NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 961 through 975 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #24274 Ilmoita asiaton viesti
    pöllö
    Member

    vähä pienestä se lähtö sulle tuli sieltä bb-talosta mun mielestä.

    Aika jännä että henkinen väkivalta on usein ihan sallittua mutta edes fyysisen uhka on paha.

    #24275 Ilmoita asiaton viesti
    m49
    Member

    kuule kyseessä on ihan normaali-ikäiset 20vuotiaat älä tuomitse täällä

    #24276 Ilmoita asiaton viesti
    Kalle
    Member

    m48 bb koukussa :

    On menossa juuri nyt,pitäiskö tilata kats aikaa,onko ketään hyvännäk muijaa tms.Kuka,ketkä sohvalla?

    Nipsu keikkuu kalsareissa ja syö pitsaa ja lukee näitä kommenteja…ja saija syö kans jotain..

    #24277 Ilmoita asiaton viesti
    mie
    Member

    oletko tekemisissä bb Andreaksen kanssa?

    #24278 Ilmoita asiaton viesti
    sanni
    Member

    Ny loppu katseluaika varmaan puolelta suomelta niin myös multa joten klo on 22 ja moro

    #24279 Ilmoita asiaton viesti
    m49
    Member

    Nipsu totes tykkäävänsä nuoremmista pojista mutta kun 49v mies sanoo tykkäävänsä parikymppisistä naisista ja pojista niin heti tuomitaan. En tajua!

    #24280 Ilmoita asiaton viesti
    mie
    Member

    ostin just uuden tunnin… 🙂

    #24281 Ilmoita asiaton viesti
    Todella pettynyt Nikon ex-fani
    Member

    …:

    ps. Niko älä pilaa tätä projektii niinku tuksu teki. alko haukkuun kaikki katsojat, jopa ne vähäiset fanit, sulla on paljon faneja jotka OIKEESTI TYKKÄÄ SUSTA :)<3

    Huomennako oli ohjelmaa? 🙂

    Mun maku meni ainakin tähän nipsu teeveeseen,ku itse "päätähti" toissa iltana käyttäytyi katsojia kohtaan niinkun tuksu!!!!Olin jonkin sortin Niko fani tähän saakka,mut en ole enään! Niko toivoin sulta NIIN paljon parempaa ja tläarvosempaa käytöstä 🙁 Samanlaista ryyppäämistä jha rellestämistä,kuin tuksulla 🙁

    #24282 Ilmoita asiaton viesti
    m48 Niko-Kadi fan
    Member

    Nikolle terkkuja,saiskos Kadin vieraaks,ainoo toive!

    #24283 Ilmoita asiaton viesti
    m49
    Member

    Jos sä tykkäät 15-vuotiasta niin sehän on laitontakin hyvä mies!!! Mä sentään tykkään vaan täysikäsistä.

    #24284 Ilmoita asiaton viesti
    salaa rakas
    Member

    ihmeen siistii puhetta ollu, ihan ku ois moderoitua juttua! et sä olekaa niin vihattu kun on annettu ymmärtää

    #24285 Ilmoita asiaton viesti
    Todella pettynyt Nikon exx-fani
    Member

    Todella pettynyt Nikon ex-fani:

    …:

    ps. Niko älä pilaa tätä projektii niinku tuksu teki. alko haukkuun kaikki katsojat, jopa ne vähäiset fanit, sulla on paljon faneja jotka OIKEESTI TYKKÄÄ SUSTA :)<3

    Huomennako oli ohjelmaa? 🙂

    Mun maku meni ainakin tähän nipsu teeveeseen,ku itse "päätähti" toissa iltana käyttäytyi katsojia kohtaan niinkun tuksu!!!!Olin jonkin sortin Niko fani tähän saakka,mut en ole enään! Niko toivoin sulta NIIN paljon parempaa ja tläarvosempaa käytöstä 🙁 Samanlaista ryyppäämistä jha rellestämistä,kuin tuksulla 🙁

    Korjaan: YLÄARVOISEMPAA

    #24286 Ilmoita asiaton viesti
    Mika
    Member

    Oletko vielä BB-Minnan kanssa tekemisissä? se on kadonnut julkisuudesta

    #24287 Ilmoita asiaton viesti
    heikki
    Member

    Mitä mieltä olet siitä, että keittiöpsykogi bb-katsojat sanoivat sinun olevan narsisti? Sehän on itseasiassa persoonallisuushäiriö?!

    #24288 Ilmoita asiaton viesti
    ,,,,,,,
    Member

    narsismi on vaan muotisana!

Viewing 15 posts - 961 through 975 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.