NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #24439 Ilmoita asiaton viesti
    Juuga
    Member

    Lolita:

    Voi että tuota meidän Nikoa 🙂

    Mä en oikeasti henkilökohtaisesti ymmärrä tota kaikkea paskaa, mitä Nikosta kirjoitellaan, kun kaikesta päätellen Niko on kuitenkin oikeasti varmaan huipputyyppi! On vaan niin helppo tuomita, kun ei tunne, tai sitten aika suuren osan kohdalla on kyse kateudesta..?;) Mitä tietenkään ei voida tunnustaa. 🙂

    Mulle tulee aina niin huippu hyvä mieli, kun lueskelen Nipsun galleriapäiväkirja- merkintöjä, jotka on hauskoja, kantaaottavia ja jotenkin.. fiksuja! 🙂 Nipsusta tulee vielä jotain ja Nikosta vois ottaa mallia aika monessa. 🙂 Voiko aidompaa ihmistä oikeasti olla? 😀 Nauruineen ja kiukkukohtauksineen 😀

    Älyttömän hyvää kesää Nipsulle ja Londonille 🙂 Pidä pää pystyssä, niin kuin oot tähän mennessä kokoajan pitänytkin 🙂 You rock<3

    Just nappiin osuit!!! OIkeesti oon niin samaa mieltä mitä tuossa kirjoitat… Niko sulla on paljon myös tukijoita, jos välillä tuntuukin siltä että paskaa sataa 🙂 Tsemppiä.

    #24440 Ilmoita asiaton viesti
    Gerkko
    Member

    Juuga:

    Lolita:

    Voi että tuota meidän Nikoa 🙂

    Mä en oikeasti henkilökohtaisesti ymmärrä tota kaikkea paskaa, mitä Nikosta kirjoitellaan, kun kaikesta päätellen Niko on kuitenkin oikeasti varmaan huipputyyppi! On vaan niin helppo tuomita, kun ei tunne, tai sitten aika suuren osan kohdalla on kyse kateudesta..?;) Mitä tietenkään ei voida tunnustaa. 🙂

    Mulle tulee aina niin huippu hyvä mieli, kun lueskelen Nipsun galleriapäiväkirja- merkintöjä, jotka on hauskoja, kantaaottavia ja jotenkin.. fiksuja! 🙂 Nipsusta tulee vielä jotain ja Nikosta vois ottaa mallia aika monessa. 🙂 Voiko aidompaa ihmistä oikeasti olla? 😀 Nauruineen ja kiukkukohtauksineen 😀

    Älyttömän hyvää kesää Nipsulle ja Londonille 🙂 Pidä pää pystyssä, niin kuin oot tähän mennessä kokoajan pitänytkin 🙂 You rock<3

    Just nappiin osuit!!! OIkeesti oon niin samaa mieltä mitä tuossa kirjoitat… Niko sulla on paljon myös tukijoita, jos välillä tuntuukin siltä että paskaa sataa 🙂 Tsemppiä.

    Oon NIIN samaa mieltä teidän molempien kanssa. Ihan samat sanat sanoisin.

    Tsemppiä!! ?

    #24441 Ilmoita asiaton viesti
    Epäilevä
    Member

    Gerkko:

    Juuga:

    Lolita:

    Voi että tuota meidän Nikoa 🙂

    Mä en oikeasti henkilökohtaisesti ymmärrä tota kaikkea paskaa, mitä Nikosta kirjoitellaan, kun kaikesta päätellen Niko on kuitenkin oikeasti varmaan huipputyyppi! On vaan niin helppo tuomita, kun ei tunne, tai sitten aika suuren osan kohdalla on kyse kateudesta..?;) Mitä tietenkään ei voida tunnustaa. 🙂

    Mulle tulee aina niin huippu hyvä mieli, kun lueskelen Nipsun galleriapäiväkirja- merkintöjä, jotka on hauskoja, kantaaottavia ja jotenkin.. fiksuja! 🙂 Nipsusta tulee vielä jotain ja Nikosta vois ottaa mallia aika monessa. 🙂 Voiko aidompaa ihmistä oikeasti olla? 😀 Nauruineen ja kiukkukohtauksineen 😀

    Älyttömän hyvää kesää Nipsulle ja Londonille 🙂 Pidä pää pystyssä, niin kuin oot tähän mennessä kokoajan pitänytkin 🙂 You rock<3

    Just nappiin osuit!!! OIkeesti oon niin samaa mieltä mitä tuossa kirjoitat… Niko sulla on paljon myös tukijoita, jos välillä tuntuukin siltä että paskaa sataa 🙂 Tsemppiä.

    Oon NIIN samaa mieltä teidän molempien kanssa. Ihan samat sanat sanoisin.

    Tsemppiä!! ?

    OOTTEKO kaikki sama henkilö? Haiskahtaa….LOL

    #24442 Ilmoita asiaton viesti
    Gerkko
    Member

    miks meijän kaikkien pitäs olla sama henkilö?

    (mä oon ainaki iha eri henkilö ku noi 2 edellistä)

    #24443 Ilmoita asiaton viesti
    Duunari
    Member

    Gerkko:

    Juuga:

    Lolita:

    Voi että tuota meidän Nikoa 🙂

    Mä en oikeasti henkilökohtaisesti ymmärrä tota kaikkea paskaa, mitä Nikosta kirjoitellaan, kun kaikesta päätellen Niko on kuitenkin oikeasti varmaan huipputyyppi! On vaan niin helppo tuomita, kun ei tunne, tai sitten aika suuren osan kohdalla on kyse kateudesta..?;) Mitä tietenkään ei voida tunnustaa. 🙂

    Mulle tulee aina niin huippu hyvä mieli, kun lueskelen Nipsun galleriapäiväkirja- merkintöjä, jotka on hauskoja, kantaaottavia ja jotenkin.. fiksuja! 🙂 Nipsusta tulee vielä jotain ja Nikosta vois ottaa mallia aika monessa. 🙂 Voiko aidompaa ihmistä oikeasti olla? 😀 Nauruineen ja kiukkukohtauksineen 😀

    Älyttömän hyvää kesää Nipsulle ja Londonille 🙂 Pidä pää pystyssä, niin kuin oot tähän mennessä kokoajan pitänytkin 🙂 You rock<3

    Just nappiin osuit!!! OIkeesti oon niin samaa mieltä mitä tuossa kirjoitat… Niko sulla on paljon myös tukijoita, jos välillä tuntuukin siltä että paskaa sataa 🙂 Tsemppiä.

    Oon NIIN samaa mieltä teidän molempien kanssa. Ihan samat sanat sanoisin.

    Tsemppiä!! ?

    Älä välitä, rapatessa roiskuu, ihmiset ovat niin kateellisia jos jollain menee erittäin hyvin.

    #24444 Ilmoita asiaton viesti
    juuga
    Member

    kuulepas epäilevä tuomas ei myö olla sama henkilö noissa kaikissa… mie ainaki halusin vaan kommentoida tuota alkuperäistä kirjoittajaa joska osasi pukea asian hienoiksi sanoiksi ja sellaisiksi sanoiksi joihin haluan yhtyä…

    #24445 Ilmoita asiaton viesti
    uuno on numero on yksi !
    Member

    juuga:

    kuulepas epäilevä tuomas ei myö olla sama henkilö noissa kaikissa… mie ainaki halusin vaan kommentoida tuota alkuperäistä kirjoittajaa joska osasi pukea asian hienoiksi sanoiksi ja sellaisiksi sanoiksi joihin haluan yhtyä…

    Kuka jaksaisi nähdä vaivaa ja kirjoitella useilla nimimerkeillä tänne?

    Onko se nyt niin mahdotonta käsittää että yhtäpaljon kun jotku Nikoa ja Nikon juttuja vihaa niin jotku niistä myös pitää ja niiden katsomisesta maksaa ?

    #24446 Ilmoita asiaton viesti
    Gerkko
    Member

    Niimpä.

    Jotkut ei vaarmaan vaan voi käsittää sitä..

    Melkein aina jos joku tykkää jostain tai on jonkun kanssa samaa mieltä niin ruvetaan sanoon et ne on sama henkilö. huomasin sen jo ekana iltana..

    #24447 Ilmoita asiaton viesti
    Pauliina
    Member

    Lolita:

    Voi että tuota meidän Nikoa 🙂

    Älyttömän hyvää kesää Nipsulle ja Londonille 🙂 Pidä pää pystyssä, niin kuin oot tähän mennessä kokoajan pitänytkin 🙂 You rock<3

    #24448 Ilmoita asiaton viesti
    mediah*ora!
    Member

    http://www.findance.com/uutiset/7013/kotimainen-reality-tahti-riisuutuu-suorassa-lahetyksessa

    Niko antanut lausunnon findance sivustolle ilmeisesti ihan hetki sitten..

    #24449 Ilmoita asiaton viesti
    Nuapuri
    Member

    mediah*ora!:

    http://www.findance.com/uutiset/7013/kotimainen-reality-tahti-riisuutuu-suorassa-lahetyksessa

    Niko antanut lausunnon findance sivustolle ilmeisesti ihan hetki sitten..

    Nyt on laitettava kaikki munat samaan koriin,,,

    Big Brotherista tuttu Niko Saarinen aloitti viime viikolla ympärivuorokautiset nettilähetyksensä asunnostaan.

    Eilen Hymy järjesti paikalle tatuoijan, joka teki Nikon selkään kruunun valkoisten timanttien kera.

    Tänään luvassa on alastonta BB-Nikoa.

    – Tänään suorassa lähetyksessä eli kello 21 alkaen mut kuvataan alastomana. Kuvista valitaan muutama, jotka laitetaan nettiin sitten kaikkien nähtäville, mutta kyseessä on hyvin sensuellit kuvat ja niitä ei tulla koskaan näkemään missään lehdessä, Niko kertoo Findance.comille.

    – Lisäksi tällä viikollahan vieraaksi on tulossa myös Anne-Mari Berg ja huomenillalla äitini, joka ennustaa minulle korteista, miltä tulevaisuuteni näyttää ja lisäksi katsojilla on mahdollisuus saada ilmainen ennustus keskustelupalstan kautta.

    – Äitini on ennustaja ja osaa oikeasti kurkata tulevaisuuteen. Mm. Big Brother -taloon lähtöni näkyi korteista useita kuukausia ennen kauden alkua ja niinpä en ollut lainkaan yllättynyt, että sinne kutsu aikoinaan kävi, Niko muistelee Findance.comille.

    #24450 Ilmoita asiaton viesti
    Sini T.atuoija
    Member

    Heips vielä Niko!

    Oli kivaa eilen, hyvä että kuva on parantumaan päin, eikä sattunut nukkuessa. Oli kiva tutustua ja sairaan hauskaa läppää 🙂

    Ja kaikille tiedoksi, että Niko on oikeasti mukava ja puhelias tyyppi. Sen kolmen tunnin jälkeen mitä siellä visiteerasin, niin tuntui että oltais tunnettu aina. Älkää tuomitko toista, jos ette tyyppiä tunne.. Jokainen meistä tekee oman elämänsä mielekkääksi ja ihmiset nauttivat eri asioista. Loppujen lopuksi olisi kivaa että jokainen olisi tyytyväinen siihen mitä itse on saavuttanut ja tehnyt, eikä kiinnittäisi toisten elämiseen ja olemiseen niin paljon negatiivista energiaa.. Toki, se joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön, mutta ilkeys ja tahallinen satuttaminen on typerää..

    Oikein aurinkoista kesää Nipsulle ja näemme varmasti jatkossakin 😀

    -S-

    #24451 Ilmoita asiaton viesti
    yberfani
    Member

    toiovttavasti niko lukee tämän, tiedän parista nikon ûberfanista jotka ovat varmaan jo nikon "kavereita", ovatko he menossa nipsutv:seen vieraaksi? olisi hauska nähdä 🙂

    #24452 Ilmoita asiaton viesti
    Henna-fani
    Member

    BB-kaunotar Henna on paikalla, tulossa hieno ilta taasen, onkohan Antti följyssä ;D

    #24453 Ilmoita asiaton viesti
    Niko Juhani Saarinen
    Member

    "Klo 22 BB-Henna tulee selvittämään netissä riehuvaa ”leukaleikkauskohuaan”. Nipsun kotiin voit kurkistaa 24h vuorokaudessa. "

    Bb henna ei ole saapumassa kotiini tänään kello 22. Anteeksi virheellisestä ilmoittelusta hymyn puolesta! Korjaavat varmaan asian tuota pikaa 🙂

Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.