Home › Forums › Julkkikset › Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1
- This topic has 1,402 replies, 1,009 voices, and was last updated 12 years, 11 months ago by miesihailija.
-
AuthorPosts
-
KolliMember
Tarja puhu taannoin baarissa asiantuntevasti kissaeläimistä, kuuma puuma kun on:
Kissaeläinten takahäntä auttaa niitä tasapainottelemaan mm. puissa.
Mikä vitun takahäntä?
Oli sen verran kaasuissa ja pamilaattakin tipahti lattialle hänen niitä napsiessaan, että tuskin ite muistaa.
HahisMemberKolli:
Tarja puhu taannoin baarissa asiantuntevasti kissaeläimistä, kuuma puuma kun on:
Kissaeläinten takahäntä auttaa niitä tasapainottelemaan mm. puissa.
Mikä vitun takahäntä?
Oli sen verran kaasuissa ja pamilaattakin tipahti lattialle hänen niitä napsiessaan, että tuskin ite muistaa.
Ja ennen kaikkea, mikä on etuhäntä?
Juutealainen pisnesmiesMemberMine myi minu kakkakuuppa iso raha. Nyt mine tulla helikopteri sine iidensalmi Bear Festifall. Ele koske toine mies, mine olla sinulle huva.
Katso taivas, sielta tulla sinu pelastava enkeli.Mitä se TuideMemberinisee Facessa jostain Tunkion vingunnasta joka on YouTubessa :o) Siitä renkutuksesta ei kuitenkaan tule mitään hittiä vaikka voissa paistaisi. Tuollaista sontaa ei kukaan viitsi ostaa, ihan sama jakaa ilmaiseksi kun se ei tuota kuitenkaan.
TopsyMember"Kuulin "huhuja", että Hymyssä (kommenteissa) olisi ollut joku henkilö, jolla olisi minulle lasku. Itse en moisesta tiedä mitään! Taas tätä kiusantekoa….Tiedoksi myös se, että totta kai esiinnyn tarvittaessa itsekin. Olenhan kouluttautunut laulamisen saralla ja juontanut tapahtumia jo iät ajat. Järjestämäni tapahtumat ovat aina olleet suosittuja ja minä olen ollut pidetty esiintyjä! Lisään vielä tähän, että minua vanhemmatkin naiset esiintyvät julkisesti esimerkkeinä mm. Riitta Väisänen ja Helena Lindgren, puhumattakaan näyttelijöistä. Olen myös samaa mieltä Hugh Hefnerin kanssa, että "Ikä on vain numeroita". Kaikki on niin yksilöllistäkin vielä."
Todellakin Tuiteri "kaikki on niin yksilöllistä"!!!
Kertoisitko vielä tarkemmin tuosta "kouluttautumisestasi" laulamisen saralla. Riittikö se, että istuit tässä taannoin Dannyn kanssa VIP-aitiossa? Olisi myös kiva kuulla mitä muita "huhuja" olet viimeaikoina kuullut?
Mrs. CanariaMemberTäällä vaan eräät "luuserit" ala-arvoiseen tyyliin Tuidea arvostelevat, hahah…Tuide tuskin korviaan loksauttaa…Hyvä Tuide näytä närhen munat! Vieläkin nainen kiinnostaa vaikka jätti paskat taakseen….
musipusiMemberTuija on yhteiskunnan tuella elävä elämäntapatyötön, joka ei ole edelleenkään myynyt yhtään keikkaa.
Ihania terkkuja kaikille upeiden kannustusviestien jättäjille!
Mikä firma myy keikkaa?MemberEi ole edelleenkään Tuijan ohjelmatoimistoa ytj:ssä. sehän piti olla rekisteröity jo ajat sitten. Ihmettelen vaan.
TratovariusMemberTää on helmi (Tuijan kuvaus itsestään FB:ssa):
—
Tietoja käyttäjästä Tuija
Hei! Olen iloinen, sosiaalinen ja rohkea aikuinen nainen. Ammatti: Viihdeala (promootiot, keikkamyynti, managerointi). Olen myös juontaja/laulaja. Teen tilauksesta lisäksi viihde- ja kulttuurialantapahtumia. Olin kunnallispolitiikassa 8 vuotta.Olen blondi, pitkä, hauska ja huumorintajuinen aikuinen nainen. Paljon elämänkokemusta omaava sekä erilaista työkokemustakin. Todella avarakatseinen ja kaikesta uudesta kiinnostunut. Pidän matkustelusta, kun nyt olen kerran jousimies.
—WAU. Tuija on aikuinen nainen. No tohon ikään vois jo puhua vanhuksesta (ulkonäkö ja järjenjuoksu huomioituna positiivisina, muuten olis jo "aikani oli lähteä" -tilassa.
SerlokkiMemberTuija on aikuinen nainen, sen lisäksi myös mies, nimittäin jousimies. Missä nuoli?
Hei, Johanna!MemberKovasti tuntuvat Johannan tekemiset edelleen Tuikkustamme kaivertavan, vaikka hän on noin kymmenen kertaa jo ilmoittanut lopettavansa Johannan "manageroinnin".
Pop cadMemberMitenköhän kauan tuo Lehtiskä jaksaa hokea tuota "karavaani kulkee" -juttua? Tuija ei ole myynyt yhtään keikkaa. Miten kauan Lehtiskä jaksaa uskoa Tuijan selityksiin?
Tuija JärvinenMemberMoi!
Olen Tuija Järvinen, tarjoatko kossuvissyn?Jo joMemberTuija Järvinen:
Moi!
Olen Tuija Järvinen, tarjoatko kossuvissyn?Onpas luonnollinen hymy.
KaunisMemberTuija Järvinen:
Moi!
Olen Tuija Järvinen, tarjoatko kossuvissyn?Hyi helevetti! On se ruma tursas.
-
AuthorPosts
- The forum ‘Julkkikset’ is closed to new topics and replies.