Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #29943 Ilmoita asiaton viesti
    Kahelin
    Member

    Mistä tämä tuija nyt on edes julkisuuteen tullut? Julkisuuteen itseään tyrkyttävän säälittävän hahmon mukamanageri? Melko säälittävä itsekin ja kiloineen ja ruskeine hampaineen näyttää kyllä lähiöräkälän asiakkaalta, tai ainakin siltä, miltä kuvittelen niiden näyttävän, itse en asioi sellaisissa paikoissa, joissa tuollaiset käyvät.

    #29944 Ilmoita asiaton viesti
    luomu missi
    Member

    Harras toive! Laita Tuija ne "luonnollisuus" kisat pystyyn. Olen sitä mieltä, että luonnolllisuus on muovisuutta parempi ja TERVEEMPI vaihtoehto. Monet julkut Heidi Montag mukaanlukien nyt katuvat leikkauksiaan ym. Eivät ottaisi ikinä, jos olisivat tienneet haitat etukäteen, Ja haitat tulevat monesti esille vasta vuosien perästä!!! Harvat naiset ajattelevat nenäänsä pidemmälle. Pääasia, että nyt on kaunis.

    #29945 Ilmoita asiaton viesti
    Tuijan fanit
    Member

    Odotamme suurella joukolla että Johannan häät televisioidaan! Haluamme nähdä kun kohumanageri Tuija "kultasormi" Järvinen esiintyy! Jeeee…..

    #29946 Ilmoita asiaton viesti
    kumma
    Member

    Mä en ikinä jaksa lukea tän tyypin plokeja loppuun. Ihme tätien löpinöitä. Kuka tää marttakerholainen on? Miks sillä on ploki. Ja joo, onko muita ansioita, ku hengaus Tuksun peesissä?

    #29947 Ilmoita asiaton viesti
    toy boy
    Member

    Mä haluun nähdä kuuma puuma Järvisen pitseissä…..alastomuus ei seksikkäintä kenelläkään vaan "verhoiltu" body….pikku naiset ei tällästä karvasta kollia sytytä ja onhan aikuisten naisten taidot toista luokkaa….puhun kokemuksesta..

    #29948 Ilmoita asiaton viesti
    Eino
    Member

    Onks tää täti se paksu, mutta löysä säkki, jolla oli sirkusmeikki naamalla, joka heiluu hullun humalaisen lailla ja päästää ääntä RMJ: ssä Tankki Tukevaisen takana? Mitä merkittävää se on tehnyt? Ei oo ainakaan lauluääntä. On tapellut jossain kapakassa, mutta kai se jotain tekee elääkseen…

    #29949 Ilmoita asiaton viesti
    Tuijan miesystävä
    Member

    Eino taitaa vihata Tuijaa. Jokainen joka tietää ja tuntee Tuijan, ei ole samaa mieltä Eino paran kanssa! Tuija ei ole löysä todellakaan puhumattakaan mikään "säkki". Jos olisi, hän ei ikinä olisi siinä missä nyt on. Taitaapa Einon taakse "piiloutua" eräs onneton mieshenkilö Savosta 8nimenkin voisi kohta jo julkistaa), jolle Tuija sanoi: Njet!!!! Tuija ei ole tapellut missään!!! Eino on itse ilmeisesti kylvänyt riitaa Tuijalle baarissa…

    #29950 Ilmoita asiaton viesti
    Jälkiliukkailla käynyt
    Member

    Tuijan miesystävä:

    Eino taitaa vihata Tuijaa. Jokainen joka tietää ja tuntee Tuijan, ei ole samaa mieltä Eino paran kanssa! Tuija ei ole löysä todellakaan puhumattakaan mikään "säkki". Jos olisi, hän ei ikinä olisi siinä missä nyt on. Taitaapa Einon taakse "piiloutua" eräs onneton mieshenkilö Savosta 8nimenkin voisi kohta jo julkistaa), jolle Tuija sanoi: Njet!!!! Tuija ei ole tapellut missään!!! Eino on itse ilmeisesti kylvänyt riitaa Tuijalle baarissa…

    Olen myös kylvänyt vakoa. En toki kerro kenen. Mutta aika löysää oli, niin paikat kuin jutut. Ja täähän oli Ilona Persuaisen fanipalsta.

    #29951 Ilmoita asiaton viesti
    ex- työkaveri
    Member

    Tuija on todella herkkä ja fiksu nainen. Älykäs ja ahkera. Työllään hän on missä on!!! Veetuilut sikseen. Johanna Tukiainen saa olla kiitollinen hänestä. Tuija jatkaa, kun Johanna lopettaa. Olen sitä mieltä. Kova nainen, jota ei pikkuhaukut kaada…

    #29952 Ilmoita asiaton viesti
    Toteaja
    Member

    Kiva, että tällä palstalla ennustajaeukot/-ukot ovat päteviä arvioimaan tulevaisuuden visioita ja toteutumia. Haluan oikeasti nähdä sen tappelun, joka näistä ennussanoista seuraa, kun Tunkki saa asian tietoonsa.

    #29953 Ilmoita asiaton viesti
    TuhaNNa Vikiainnejn
    Member

    Jos TUKSU on Tyrkky, niin tämä Iisalmen-ihme on vielä kaikkien äitien TYRKKY! Tsiisus AUTA ja pelasta näiltä koko seutukunnan mokaajilta. Pian on kaikilla Iisalmelailla tuon Törkytuijan maine!! TUO TÖRKY IHMINEN ON SAASTA! ÄLÄ PILAA TOISTEN ELÄMÄÄ!!

    #29954 Ilmoita asiaton viesti
    Sivoska
    Member

    Ei vittu. Sauna maailman paras keksintö, toteaa Tuija FB-sivullaan. Lisäkammotuksena hirveitä itse napattuja "saunanraikkaita" kuvia. Menkää tsiikaan. Pesee tähän mennessä ilmestyneet kauhuleffat (mm. Manaaja) mennen tullen. Olisin kommentoinut pidempään, mutta nyt tulee… yääkkkk……

    Taidan tehdä FB:n ylläpidolle ilmoituksen tämän piiperon sivustosta. Kuvat pelottavat lapsia. Laittaisi edes yksityisyysasetukset kohdilleen, ettei viattomien pilttien tarvi nähdä painajaisia moisesta luuskasta.

    #29955 Ilmoita asiaton viesti
    Markku
    Member

    Tuija on liian seksikäs ikäisekseen ja rauhallinen.

    #29956 Ilmoita asiaton viesti
    kummastus
    Member

    On Markkua ja miesystävää ja nallekarhua täällä kehumassa… Eikös tää stara itse jahdannu jotai venäläistä Iisalmen kuppiloissa? Ei saanu sitä vissii, ku keksii näitä mielikuvitusystäviä? Mulle ei ole vieläkään valjennu, mikä tää Tuija on!? Ollu joku missi sata vuotta sitten vai? Tullu julkisuuteen Tuksun myötä?

    #29957 Ilmoita asiaton viesti
    Jaska
    Member

    Päinvastoin Tuija on villi kun sille päälle sattuupi. Sexyä ja ruutia on.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.