Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30468 Ilmoita asiaton viesti
    FaniniSIni
    Member

    Tuija on tuon Forstraden tunnuksen antanut facebookissa. Aputoiminimeä ei ole tosiaan rekisteröity. Miksi ei, kuka tietää.

    Tuossa yllä "nihilisti" kysyy hyviä kysymyksiä.

    Edelleenkään en ymmärrä miksi nettisivuilla ei ole sitä tunnusta ja miksi aputoiminimeä ei ole rekisteröity. Tai että miksi sitä työnantajaa piti näin kauan pitää piilossa.

    Varsinaisesti ohjelmatoimistoa ei ole olemassa toiminimenä. Tuija nyt harrastaa jonkinlaista managerointia tuon mainitun osakeyhtiön alaisuudessa, oletettavasti ihan työntekijänä. En tiedä onko Tuijalla omistuksia yhtiössä. Sitä tietoa varten pitäisi jonkun tilata maksullisesta palvelusta tiedot. Joku voisi tietysti tsekata tuon asian, jos työpaikalla tai muuten on tunnukset noihin maksullisiin rekisteripalveluihin.

    Faktaa nyt kuitenkin on, että Tuija ei itseään tuolla manageroinnilla elätä. Hölmöähän se olisi alkaa yrittäjäksi kun rahkeet ei kuitenkaan riitä, niin että siinä mielessä tämä on ihan fiksu ratkaisu. Saa vähän puuhastella ja leikkiä mänitseriä.

    #30469 Ilmoita asiaton viesti
    julkinen tieto
    Member

    "No siis, tiedossa on että Tuide kertoo Forstraden olevan se yhtiö, jonka yksi aputoiminimistä olisi Tähtisäde…."

    Ihan julkista tietoa tahtisade-domainista:

    Domain Name : tahtisade.com

    domain: tahtisade.com

    owner: Tuija Jarvinen

    organization: Oy Forstrade Ab

    #30470 Ilmoita asiaton viesti
    MEnoMesta
    Member

    Tuija lähti ”bimbona” ns. ”isojen poikien leikkiin” mukaan. Pieleen meni vain siinä, että tuollaisista ”yritysjärjestelyistä” ei julkisesti huudella. Mutta eihän Tuija malttanut hurjaa mieltänsä. Seurataan tilannetta, MIELENKIINNOLLA

    #30471 Ilmoita asiaton viesti
    MEnoMesta
    Member

    Pilliautojen ääni tulossa tänne… Raportoin jos voin…

    #30472 Ilmoita asiaton viesti
    kannatan
    Member

    Kyllä Tuide on Wikipediansa ansainnut vaikka ei ole mokannut eikä aiheuttanut ministerin eroa. Olen varma että nainen saa vielä sivunsa.

    #30473 Ilmoita asiaton viesti
    jfjgj
    Member

    kannatan:

    Kyllä Tuide on Wikipediansa ansainnut vaikka ei ole mokannut eikä aiheuttanut ministerin eroa. Olen varma että nainen saa vielä sivunsa.

    Ei muuten saa. Pitää olla tehnyt jotain merkityksellistä päästäkseen Wikipediaan. Hikipediaan Tuide on jo päässytkin.

    #30474 Ilmoita asiaton viesti
    Runosuoli
    Member

    Olikohan tämä Tuiden fb-kosijan toinen runo täällä. Hyvin nk. kaunista ja herkkää. "Lainausmerkeissä" haiskahtaa pieneltä vinoilulta blogin nk. "kielenkäytöstä"…

    Taas runo kosijaltani: Hanki, Lappi, tuo kirpeä pakkassää ja viima

    Sinä jääprinsessani, juuri kun luulin

    että sama yksinäisyys minua seuraa mitä sohjoisessa Helsingissä

    Sinä tulit kullankeltaiset hiuksesi hulmuten

    Ja osoitit minulle huomiotasi

    Sinä siellä

    Lainaako se hetki olikin vain?

    Mutta merkityksellistä lainaa

    Lainausmerkeissä. Niin merkillistä lainaa

    Sen hetken siellä, erossa sohjoisesta Helsingistä

    Jääprinsessani, kunpa voisin sinut vain unohtaa

    Mutta en voi

    #30475 Ilmoita asiaton viesti
    Wikipedia-sivuni vastatuulessa!
    Member

    kannatan:

    Kyllä Tuide on Wikipediansa ansainnut vaikka ei ole mokannut eikä aiheuttanut ministerin eroa. Olen varma että nainen saa vielä sivunsa.

    Wikipedia-sivuni vastatuulessa!

    #30476 Ilmoita asiaton viesti
    SensuElli
    Member

    Tuksu julkaisi hetki sitten taas treffi ilmoituksen Jullen FB-sivulla.

    "Kaunis ja fiksu siskoni Johanna etsii vakavassa mielessä treffiseuraa n.35v-47v miehistä, lähettäkää treffipyynnöt: xxxxxx@xxxxxdancers.xx mielel. kuvan kanssa! Johkin harrastukset mm: matkustelu, romantiikka, erotiikka, musiikki, tanssiminen, illalliset, viinit, veneily, auringonotto, laskettelu jne. Johanna on 32v. rakastaa myös eläimiä, ennenkaikkea koiria."

    Uusille silareille ja hiustenpidennykselle haetaan maksajaa.

    #30477 Ilmoita asiaton viesti
    Mitääh?
    Member

    Wikipedia-sivuni vastatuulessa!:

    kannatan:

    Kyllä Tuide on Wikipediansa ansainnut vaikka ei ole mokannut eikä aiheuttanut ministerin eroa. Olen varma että nainen saa vielä sivunsa.

    Wikipedia-sivuni vastatuulessa!

    Tehkää jotain älkääkä vaan päivitelkö!!!11!

    #30478 Ilmoita asiaton viesti
    Päivittelyni vastatuulessa!
    Member

    Mitääh?:

    Wikipedia-sivuni vastatuulessa!:

    kannatan:

    Kyllä Tuide on Wikipediansa ansainnut vaikka ei ole mokannut eikä aiheuttanut ministerin eroa. Olen varma että nainen saa vielä sivunsa.

    Wikipedia-sivuni vastatuulessa!

    Tehkää jotain älkääkä vaan päivitelkö!!!11!

    Päivittelyni vastatuulessa!

    #30479 Ilmoita asiaton viesti
    Wiki tai hiki
    Member

    Päivittelyni vastatuulessa!:

    Mitääh?:

    Wikipedia-sivuni vastatuulessa!:

    kannatan:

    Kyllä Tuide on Wikipediansa ansainnut vaikka ei ole mokannut eikä aiheuttanut ministerin eroa. Olen varma että nainen saa vielä sivunsa.

    Wikipedia-sivuni vastatuulessa!

    Tehkää jotain älkääkä vaan päivitelkö!!!11!

    Päivittelyni vastatuulessa!

    Tähtisäteelle myös oma sivusto! Tuijan enkelit ansaitsevat sen. Meillä on paljon rahaa pelissä!

    Plögiin tuli yli 500 kommenttia ja Munamieskin otti ideoita Tuijan blogista! Tuija on "missimanageri" ja eräänlainen "auttaja". Tehkää jotain älkääkä vaan päivitelkö, vaan päivitelkää sitä wikiä ja Tuija päivittelee ohjelmatoimistoaan!!!11!

    #30480 Ilmoita asiaton viesti
    LukijaNI
    Member

    Tuija on päivittänyt privaattiblogiaan:

    Esko Koivumies naimisiin nuoren naisen kanssa!

    Kesäinen ja mereltä tuoksuva tervehdys Kalajoelta!

    Ensimmäinen päiväni Kalajoella oli todella kaunis ja aurinkoinen, mutta seuraava olikin jo pilvinen – tosin lämmin. Ihmisiä täällä on todella paljon ja ympäri Suomea, seassa saattaa olla muutama kauempaakin tullut. Matkalla Kalajoelle ajoimme edesmenneen hiihtäjälegenda Mika Myllylän talon ohitse. Talo on todella näyttävä ja kauniilla paikalla. Siitä ohi ajaessamme minulle tuli todella haikea ja surullinen olo. Niin kaunis koti, maisemat ja perhe – nämäkään asiat eivät ilmeisesti enää auttaneet Mikaa jaksamaan. Surullista. Nyt hänellä ei ainakaan ole maallisia huolia eikä murheita enää. Lepää rauhassa.

    Kävimme ensimmäisenä iltana Stagen ravintolassa karaokessa. Ystäväni olivat laittaneet minulta salaa pari biisiä tilaukseen. No, pitihän ne laulaa illan aikana. Hienoa oli se, kun kuuntelijat kannustivat Tuijaa -huudoin ja pyysivät laulamaan lisää….tulihan siinä vetäistyä muutamia kappaleita illan kuluessa.

    Eilen sain yllättävän puhelinsoiton säveltäjä, sanoittaja Esko Koivumieheltä. Hän teki sävelen Lööppijulkkis -kappaleeseen. Vuosia vuosia sitten seurustelimme noin 8 kuukauden ajan. Tänä aikana hän kosi minua useasti ja halusi yhteisen lapsenkin. En kuitenkaan suostunut kosintaan ym. Syitäni tähän en erittele kuitenkaan. Joka tapauksessa Esko soitti ja kertoi menevänsä naimisiin ensi syksynä. Kuulutuksetkin on jo hankittu. Nainen on Eskoa melkein 40 vuotta nuorempi!!! Morsian on mm. sanoittanut Johanna Tukiaisen SEXX -kappaleen. Että näin. Toivon nyt, ettei Esko ole enää katkera minulle eikä nimittele tai puhu rumasti minusta julkisuudessa. Uskon ja toivon, että nyt vihdoinkin voimme olla todellisia ystäviä yhteistyömme lisäksi. Entiset suhdeasiamme voidaan kuopata lopullisesti ja aloittaa puhtaalta pöydältä.

    Aurinko alkoi paistamaan, jeee!!! Alan pikkuhiljaa lopetella tässä ja nauttimaan loppuviikosta. Toivotan lukijoilleni hyvää viikonloppua!

    Halit!

    Tuija

    #30481 Ilmoita asiaton viesti
    Kalajoen olutkelluja
    Member

    Loppuun Tuikku, tuo superkuumapuumamegajulkkiksemme, oli vielä lisännyt tällaisen huomautuksen:

    ps. Te saitte jälleen faneinani ensimmäisenä kuulla Esko uutisen!

    Vau, mikä skuuppilööppi! Ajatella. Tuija ei myynyt uutista suuresta rahasta lehdistölle vaan paljasti sen blogissaan!!!!!!!11!11!!!11

    #30482 Ilmoita asiaton viesti
    Rullaati
    Member

    Onnea Koivuniemen herralle! Panen viinit tulemaan huomiseksi ja lennätän leijoja juhlistaakseni. Leijasta tuli mieleen Kirka jonka tapasin kerran Kuopiossa kun hän poistui keikalta ja minä kävelin ravintolaan sisään. Aika lähteä tuli liian aikaisin. Että näin. Huolettomia sinkkuvuosia sinulle, Tuija, voi paksusti!

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.