Home › Forums › Julkkikset › BB Henna antifaniketju Vol1
- This topic has 150 replies, 121 voices, and was last updated 15 years, 6 months ago by Kiira.
-
AuthorPosts
-
KatsokaasMember
Glamuuripimu ei maksa itse laskujaan. Niihin on löydyttävä joku varakas mahakas närästyksestä kärsivä mieluusti vapaa mies. Pieniähän nuo vielä ovat. Kunnon sponsori vaan kehiin, niin kyllä laskut hoituu.
YöksMemberHenna on BB-talon historian vastenmielisin tyyppi. En voi sille mitään, mutta kaikki hänessä tökkii; typerät jutut, keinotekoinen ulkonäkö, joka ei ole edes kaunis, itseään täynnä oleva asenne. Jokainen muu talossa oleva nainen on niin ihanan raikas ja luonnollinen Hennaan verrattuna. Hennalla ei tunnu olevan talossa mitään annettavaa, jos sitä yhtä asiaa ei lasketa. Mistä näitä bimboja sikiää?
HYVÄN PÄÄLLEMemberUpea ihana Henna! Toivottavasti saa viimein rahaa laskujensa maksamiseen. Tukekaa Henna äänestyksissä, viekää hänet BB:n voittoon
TERVEISIN TODELLA MONET SUOMALAISET MIEHET JOTKA YMMÄRTÄVÄT HYVÄN PÄÄLLE
LOLMemberHYVÄN PÄÄLLE:
Upea ihana Henna! Toivottavasti saa viimein rahaa laskujensa maksamiseen. Tukekaa Henna äänestyksissä, viekää hänet BB:n voittoon
TERVEISIN TODELLA MONET SUOMALAISET MIEHET JOTKA YMMÄRTÄVÄT HYVÄN PÄÄLLE
Öö ainoa oike vastaus lienee LOL
mies jolla on silmääMemberYöks:
Jokainen muu talossa oleva nainen on niin ihanan raikas ja luonnollinen Hennaan verrattuna.
Luonnollisuus on yliarvostettua.
GDMemberYhh, kaikki noi "hyvänpäälle ymmärtävät" suomalaiset miehet saa mun puolesta fanittaa Hennaansa ihan rauhassa. Parempi niin, jospa sitten eivät setähikisinä tarrailisi normaalien naisten etumuksiin ja takamuksiin baareissa.
JepjepMemberPidän vaaleista, isorintaisista, seksikkäästi pukeutuvista kauniista naisista. Tämä muovitissinen huomiohuora kirpputorikamoissaan joka on kaupanpäällisiksi onnistunut tekemään itsestään jo 5 tähden pellen alle 20 vuotiaana, ei sen sijaan aiheuta kuin pahoinvointia. Varmasti löytyy se miesryhmä mihinkä tällaiset uppoaa, mutta ei todellakaan kaikkiin. Moni olettaa, että fiksusti käyttäytyvää kaunotarta ei voisi olla olemassa, mutta kyllä niitä löytyy. He vain ovat se joka ei julkisuuteen eksy, yleensä siitä syystä, että ovat fiksumpia kuin nämä surulliset tapaukset.
Masa-hiiriMemberMonenlaiset naiset on Nykäsen Matille kelvanneet, mutta tuosta se sanoi, että polkisi ennemmin omaa mopoaan 🙂
EnsioMemberOmpa henna söpö, lol
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?748184
WeelaMemberAika loistavaa tekstiä on tuokin tyttö suoltanut "mä meen vaan Guessin liikkeeseen ja on mennyt tonnikin joskus" ja "toi klubille paljon rahaa" ja heti seuraavassa lauseessa "meni illassa helposti sata euroa".. Millähän tuloilla?
TarkkaMarkkaMemberWeela:
Aika loistavaa tekstiä on tuokin tyttö suoltanut "mä meen vaan Guessin liikkeeseen ja on mennyt tonnikin joskus" ja "toi klubille paljon rahaa" ja heti seuraavassa lauseessa "meni illassa helposti sata euroa".. Millähän tuloilla?
Niinpä, ei millään 🙂 Kaikki rahat on menneet höpsöttelyyn ja laskut on jääneet maksamatta. Ks. uutisointia 😀
GHMemberWeela:
Aika loistavaa tekstiä on tuokin tyttö suoltanut "mä meen vaan Guessin liikkeeseen ja on mennyt tonnikin joskus" ja "toi klubille paljon rahaa" ja heti seuraavassa lauseessa "meni illassa helposti sata euroa".. Millähän tuloilla?
Kato jos jättää Hobbyhallin + muut laskut pystyyn, niin voi mennä ja tuhlata sen satasen 😉
Toivottavasti ne ei myyny sille siellä Guessillä velaksi!WeelaMemberJa jos kehuu tuovansa klubille paljon rahaa, "jopa satasen illassa", pitäis niinku olla tota niinku hyvä asiakas tai siis??
hyiMemberEnsio:
Ompa henna söpö, lol
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?748184
Kyllä on muuten ruma ämmä oikeesti.
nykästä vastaanMemberMasa-hiiri:
Monenlaiset naiset on Nykäsen Matille kelvanneet, mutta tuosta se sanoi, että polkisi ennemmin omaa mopoaan 🙂
Matti Nykänen ei ole minulle mikään auktoriteetti naismaun suhteen, sinulle ehkä on. Nykäsen sanomisiin ei kannata suhtautua kovin vakavasti. Ällöttävä tuo polkemisjuttu, tainnut jäädä mopovaihe miehellä päälle vähän liian pitkäksi aikaa.
Monet Nykästä paremmannäköiset, fiksuvat ja nuoremmat miehet näyttävät ilmeisesti olleet kovasti eri mieltä…
-
AuthorPosts
- The forum ‘Julkkikset’ is closed to new topics and replies.