NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #24424 Ilmoita asiaton viesti
    jugge
    Member

    joks se Niko mäni nukkumaan???

    #24425 Ilmoita asiaton viesti
    Toni87
    Member

    Ja tiiätkö mitä – OOT IHANA!

    #24426 Ilmoita asiaton viesti
    isännöitsijä
    Member

    Onko siellä mitään vai ei ? Vuokran maksava kansalainen.

    #24427 Ilmoita asiaton viesti
    Toni87
    Member

    …ja sun tatska kans, sopii sulle!

    #24428 Ilmoita asiaton viesti
    heposevaa
    Member

    Onko se koko kansan suosikki pystyssä vai makuulla?

    #24429 Ilmoita asiaton viesti
    Marjo
    Member

    tampio:

    No tolleen joo voi kikkailla, mut ei se hymyn/nikon tuottoihin mitään vaikuta, ne saa sen 1,5e tunti

    Eipä noista hankkeista taida Nipsun eläke pajon karttua ;))

    #24430 Ilmoita asiaton viesti
    minä
    Member

    Koko ohjelma on pelkkää kiristystä!! Tommonen hinta on ryöstyä!! Katsoisin jos se oisi ilmainen, ekana pitää maksaa kaikki kaapeli/antenni-jutut ja sitten tuommoinen.. EI KÄY!! Laittakaa ohjelma ilmaiseksi, niiiin johan niitä katselijoita tulee..

    Ja Kaino // Ei niillä kinkuilla ole mittän väliä…Nipsu tässä päähenkilönä on EI NE KINKUT!!

    #24431 Ilmoita asiaton viesti
    minä
    Member

    Voi, että minäkin haluaisin katsella Nikoa, mutta kun se on niiin paha hinta 🙁

    #24432 Ilmoita asiaton viesti
    Mutsis
    Member

    minä:

    Koko ohjelma on pelkkää kiristystä!! Tommonen hinta on ryöstyä!! Katsoisin jos se oisi ilmainen, ekana pitää maksaa kaikki kaapeli/antenni-jutut ja sitten tuommoinen.. EI KÄY!! Laittakaa ohjelma ilmaiseksi, niiiin johan niitä katselijoita tulee..

    Ja Kaino // Ei niillä kinkuilla ole mittän väliä…Nipsu tässä päähenkilönä on EI NE KINKUT!!

    Voi pientä. Ihanko sun pitäis saada kaupasta vaipatkin ilmaiseksi? Ei se maailma, kultaseni, sillain vaan mene.

    Jos laitat tekstarichattiin viestin, se vierii ruudulta minuutissa unholaan ja maksaa euron. Nipsua katselet tunnin 1,50 euron hintaan.

    Se on paljon, niinkö? Äitis oli.

    #24433 Ilmoita asiaton viesti
    ei nettikään
    Member

    Minusta on ihan hyvä, että Hymy opettaa typeriä ihmisiä siihen, ettei kaikki ole maailmassa ilmaista.

    #24434 Ilmoita asiaton viesti
    mie
    Member

    mitä siellä tapahtuu nyt vai tapahtuuko mittään???

    #24435 Ilmoita asiaton viesti
    Kunnan vuokralainen
    Member

    Mutsis:

    minä:

    Koko ohjelma on pelkkää kiristystä!! Tommonen hinta on ryöstyä!! Katsoisin jos se oisi ilmainen, ekana pitää maksaa kaikki kaapeli/antenni-jutut ja sitten tuommoinen.. EI KÄY!! Laittakaa ohjelma ilmaiseksi, niiiin johan niitä katselijoita tulee..

    Ja Kaino // Ei niillä kinkuilla ole mittän väliä…Nipsu tässä päähenkilönä on EI NE KINKUT!!

    Voi pientä. Ihanko sun pitäis saada kaupasta vaipatkin ilmaiseksi? Ei se maailma, kultaseni, sillain vaan mene.

    Jos laitat tekstarichattiin viestin, se vierii ruudulta minuutissa unholaan ja maksaa euron. Nipsua katselet tunnin 1,50 euron hintaan.

    Se on paljon, niinkö? Äitis oli.

    Mutta jos totta puhutaan, kallis on kallis, ainakin ohjelman tasoon nähden. Ja sinä saat hommata vaippasi mistä tahdot 😛

    #24436 Ilmoita asiaton viesti
    seliseli
    Member

    Kunnan vuokralainen, toi selittääkin kaiken.

    #24437 Ilmoita asiaton viesti
    mie
    Member

    Niko sun poikaystävä on sairaan hyvän näköinen… pidä kii 😉 mie katon tätä sun livee joka päivä…

    #24438 Ilmoita asiaton viesti
    Lolita
    Member

    Voi että tuota meidän Nikoa 🙂

    Mä en oikeasti henkilökohtaisesti ymmärrä tota kaikkea paskaa, mitä Nikosta kirjoitellaan, kun kaikesta päätellen Niko on kuitenkin oikeasti varmaan huipputyyppi! On vaan niin helppo tuomita, kun ei tunne, tai sitten aika suuren osan kohdalla on kyse kateudesta..?;) Mitä tietenkään ei voida tunnustaa. 🙂

    Mulle tulee aina niin huippu hyvä mieli, kun lueskelen Nipsun galleriapäiväkirja- merkintöjä, jotka on hauskoja, kantaaottavia ja jotenkin.. fiksuja! 🙂 Nipsusta tulee vielä jotain ja Nikosta vois ottaa mallia aika monessa. 🙂 Voiko aidompaa ihmistä oikeasti olla? 😀 Nauruineen ja kiukkukohtauksineen 😀

    Älyttömän hyvää kesää Nipsulle ja Londonille 🙂 Pidä pää pystyssä, niin kuin oot tähän mennessä kokoajan pitänytkin 🙂 You rock<3

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.