Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,244 total)
  • Author
    Posts
  • #30333 Ilmoita asiaton viesti
    Kolli
    Member

    Tarja puhu taannoin baarissa asiantuntevasti kissaeläimistä, ”kuuma puuma” kun on:

    ”Kissaeläinten takahäntä auttaa niitä tasapainottelemaan mm. puissa”.

    Mikä vitun ”takahäntä”?

    Oli sen verran kaasuissa ja pamilaattakin tipahti lattialle hänen niitä napsiessaan, että tuskin ite muistaa.

    #30334 Ilmoita asiaton viesti
    Hahis
    Member

    Kolli:

    Tarja puhu taannoin baarissa asiantuntevasti kissaeläimistä, ”kuuma puuma” kun on:

    ”Kissaeläinten takahäntä auttaa niitä tasapainottelemaan mm. puissa”.

    Mikä vitun ”takahäntä”?

    Oli sen verran kaasuissa ja pamilaattakin tipahti lattialle hänen niitä napsiessaan, että tuskin ite muistaa.

    Ja ennen kaikkea, mikä on etuhäntä?

    #30335 Ilmoita asiaton viesti
    Juutealainen pisnesmies
    Member

    Mine myi minu kakkakuuppa iso raha. Nyt mine tulla helikopteri sine iidensalmi Bear Festifall. Ele koske toine mies, mine olla sinulle huva.

    Katso taivas, sielta tulla sinu pelastava enkeli.

    #30336 Ilmoita asiaton viesti
    Mitä se Tuide
    Member

    inisee Facessa jostain Tunkion vingunnasta joka on YouTubessa :o) Siitä renkutuksesta ei kuitenkaan tule mitään hittiä vaikka voissa paistaisi. Tuollaista sontaa ei kukaan viitsi ostaa, ihan sama jakaa ilmaiseksi kun se ei tuota kuitenkaan.

    #30337 Ilmoita asiaton viesti
    Topsy
    Member

    "Kuulin "huhuja", että Hymyssä (kommenteissa) olisi ollut joku henkilö, jolla olisi minulle lasku. Itse en moisesta tiedä mitään! Taas tätä kiusantekoa….Tiedoksi myös se, että totta kai esiinnyn tarvittaessa itsekin. Olenhan kouluttautunut laulamisen saralla ja juontanut tapahtumia jo iät ajat. Järjestämäni tapahtumat ovat aina olleet suosittuja ja minä olen ollut pidetty esiintyjä! Lisään vielä tähän, että minua vanhemmatkin naiset esiintyvät julkisesti esimerkkeinä mm. Riitta Väisänen ja Helena Lindgren, puhumattakaan näyttelijöistä. Olen myös samaa mieltä Hugh Hefnerin kanssa, että "Ikä on vain numeroita". Kaikki on niin yksilöllistäkin vielä."

    Todellakin Tuiteri "kaikki on niin yksilöllistä"!!!

    Kertoisitko vielä tarkemmin tuosta "kouluttautumisestasi" laulamisen saralla. Riittikö se, että istuit tässä taannoin Dannyn kanssa VIP-aitiossa? Olisi myös kiva kuulla mitä muita "huhuja" olet viimeaikoina kuullut?

    #30338 Ilmoita asiaton viesti
    Mrs. Canaria
    Member

    Täällä vaan eräät "luuserit" ala-arvoiseen tyyliin Tuidea arvostelevat, hahah…Tuide tuskin korviaan loksauttaa…Hyvä Tuide näytä närhen munat! Vieläkin nainen kiinnostaa vaikka jätti paskat taakseen….

    #30339 Ilmoita asiaton viesti
    musipusi
    Member

    Tuija on yhteiskunnan tuella elävä elämäntapatyötön, joka ei ole edelleenkään myynyt yhtään keikkaa.

    Ihania terkkuja kaikille upeiden kannustusviestien jättäjille!

    #30340 Ilmoita asiaton viesti
    Mikä firma myy keikkaa?
    Member

    Ei ole edelleenkään Tuijan ohjelmatoimistoa ytj:ssä. sehän piti olla rekisteröity jo ajat sitten. Ihmettelen vaan.

    #30341 Ilmoita asiaton viesti
    Tratovarius
    Member

    Tää on helmi (Tuijan kuvaus itsestään FB:ssa):



    Tietoja käyttäjästä Tuija

    Hei! Olen iloinen, sosiaalinen ja rohkea aikuinen nainen. Ammatti: Viihdeala (promootiot, keikkamyynti, managerointi). Olen myös juontaja/laulaja. Teen tilauksesta lisäksi viihde- ja kulttuurialantapahtumia. Olin kunnallispolitiikassa 8 vuotta.

    Olen blondi, pitkä, hauska ja huumorintajuinen aikuinen nainen. Paljon elämänkokemusta omaava sekä erilaista työkokemustakin. Todella avarakatseinen ja kaikesta uudesta kiinnostunut. Pidän matkustelusta, kun nyt olen kerran jousimies.

    WAU. Tuija on aikuinen nainen. No tohon ikään vois jo puhua vanhuksesta (ulkonäkö ja järjenjuoksu huomioituna positiivisina, muuten olis jo "aikani oli lähteä" -tilassa.

    #30342 Ilmoita asiaton viesti
    Serlokki
    Member

    Tuija on aikuinen nainen, sen lisäksi myös mies, nimittäin jousimies. Missä nuoli?

    #30343 Ilmoita asiaton viesti
    Hei, Johanna!
    Member

    Kovasti tuntuvat Johannan tekemiset edelleen Tuikkustamme kaivertavan, vaikka hän on noin kymmenen kertaa jo ilmoittanut lopettavansa Johannan "manageroinnin".

    #30344 Ilmoita asiaton viesti
    Pop cad
    Member

    Mitenköhän kauan tuo Lehtiskä jaksaa hokea tuota "karavaani kulkee" -juttua? Tuija ei ole myynyt yhtään keikkaa. Miten kauan Lehtiskä jaksaa uskoa Tuijan selityksiin?

    #30345 Ilmoita asiaton viesti
    Tuija Järvinen
    Member

    Moi!

    Olen Tuija Järvinen, tarjoatko kossuvissyn?

    https://hymy.fi/s/f/editor/images/j%E4rvinenVV.jpg

    #30346 Ilmoita asiaton viesti
    Jo jo
    Member

    Tuija Järvinen:

    Moi!

    Olen Tuija Järvinen, tarjoatko kossuvissyn?

    https://hymy.fi/s/f/editor/images/j%E4rvinenVV.jpg

    Onpas luonnollinen hymy.

    #30347 Ilmoita asiaton viesti
    Kaunis
    Member

    Tuija Järvinen:

    Moi!

    Olen Tuija Järvinen, tarjoatko kossuvissyn?

    https://hymy.fi/s/f/editor/images/j%E4rvinenVV.jpg

    Hyi helevetti! On se ruma tursas.

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,244 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.