehtii, kannattaisi vielä ottaa leukaankin implatti, jotta olisi yleensä leuka olemassa, rasvaimu koko kroppaan ja poskiinkin, ottaa tekotukkaa ja runsaasti tuo ohut hiirenhäntä ei ole kovin kadehdittava, opetella meikkaamaan ja pukeutumaan tyylikkäämmin, välttääkseen halpaa trash vaikutelmaa. Ja ihan muuten vaan voisi olla terveellistä välillä ajatella jotain muuta kuin ulkonäköään ja tehdä jotain muuta kuin seistä peilin edessä. Voisi jopa tehdö itsestään piirun verran fiksumman vaikutelman.

    Kyllä ärsyttää ja niin maan perkuleesti nuo tyrkyt, jotka luovat naisista avan idioottimaista ja halpaa mielikuvaa. Onneksi vain pieni murto-osa naisista on noin aivottomia.

    #22083 Ilmoita asiaton viesti
    räsynukke
    Member

    Elämä on:

    räsynukke:

    Mikä mättää:

    Ja mikä ihmisiä vaivaa, kun nämä tyrkyt niinkin paljon kiinnostaa, että mediat on niitä täynnä. Ei niistä nimittäin juttuja tehtäisi, jos ei ketään kiinnostaisi eikä kukaan lukisi.

    minä kysysin myös, että mikä naisilla mättää, kun niin vihamielisiä Hennan kaltasia "tyrkkyjä" tai niinku yleensä julkkisnaisia kohtaan jne jne. Hennakin kun jossain jutussaan vahvisti sen, minkä itsekkin olen havainnut, että esim baarin naistenvessaan meno on vaarallista kun siellä voi tulla hakatuksi jne jne. Kateusko vai mikälie sen raivon aiheuttaa?

    Toi kateuskortti on kyllä pahimmanlaatuinen klisee. Huonolla itsetunnolla, josta oman ulkonäön liiallinen korostaminen kertoo, varustetut tyrkyt kadehtivat toisiaan ja luulevat hölmöt kateuksissaan muidenkin kadehtivan heitä. Se on varmaan helpompaa elää itsensä kanssa kun selittää itselleen ja kaikille kaiken kritiikin, vaikka kuinka todenperäisen, kateudeksi. Millä ihmeellä noihin pahvipäihin saisi menemään totuuden, ettei heissä ole sitten niin yhtikäs mitään kadehdittavaa ja jos ravintoloissa meinaa joutua hakatuksi tms kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään, mahtaisiko se olla ylimielistä, ärsyttävää ja provosoivaa ja onkos tullut toisten miesseuralaisia yritettyä, tuonkaltaisilla tyrkyillä kun on taipumus huonoa itsetuntoaan pönkittääkseen yrittää todistaa jotain ja muiden miehiä yritellä.

    Ja tässä toisen kerran linkki tähän blogiin "Tissiblondin elämä on rankkaa", joka sinunkin kannattaa lukea oikein ajatuksella, jos vaikka sinulle hieman aukeaisi, mikä on homman nimi.

    http://paskaatuulettimeen.blogspot.com/2008/11/tissiblondin-elm-on-rankkaa.html

    no ainakin minä pyrin olemaan aina kiltti kaikkia kohtaan, enkä ole mikään superjulkkis, ei ole silikonitissejä, ei akryylitukkaa, pukeudun yleensä niinku kaikki muutkin ja silti saa pelätä aina, että jos minut tunnistetaan niin kohtaan ns tavisnaisten taholta halveksuntaa ja vihaa ja olen turpiini saanut raflan veskissä vain siksi kun minä olen minä.

    Voin kuvitella, ettei Hennalla tule olemaan helppoa. Mut en sääli. Itseppähän osansa valinnut. Mut että nuoret tytöt voisi kahesti miettiä mihin päänsä pistävät ennenku lähtevät rumbaan mukaan.

    #22084 Ilmoita asiaton viesti
    Terve itsetunto
    Member

    Olen itse luonnostani vaaleatukkainen ja isorintainen, vuosia useampi takana kuin Hennalla ja silti kroppani on kiinteämpi ja posket kapoisemmat. Silti en pidä itseäni minään luojan lahjana maailmalle, enkä muita naisia joko kateuden kohteena tai kadehtivan minua. Maailmassa löytyy aina rumempia ja kauniinpia kuin minä ja tyhmenpiä ja viisampia kuin minä. Entäs sitten. Keskityn omaan elämääni, enkä vertaile itseäni muihin, olen omasta mielestäni ihan ok ja se riittää. Harmittaa vaan varsinkin tuo mielikuvan luominen vaaleista rinnakkaista naisista täysinä hölmäinä, jota nuo tekoblonditissityrkyt luovat.

    #22085 Ilmoita asiaton viesti
    Mikä mättää
    Member

    räsynukke:

    Elämä on:

    räsynukke:

    Mikä mättää:

    Ja mikä ihmisiä vaivaa, kun nämä tyrkyt niinkin paljon kiinnostaa, että mediat on niitä täynnä. Ei niistä nimittäin juttuja tehtäisi, jos ei ketään kiinnostaisi eikä kukaan lukisi.

    minä kysysin myös, että mikä naisilla mättää, kun niin vihamielisiä Hennan kaltasia "tyrkkyjä" tai niinku yleensä julkkisnaisia kohtaan jne jne. Hennakin kun jossain jutussaan vahvisti sen, minkä itsekkin olen havainnut, että esim baarin naistenvessaan meno on vaarallista kun siellä voi tulla hakatuksi jne jne. Kateusko vai mikälie sen raivon aiheuttaa?

    Toi kateuskortti on kyllä pahimmanlaatuinen klisee. Huonolla itsetunnolla, josta oman ulkonäön liiallinen korostaminen kertoo, varustetut tyrkyt kadehtivat toisiaan ja luulevat hölmöt kateuksissaan muidenkin kadehtivan heitä. Se on varmaan helpompaa elää itsensä kanssa kun selittää itselleen ja kaikille kaiken kritiikin, vaikka kuinka todenperäisen, kateudeksi. Millä ihmeellä noihin pahvipäihin saisi menemään totuuden, ettei heissä ole sitten niin yhtikäs mitään kadehdittavaa ja jos ravintoloissa meinaa joutua hakatuksi tms kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään, mahtaisiko se olla ylimielistä, ärsyttävää ja provosoivaa ja onkos tullut toisten miesseuralaisia yritettyä, tuonkaltaisilla tyrkyillä kun on taipumus huonoa itsetuntoaan pönkittääkseen yrittää todistaa jotain ja muiden miehiä yritellä.

    Ja tässä toisen kerran linkki tähän blogiin "Tissiblondin elämä on rankkaa", joka sinunkin kannattaa lukea oikein ajatuksella, jos vaikka sinulle hieman aukeaisi, mikä on homman nimi.

    http://paskaatuulettimeen.blogspot.com/2008/11/tissiblondin-elm-on-rankkaa.html

    no ainakin minä pyrin olemaan aina kiltti kaikkia kohtaan, enkä ole mikään superjulkkis, ei ole silikonitissejä, ei akryylitukkaa, pukeudun yleensä niinku kaikki muutkin ja silti saa pelätä aina, että jos minut tunnistetaan niin kohtaan ns tavisnaisten taholta halveksuntaa ja vihaa ja olen turpiini saanut raflan veskissä vain siksi kun minä olen minä.

    Voin kuvitella, ettei Hennalla tule olemaan helppoa. Mut en sääli. Itseppähän osansa valinnut. Mut että nuoret tytöt voisi kahesti miettiä mihin päänsä pistävät ennenku lähtevät rumbaan mukaan.

    No jos olet joku tunnistettavissa oleva henkilö ja saat negatiivista palautetta kun sinut tunnistetaan, kannattaisi ehkä miettiä mikä tekijä/tekijät sanomisissasi, tekemisissäsi, piireissä joissa pyörit tai jossain/missä vika pilee… Mikä ihmisiä ärsyttää sinun suhteesi… Ja kannattaa miettiä ihan tosissan ja syvällisesti ja unohtaa tuo ulkonäkö jauhanta, elämä kun ei pyöri tuon ulkonäön ja kateellisuuden ympärillä. On tämä taviksen elo vaan mukavaa kun ei tarvitse ravintoloissa pelätä turpiin saavansa ihan saa rauhassa pitää hauskaa.

    Tuo Hennahan on ihan selkeä tapaus, uskon että juoksee jokaisen kaksilahkeisen perässä ravintoloissakin ja esiintyy maailman kauneimpana ja seksikkäämpänä ilman rahkeita ja sillä tyylillä kyllä kaivaa pahasti verta nenästään, näin se vaan toimii.

    #22086 Ilmoita asiaton viesti
    Muistuttaa muuten sitä!
    Member

    Elämä on:

    Ja Hennan ulkonäöllä, jota kukaan tuskin kadehtii, kannattaisi vielä ottaa leukaankin implatti, jotta olisi yleensä leuka olemassa

    Nyt muuten hoksasin kun mainitsit tuon leuattomuuden, hänen kasvojen alaosasta tulee jotenkin Finkku mieleen.

    #22087 Ilmoita asiaton viesti
    suosikkinne tippui ja teitä harmittaa.
    Member

    Henna on taatusti kivempaa seuraa kuin tähän ketjuun kirjoittavat naikkoset. BB-talossakin on todella huomaavainen ja kiva kaikille, ei hauku eikä läyhää. Täällä ollaan katkeria kun nettimollaajien sankari eli läyhäkuningatar lähetettiin kotiin lapsensa luokse Keuruulle.

    #22088 Ilmoita asiaton viesti
    Kappelion pimu
    Member

    räsynukke:

    Mikä mättää:

    Ja mikä ihmisiä vaivaa, kun nämä tyrkyt niinkin paljon kiinnostaa, että mediat on niitä täynnä. Ei niistä nimittäin juttuja tehtäisi, jos ei ketään kiinnostaisi eikä kukaan lukisi.

    minä kysysin myös, että mikä naisilla mättää, kun niin vihamielisiä Hennan kaltasia "tyrkkyjä" tai niinku yleensä julkkisnaisia kohtaan jne jne. Hennakin kun jossain jutussaan vahvisti sen, minkä itsekkin olen havainnut, että esim baarin naistenvessaan meno on vaarallista kun siellä voi tulla hakatuksi jne jne. Kateusko vai mikälie sen raivon aiheuttaa?

    Minä suorastaan halveksin tuonoloisia vosuja niin paljon, etten edes lyödä viitsisi. Tosin en löisi ketöön ihmistä missään tilanteessa mistään syystä. Tuollaisia tyyppejä kohtaan ei voi tuntea mitään muuta kuin halveksuntaa ja sääliä. Häpeäisin silmät päästäni, jos tyttäreni olisi tuollainen.

    #22089 Ilmoita asiaton viesti
    pimulle nootti
    Member

    No et tosiaan näytä tuntevan halveksuntaa/sääliä, vaan viha ja raivo oikein kihisee teksteistäsi – myös niistä, jotka koskevat Johanna Tukiaista. Mietipä motiivejasi joskus ajan kanssa.

    #22090 Ilmoita asiaton viesti
    Just joo
    Member

    Nyt se itkee ja oksentelee kun kukaan ei oikein puhu sille ja Johan vain tuhahtelee ja mulkoilee.

    No joo, ehkä vois katsoa peiliin. Ei kai kukaan jaksa tollasta tuulitukkaa joka on täynnä itseään, puhuu vain itsestään ja itkee kun joutuu itse sytyttämään tupakkinsa ja kynsi meinasi palaa.

    #22091 Ilmoita asiaton viesti
    yöparpi
    Member

    Miltä Hennan CV näyttäisi?

    2007 minulle laitettiin silikonit ja aloitin glamourmallin uran. Samana vuonna aloitin strippaamisen erinäisissä ravitsemusliikkeissä. Olin myös muutamassa lehdessä nakumallina.

    2008 minulle tehtiin reisiin lipolyysi ja saman vuoden aikana laitettiin botoxia huuliin. Vuoden 2008 lopulla minulla oli takana n. 100 kaatoa seksisuhteissa. Minähän pidän irtosuhteista. Kuuluisimpia irtosuhteita ovat olleet Mikael Forsel ja Vesa Keskinen. Myös eräs formulakuski kuuluu metsästämiini päänahkoihin, niistä kerron sitten lisää joskus toiste.

    Vuoden lopulla pääsin osallistumaan Suomen BB-kisoihin. Ilmoitin heti samana iltana kaikille muillle BB-kilpailijoille, että panisin heitä kaikkia, jos pitäisi valita. Jos voitan BB:n satsaan sen summan erilaisiin kirurgisiin toimenpiteisiin.

    Vuosina 2007-2008 olen viihtynyt hyvin Helsingin yöelämässä. Käytän limusiinia aina mennessäni ravintolaan. Teen sen vaon kaverien vuoksi. Itse olen jo tottunut siihen.

    Harrastukseni ovat ennakkoluulottomuus, häpeäntunnottumuus ja elämänarvoni ovat kaikkea muuta kuin vakaat.

    #22092 Ilmoita asiaton viesti
    Mikä mättää
    Member

    Tässä linkissä Iltalehden juttuun Hennasta uutena asukkaana BB talossa tulee hyvin ilmi neitosen asenne. Tuntuu luulevan olevansa oikea prinsessa ja kun kaikki ei palvo ja kumartele niin suoltaa katkeraa tilitystä. Ja kun Johankaan ei kovasta Hennan pokailusta huolimatta innostunut, niin nyt on miesparka ilmeisesti Hennan vihan kohteena. "Pikkasen" asennevamma tuolla Hennalla, huomionhakuinen, kateellinen, miehenkipeä, katkera, vihamielinen… Jos käytös on samaa luokkaa ravintoloissa, ei mikään ihme että saa köniinsä…

    http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811098564315_bb.shtml

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 151 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.