NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #24289 Ilmoita asiaton viesti
    Joku
    Member

    jokaisessa ihmisessä on narsismia.

    #24290 Ilmoita asiaton viesti
    s
    Member

    Mika:

    Oletko vielä BB-Minnan kanssa tekemisissä? se on kadonnut julkisuudesta

    Onneksi ei ole julkisuudessa!! On aika sekasin

    #24291 Ilmoita asiaton viesti
    jj
    Member

    se on prioriteetti

    #24292 Ilmoita asiaton viesti
    matti
    Member

    miks henna oli niin norsuvitunaamal eilen oliks niin et ne oli vähän antin kaa otelleet kuten sivuilla luki

    #24293 Ilmoita asiaton viesti
    hilla
    Member

    Hieman siitä..

    Narsismi

    Narsistinen persoonallisuushäiriö eli narsistinen luonnehäiriö (narsismi) on sairaalloista ihastumista vääristyneeseen käsitykseen omasta itsestään.

    Se on myös itsekästä ja säälimätöntä oman mielihyvän, vallan ja kunnian tavoittelua. Narsistille ovat tyypillisiä itsetunnon häiriöt ja epätasapainoiset ihmissuhteet. Hän yliarvostaa itselleen hyödyllisiä ihmisiä ja aliarvostaa henkilöitä, joista ei ole hänelle hyötyä. Aluksi hyödyllinen ihminen voi muuttua hänen silmissään hyödyttömäksi silmänräpäyksessä.

    #24294 Ilmoita asiaton viesti
    Fani
    Member

    Minkä vuoksi sinusta ei ole enää mitään seiskassa? olisi kiva lukea sinusta

    #24295 Ilmoita asiaton viesti
    maria
    Member

    Mitäs vauhdikasta ohjelmaa vois olla huomenna? Pilapuheluidea oli hyvä mutta ette oo toteuttanut sitä vielä…. huomennako!!!:::::)))

    #24296 Ilmoita asiaton viesti
    m49
    Member

    multa meni kyllä nyt nikon suhteen maku kun noin hemmetin värikäs persoona on noinkin tuomitsevainen ja ikärasisti

    no, niinhän ne homot ovat nuoruuttavaan palvotaa saatana

    mä oon 49 ja jos saan 20v naisen niin se ei teille kuulu!

    #24297 Ilmoita asiaton viesti
    hilla
    Member

    Narsisismista lisää, tunnistatko mitään tästä itsessäsi?

    Tutkimuksien mukaan narsistinen persoonallisuushäiriö on enemmän kehityksellinen kuin synnynnäinen häiriö. Narsistille on yleensä jäänyt traumoista johtuvia persoonallisuuden vajeita jo hyvin nuorena. Hänen käsityksensä oikeasta ja väärästä ovat poikkeavia. Hänelle on tärkeää ulkopuolinen huomio (ihailu, kuuluisuus, julkisuus), jota hän käyttää säätelemään epävakaata omanarvontuntoaan.

    #24298 Ilmoita asiaton viesti
    hemmokka
    Member

    hilla:

    Hieman siitä..

    Narsismi

    Narsistinen persoonallisuushäiriö eli narsistinen luonnehäiriö (narsismi) on sairaalloista ihastumista vääristyneeseen käsitykseen omasta itsestään.

    Se on myös itsekästä ja säälimätöntä oman mielihyvän, vallan ja kunnian tavoittelua. Narsistille ovat tyypillisiä itsetunnon häiriöt ja epätasapainoiset ihmissuhteet. Hän yliarvostaa itselleen hyödyllisiä ihmisiä ja aliarvostaa henkilöitä, joista ei ole hänelle hyötyä. Aluksi hyödyllinen ihminen voi muuttua hänen silmissään hyödyttömäksi silmänräpäyksessä.

    Ammattilaisellekin on äärimmäisen hankala tehdä diagnoosi narsistisesta persoonallisuushäiriöisestä. Mutta tällaisillä keskustelupalstoilla niitä tehdään ventovieraista ihan putkena. Mikähän persoonallisuushäiriö on heillä, joilla on tarve näitä tehdä?

    #24299 Ilmoita asiaton viesti
    m49
    Member

    ok, ymmärrän niko, mutta koska oon nuorekas frederikki niin mä tykkään 20v mallitytöistä

    mut eipä se teille kuulu

    laadi daa di daa vaan

    #24300 Ilmoita asiaton viesti
    Mari
    Member

    MORO NIPSU!

    Sä oot aivan huippu tyyppi 😀 Kyllä tässä silmäkin paranee kummasti kun kattoo sua 😀 Olin maanantaina silmäleikkauksessa ja saissu jatkuu vielä ens viikon…eli sua tulee katottua 😀 Huomenna mulla ois synttärit…

    #24301 Ilmoita asiaton viesti
    fanit
    Member

    Mulla ois idea: eikö sun fanit vois tulla sun luo sinne

    #24302 Ilmoita asiaton viesti
    fanit
    Member

    hahaaa just sanoit ton telepatiaa

    #24303 Ilmoita asiaton viesti
    Miia
    Member

    BB-Risto ja BB-Tero ?

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.