TUIJA JÄRVISEN FANIPALSTA

Home Forums Julkkikset TUIJA JÄRVISEN FANIPALSTA

  • This topic has 173 replies, 161 voices, and was last updated 13 years, 8 months ago by Koitas juristi keksiä joku muu ammatti.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 174 total)
  • Author
    Posts
  • #22994 Ilmoita asiaton viesti
    keskisuomalainen kuten Tuija
    Member

    Hei. Lupsakkuus sanan taakse kätkeytyy savolaisilla "kierous". Hehän itsekin sen myöntävät, että "VASTUU JÄÄ KUULIJALLE". Mun tuttuja asuu siellä ja ne puukottavat kateuksissaan jopa omiaan, saati jotain Tuijaa, joka ei todellakaan kuuluu tähän porukkaan. Lähe hittoon sieltä Tuija!

    #22995 Ilmoita asiaton viesti
    Stadista – kiitos älä muuta tänne!
    Member

    Ei voi lähteä! Kun Tukinuija on Savon ainoa julkkis! (Voiko tukinuijaa savolaisempaa olla?)

    #22996 Ilmoita asiaton viesti
    Urkki
    Member

    Juupati juu. Lähtöään mainostanu aika kauan, mikä pitelee savossa????Herää kysymys, että odottaako jopa taivaassa kipassut bimbo punaista mattoa kehä kolmoselta savoon. Ei tyhjäpäisempää mahtane lööötyvä, mutta ollaan me ehkä hassuja, rahaahan se tästäkin jonkun sentin "tienaa"…blogeja, hymyssä, kas siinäpä saavutusta kerrakseen. Säälittävää, todella.

    #22997 Ilmoita asiaton viesti
    Lissee näitä
    Member

    Repesin: taivaassa kipassut bimbo.

    #22998 Ilmoita asiaton viesti
    vai==
    Member
    #22999 Ilmoita asiaton viesti
    jassoo
    Member
    #23000 Ilmoita asiaton viesti
    virkeä varis
    Member

    Nämä tulevat olemaan myös kirjassani, jota olen kohta 60 sivua kirjoittanut.

    (tuijan blogi)

    Omaa kirjaako siellä nyt kirjoitetaan? Missä on vuosi sitten aloitettavaksi suunnitelut Tuksun elämänkerta jota varten ihan juurikin nyt lähdettiin sanelukonettakin ostamaan?

    #23001 Ilmoita asiaton viesti
    Kurko
    Member

    Mutta mutta, kun kun…ja voi voi…kukaanko ei usko että olet SE, uskoo uskoo. Tollonpaa vain saa hakea ja vaikka hakee kuinka, olet SE…tollojen tollo. Laadit, väännät, suunnittelet, kuuntelet, ihailet, loppujen lopuksi MUIDEN töiden tuloksia. Siinäpä sitä onkin, että saa päivän kulumaan sen lisäksi, että ihan itse kommentoit vielä fanipalstaa milloin kenenkin nimimerkin takaa. Faneja kun ei ole itsesi lisäksi ja sehän on sama kuin pyöreä nolla….uskotaan, SE olet.

    #23002 Ilmoita asiaton viesti
    Jani Kalevi
    Member

    Hei meetkö <tiuja Järvinen kanssani nainisiin kun oon 18-vuotta???

    #23003 Ilmoita asiaton viesti
    Hekuma Heikki
    Member

    Kuumana käy täällä fanitus.

    Ihan neuvona Tuijalle: ÄLÄ NOLAA ITTEÄS TÄÄLLÄ ENEMPÄÄ!

    Saanet hymyltä ne viinarahat kun tänne paskaa kirjoitat, mutta olet ihan OIKEASTI HELEVETIN RUMA; TYHMÄ JA…. VITTU EI LÖYDY ENÄÄ ADJEKTIIVEJA MITEN SUA MÄÄRITELLÄ:

    * Menee oksentaan *

    #23004 Ilmoita asiaton viesti
    ohenmäki
    Member

    eikö oikeesti löydy hymyyn kirjoittajaksi sellasta tyyppiä joka olisi kinnostava.tämä tuija on säälittävä muiden siivellä julkisuuteen haluava.laulu you tubessa oli sontaa ja muutenkin …Käyhän tuija kirjottamas jotainettei kaljarahas mee

    #23005 Ilmoita asiaton viesti
    Kaikku
    Member

    Aivan niin….sentissäkin on eken alku. Laskelmoiva kakkikasakin=Tuja, sen tajuaa. Ei saa kaljaa, ei sidukkaa, ellei esitä jotain "maailman naista", vaikka resurssit ovat vallan muuta. Pitäiskö oikeita töitä tehdä välillä, mutta ns. ammattitaito mahtanee olla luokkaa ÖÖÖÖÖÖÖ…Mutta CV:ssä tietty voi aina mainita…olen ollut myös isona hymyn bloggari,waude, sillä sitä töitä saa…ainakin Iisalmesta, vai mikä se paikka oli…outoa, savolaisinhoa ja siellä se vain on pädettävä. Etoooooo….todella….

    #23006 Ilmoita asiaton viesti
    Rovasti Roivas
    Member

    Tuija Huijari Puijari. Sulla on huhujen mukaan jotain ongelmia tiettyjen aineiden käytössä! Liekö perää? Bongasin sut just elävänä tänään, ja aika pahalta näytää. Itse asiassa järkyttävää. Oot lipeväkielinen vosu, jota kukaan ei arvosta. Ns. ystäviähän on kaikilla, mutta sinun tapauksessa ne ei ole edes ns. ystäviä..

    Vedä ittes Jeesuksen jojoksi. Pääset sinne taivaaseesi ja toivottavasti pysyvästi.

    #23007 Ilmoita asiaton viesti
    lare-60
    Member

    Tuijasta saa hyvän muijan. Olen nähny livenä ja täytyy sanova että on pelottava ……tarkotan helevetin kova AURA. Siks kai on nyt niin puhuttu ja tapetilla.

    #23008 Ilmoita asiaton viesti
    tane -55
    Member

    Mie oon ihan sammaa mieltä. Kyllä se käessä aito tissi tuntuu hyvältä.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 174 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.