BB Henna antifaniketju Vol1

Home Forums Julkkikset BB Henna antifaniketju Vol1

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 151 total)
  • Author
    Posts
  • #22093 Ilmoita asiaton viesti
    Uraputki
    Member

    Tuosta CV:stä voisi kuka hyvänsä olla *todella* kateellinen 🙂

    #22094 Ilmoita asiaton viesti
    Dramaqueen
    Member

    Harkittua vilauttelua ja urputusta kun ei saa huomiota, kertoo paljon tuosta keskenkasvuisesta kakarasta. On muuten melko oudon näköiset silikonitäytteiset tuossa etumuksessa, välittömästi huomaa, mitä rintamus sisältää ja eikun BB talosta ulos, niin lisää ottamaan…

    http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/745439?big_brother

    #22095 Ilmoita asiaton viesti
    Vilmeri
    Member

    Dramaqueen:

    Harkittua vilauttelua ja urputusta kun ei saa huomiota, kertoo paljon tuosta keskenkasvuisesta kakarasta. On muuten melko oudon näköiset silikonitäytteiset tuossa etumuksessa, välittömästi huomaa, mitä rintamus sisältää ja eikun BB talosta ulos, niin lisää ottamaan…

    http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/745439?big_brother

    Parasta mitä Tallinnasta halvalla saa.

    #22096 Ilmoita asiaton viesti
    vierailija
    Member

    hävettää, hävettää. miten joku edes viitsii olla tollainen! sillä ei varmaan edes ole talossa mukana muita vaatteita ku kymmenen kassillista minihameita ja toppeja. toivottavasti johan ei hairahda siihen vaan pysyis siin anniinas. tolla Gotletilla ei ole sille mitään annettavaa. hyi. äänestäkä nyt hyvät ihmiset tuommonen sit voittoon, menee rahat hyvään tarkotukseen. ei oo pelkoa tosin hyväntekeväisyydestä vaan uusista tisseistä kun ei kerralla onnistuneet. jotain ongelmia täytyy ittensä kanssa olla jos alkaa tollaseks. tupakkaakin polttaa vaan ku johankin polttaa. RAIVOTUTTAVAA SEURATTAVAA! toivon myös ettei lehdet ala noteeraamaan tota hennaa sit ku se (luultavimmin ens sunnuntaina) tulee ulos talosta, muuten nousee hattuun. siks tonne varmaan pyrkinyki että pääsis esille.

    #22097 Ilmoita asiaton viesti
    GH
    Member

    Miun 16v poika kattoi vkl joku ilta BBtä ja tää typy oli päiväkirjahuoneessa,

    tiukka paita päällä ja joku musta vyö siinä.

    Mahalöllö oikein pursisi vyön alta, niin poikakin (glamourmalli-pissiten kohde-ikäryhmään kuuluva siis) ihmetteli, että miksi se pukee tuommosia vaatteita mistä pursuaa ulos…Eihän se muuten kai pullukka ole, en oo ainakaan kuvista huomannu, mutta vilkaisin itekkin ja pursuili kyllä 😉

    #22098 Ilmoita asiaton viesti
    Ensio
    Member

    Voi hennaa, nyt se urputtaa kun ei ole talon jatkuva huomion kohde ja muut ei palvo sitä kun prinsessaa. Nyt muuten hoksasin miksi se on niin tutun näköinen, se on varmaan ilman meikkejä ihan jaska jokusen näköinen, raitapaita vaan puuttuu. Pää on pyöreä ja aina pihalla mitä tapahtuu.

    #22099 Ilmoita asiaton viesti
    Lähtikö mopo käsistä
    Member

    Nyt se sitten suututti Masankin, rupesi venkoilemaan, että hmm..juuu..

    Matti sanoi polkevansa mopoaan mieluummin. Siellä bbtalossa huuli lentää leuattomillakin.

    #22100 Ilmoita asiaton viesti
    hihhehhoh
    Member
    #22101 Ilmoita asiaton viesti
    jj.
    Member

    henna on ite pissis ja turhajulkkis kuin joku sairas ihminen voi fanittaa samaa kastia tuksun kaa.

    #22102 Ilmoita asiaton viesti
    täysin tyylitön tämä tyttö
    Member
    #22103 Ilmoita asiaton viesti
    Paljastus päivässä
    Member

    Ja niitä tuntuu riittävän! Toivoo videon tulevan julkisuuteen, että ura urkenisi. Varmaan jonkinlainen "ura" on hänelläkin, ja aina paranee.

    #22104 Ilmoita asiaton viesti
    Ensio
    Member

    yöparpi:

    Miltä Hennan CV näyttäisi?

    2007 minulle laitettiin silikonit ja aloitin glamourmallin uran. Samana vuonna aloitin strippaamisen erinäisissä ravitsemusliikkeissä. Olin myös muutamassa lehdessä nakumallina.

    2008 minulle tehtiin reisiin lipolyysi ja saman vuoden aikana laitettiin botoxia huuliin. Vuoden 2008 lopulla minulla oli takana n. 100 kaatoa seksisuhteissa. Minähän pidän irtosuhteista. Kuuluisimpia irtosuhteita ovat olleet Mikael Forsel ja Vesa Keskinen. Myös eräs formulakuski kuuluu metsästämiini päänahkoihin, niistä kerron sitten lisää joskus toiste.

    Vuoden lopulla pääsin osallistumaan Suomen BB-kisoihin. Ilmoitin heti samana iltana kaikille muillle BB-kilpailijoille, että panisin heitä kaikkia, jos pitäisi valita. Jos voitan BB:n satsaan sen summan erilaisiin kirurgisiin toimenpiteisiin.

    Vuosina 2007-2008 olen viihtynyt hyvin Helsingin yöelämässä. Käytän limusiinia aina mennessäni ravintolaan. Teen sen vaon kaverien vuoksi. Itse olen jo tottunut siihen.

    Harrastukseni ovat ennakkoluulottomuus, häpeäntunnottumuus ja elämänarvoni ovat kaikkea muuta kuin vakaat.

    Unohdit että:

    Ostelen tavaroita ja lainaan rahaa, koska olen julkkis, niin minun ei tietenkään tarvi maksaa niitä.

    #22105 Ilmoita asiaton viesti
    xxx
    Member

    Olen mies ja yhdyn aika moneen kommenttiin. Glamourmalliksi voi ilmeisesti tituleerata itseään jos on silikonit ja muutenkin laiteltu, tuossa olikin sitten kaikki mitä tittelin eteen viitsitään tehdä. Liikuntaa ei ollenkaan ja se kyllä näkyy kropassa. Naisen ei tarvitse olla langanlaiha – päinvastoin on oma mielipide mutta omasta mielestäni glamourmallissa tulisi olla edes jotain glamouria…

    #22106 Ilmoita asiaton viesti
    BB:n seuraaja
    Member

    Nyt paljastui, et Hennalla on maksuvaikeuksia. Ajelee limusiinilla ja jättää laskut pystyyn. Voi näitä nuoren Suomen toivoja. Mistä tää pimu repii 4000 ekee maksaakseen velkansa? No tussuttmalla ehkä?

    #22107 Ilmoita asiaton viesti
    em
    Member

    Syö kyllä glamourilta terävimmän kärjen, jos on niin PA, että Hobby Hallin pitää käräjien kautta hakea muutaman sadan saataviaan.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 151 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.